i_p_i Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 Проблемът е с лявата чистачка /шофьорската/ - не чисти добре. Пробвал съм с различни пера, но ефектът е същия - на връщане насецва и по стъклото остава вода. Чувал съм, че с течение на времето пружините на рамото на чистачката отслабват и това води до такива проблеми. Свалях го, но не ми дойде идея как да опъна пружините - те са две.Колата е от подписа - не е първа младост.Ако някой има идея за ремонт - моля да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 Рамо заедно с двете пружини на старо върви към 10 лв. Ако е в добро състояние би следвало да ти свърши работа. Май имаше и подобна тема, ако не се лъжа, на Иво Динков. Поздрави и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magic Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 Пробвай да стегнеш пружината с тел..прекарай я през 2-3 намотки на пружината.. мисля ,че ще стане...Аз имам същия проблем..ама с дясната чистачка... ама не съм се занимавал..така ще я пее попа...Успех.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeonov_B Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 Вземи ВД40 и напръскай обилно на пантата на чистачките - раздвижи я и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 Като преди това свали рамото,или подложи нещо като парцал под рамото,че с ВД-то е малко тегаво за чистене!А може направо целият механизъм да свалиш,аз това съм го замислил за следващият месец ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Fan Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 Моята чистачка прескачаше по същият начин.Просто хванах рамото заедно с чистачката и го усуках на другата посока, пуснах чистачките и всичко се оправи.Пробвай Нищо не губиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 До тук само грешни отговори. По темата има дисертация от Иво Динков. Накратко:Основата на рамото (там където е оста и се завинтва) е от алуминий който с течение на годините се огъва, рамото се повдига и няма усилие за чистене. Лечението е да се свали рамото и да се изчука между дървени трупчета така че да си възстанови формата. Потърсете темата на Иво там има и снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) Пружина не може да се стегне като се скъси - щом телта остава същата, ефектът в края на краищате е обратен. Те и без това са почти допрени навивките им в работно състояние, а и са повече от достатъчно силни. За да се променят характеристике им трябва нова термична обработка, но това не е в компетенцията на всеки, а и са достатъчно серт.Виж в коя страна задира, т.е. гумата не поляга по посока на движението, а дере срещу движението. Щом го прави на връщане, значи задира в тая посока, трябва да свалиш рамото и да го стегнеш в менгеме и да го осучеш леко по посока на часовниковата стрелка, хващайки края, на който се крепи перото на чистачката. Гледай да не прекалиш с осукването за да не почне да "сече" в обратната посока. На една от колите ми го правеше тоя номер, осуках я с отверка пъхната през ухото даже без да я свалям и оттогава не съм имал проблеми с дране и стържене по стъклото.До сега не съм видял огъната основа на рамото, но сигурно и това е възможно. Според мен са направени с огромна резерва откъм здравина.Пружина не може да се стегне ако се скъси - щом телта остава същата, ефекта е обратен. Те и без това са почти допрени навивките им, а и са повече от достатъчно силни. За да се променят характеристике им трябва нова термична обработка, но това не е в компетенцията на всеки, а и са достатъчно серт.Виж в коя страна задира, т.е. гумата не поляга по посока на движението, а дере срещу движението. Щом го прави на връщане, значи задира в тая посока, трябва да свалиш рамото и да го стегнеш в менгеме и да го осучеш леко по посока Редактирано 28 Април 2011 от Бъчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) ...До сега не съм видял огъната основа на рамото, но сигурно и това е възможно. Според мен са направени с огромна резерва откъм здравина.Всъщност едва ли си видял и една права. На повечето аудита са им изкривени. Изглежда като фабрично. Ама не е. Основата на алуминиевата отливка трябва да е перпендикулярна на оста. А тя е на много елегантна дъга. ==========Фиуууу, най-сетне изрових правилната тема - ТУК Редактирано 28 Април 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване