Jump to content

А3 1,8 AGN максимална скорост.


dak

Recommended Posts

Хех почна се с критиката! Може би 90% от форума са пробвали колите си колко могат, но това не означава че караме безрасъдно. Определено ми е ясно, че количката ми не е бегачка и никога не съм го твърдял. Хубаво човек да знае какво може колата му и давам пример - Преди 2 седмици в извънградски условия, при голяма видимост, права отсечка и маркировка която разрешава изпреварване тръгнах да изпреварвам ТИР неочаквай никакви проблеми. Да ама не, от нищото се появи линейка с включени светлини и висока скрост (немога да ви обясня колко бързо се доближаваше), бях в такова положение че няма връщане назад, натиснах газта, най вероятно и линейката намали и изпреварих благопулчно. Е в тази ситуация ако колата ми беше направила някакъв базик не ми се мисли какво можеше да стане. Не съм състезател (погледнете линка в подписа ми), но искам да знам че колата ми може.

Линка ти от подписа съм го гледал и тръпки ме побиват от него , но какво да се прави това е самата истина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Уууу човек да не пусне тема :bia: Иначе знаем че всички карат нормално,не карат бързо не изпреварат,не са превишавали скороста никога..... :) Иначе извънградско редовно си карам с 150-160 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз пък мога да кажа, че си е доста стабилна на пътя при високи скорости - ляга доста добре и могат да се вземат завоите по магистралите с 200 в по-добрите участъци, аз лично не смея да я настпвам, но когато съм го правил е било ок. Разбира се няма стабилността на А6 или А8 - все пак това е малка количка, но другите от класа й са доста по-зле като цяло. Дори Голф 4 дето е уж като А3 пак не е толкова стабилен на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз пък мога да кажа, че си е доста стабилна на пътя при високи скорости - ляга доста добре и могат да се вземат завоите по магистралите с 200 в по-добрите участъци, аз лично не смея да я настпвам, но когато съм го правил е било ок. Разбира се няма стабилността на А6 или А8 - все пак това е малка количка, но другите от класа й са доста по-зле като цяло. Дори Голф 4 дето е уж като А3 пак не е толкова стабилен на пътя.

Сравнявам я с А4ката ми която е с 16-ки седи по добре от А3 определено но за класа си А3ката наистина се държи добре с висока скорост на магистралата , не е лоша количка , има си некой работи дето дразнят като талашитени задни коли примерно но като цяло я бива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е когато човек се качва в колата си да го прави с удоволствие. Дразнещи неща много, при мен някои произтичат от това, че самата ми колица е бедна на оборудване (екстри), даже климатик си нямам, но пък има и по малко неща да се чупят :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....но другите от класа й са доста по-зле като цяло. Дори Голф 4 дето е уж като А3 пак не е толкова стабилен на пътя.

Покарай и един Фокус от нейните години и пак кажи това:rolleyes: За пътно поведение и стабилност в завои имам в предвид:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех почна се с критиката! Може би 90% от форума са пробвали колите си колко могат, но това не означава че караме безрасъдно. Определено ми е ясно, че количката ми не е бегачка и никога не съм го твърдял. Хубаво човек да знае какво може колата му и давам пример - Преди 2 седмици в извънградски условия, при голяма видимост, права отсечка и маркировка която разрешава изпреварване тръгнах да изпреварвам ТИР неочаквай никакви проблеми. Да ама не, от нищото се появи линейка с включени светлини и висока скрост (немога да ви обясня колко бързо се доближаваше), бях в такова положение че няма връщане назад, натиснах газта, най вероятно и линейката намали и изпреварих благопулчно. Е в тази ситуация ако колата ми беше направила някакъв базик не ми се мисли какво можеше да стане. Не съм състезател (погледнете линка в подписа ми), но искам да знам че колата ми може.

А ти къде пробва колко вдига колата ти? Това се прави на писта приятелю, а не на пътя! Щото докато си пробваш колата колко вдига ти вече караш безразсъдно. + това, ако спазваш всички правила за движение по пътищата, няма как да ти изскочат каквито и да било автомобили(освен, ако въпросните автомобили не спазват правилата). А и не разбирам това, че си вдигнал един път 200 с колата си, каква гаранция ти дава, че на следващия опит няма да забие муцуната? С каква скорост се е движел камиона, които ти си изпреварвал и на какъв участък от пътя се случи това?

Ми аз пък мога да кажа, че си е доста стабилна на пътя при високи скорости - ляга доста добре и могат да се вземат завоите по магистралите с 200 в по-добрите участъци...

:zustimm::bia: :bia: :dance::rolleyes:

Едно такова БМВ Е34 преди няколко години прелетя през манитинелата на магистралата и 4 човека починаха от факта. Един въпрос и към теб: К'во пра'иш, ако докато взимаш завоя с 200 със супер стабилната ти А3-ка спукаш гума? :wall:

Редактирано от Svetlyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти къде пробва колко вдига колата ти? ............

Ох има ли смисъл......., на магистрала в Италия беше колега. За случая с ТИР-а мисля че съм описъл ситуацията добре, за съжеление нямам снимков материал. Иначе поздравления за перфектния водач който си, най вероятно никога не си нарушавал ограничение на пътя. Доколкото за евентуален проблем на пътя, за това обяснявам колко е важно човек да познава колата си.

Хайде успешен ден, продължавай в същия дух на шофиране.

Редактирано от Hun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох има ли смисъл......., на магистрала в Италия беше колега. За случая с ТИР-а мисля че съм описъл ситуацията добре, за съжеление нямам снимков материал. Иначе поздравления за перфектния водач който си, най вероятно никога не си нарушавал ограничение на пътя. Доколкото за евентуален проблем на пътя, за това обяснявам колко е важно човек да познава колата си.

Хайде успешен ден, продължавай в същия дух на шофиране.

Идеята на постовете ми е не да обвинявам някой за нещо, а точно обратното. Много силно ми се иска да се замислите за възможните последствия на една такава проба, дори и за миг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Svetlyo, естествено, че е опасно човек да кара с такава скорост - аз го направих на новоасвалтиран участък, където няма дупки и неравности просто за да видя дали може да вдигне безпроблемно 202км/ч както е по книжка. Държал съм ги не повече от 1мин. тия км. А за стабилността имах предвид спрямо да речем Фиеста и Корса, в които съм се возил - над 160-170 стават толкова нестабилни, че имаш чувството, че или ще се разпаднат, или ще изпуши нещо - започва да тресе и т.н. а при завои се лашка като лодка. Това имах предвид, а не че е голямата работа, но мисълта ми бе, че го може, а това, че няма да вдигам такава скорост принципно(камо ли да я поддържам), е ясно от само себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, от 96-та модел от категорията на А3 в тоя клас, който да е по-добър и на визия, и като здравина и поддръжка и като стабилност и комфорт не съм видял. Изключвам разни скъпи изработки, говоря за Мерцедес и БМВ примерно. На БМВ 3-ките от тези години и по-демоде изглеждат, и те нямат повече място отзад, като возия са малко по-добре като че ли, но като цяло не виждам повече предимства да имат. Мерцедес еквивалент на А3 честно казано не се сещам, тия 100-ците и 200-ките са по-нови и са по-скоро като А2. А, на БМВ 100-ците са добри и радват, но по-новите, тия с Angel Eye са много женски вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм със същия двигател и според мен не е ноермално колата да се спъва на 190 км/ч., след като според тебе е облужена и не се сещаш какво друго би могло да бъде направи и една компютърна диагностика да видиш дали там няма да излезне нещо.

П.С. Това че 202 км/ч е максимума на този двигател... не съм съгласен. Аз съм вдигал 210 км/ч на 6100 оборота с трима възрастни в колата /аз съм 110 кг./ Гумите бяха Мишлен 205/60/15, този двигател може доста над 202 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм със същия двигател и според мен не е ноермално колата да се спъва на 190 км/ч., след като според тебе е облужена и не се сещаш какво друго би могло да бъде направи и една компютърна диагностика да видиш дали там няма да излезне нещо.

П.С. Това че 202 км/ч е максимума на този двигател... не съм съгласен. Аз съм вдигал 210 км/ч на 6100 оборота с трима възрастни в колата /аз съм 110 кг./ Гумите бяха Мишлен 205/60/15, този двигател може доста над 202 км/ч.

Правил съм диагностка и няма никакви грешки !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това исках и аз да проверя и затова я настъпих моята. Километражът забива точно на 202 и дотам - не вдига повече. Кажете в крайна сметка електронен ограничител има ли или не и може ли при едни да има, а при други - не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко и при мене е така .... Със същия двигател съм ... предполагам че са електронно ограничени .... само предполагам ,но за проблем и дума да не става ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така, пичове, гледм спора е разгорещен. Та да си кажа и аз мнението и експириенса. Мойта е скромна А3-ка 101 коня 1.6 Настъпвал съм я доста пъти на път за морето и максималното ми вдигано е малко над 190 може би 1-2 отгоре.

Но според мен не може да се вярва много на километража. Най-добре да се ползват диагностичните канали на климатроника там има скоростомер мисля че е канал 27ми, който е много по-точен. И така, аз това още не съм го пробвал, т.к. скоро научих за диагностичните канали от форума.

Все пак да каже, че колицата си е перфектна, мен много си ми харесва. Бая стабилна е на завоите, разбира се не със 190 а с нормални скорости. С гуми 165/205/15 съм и съм залепен на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електронният ограничител е някъде, където започва червената граница на оборотомера и като се задейства започва леко да прекъсва и ще го забележиш.

На моята 1,6 AEH се задейсвта на 6200 об.

Предполагам че в един момент започва доста бавно да ускорява, затова ви се струва че спира. На моята след 180 започва да ускорява по бавно и особено ако има баир трябва да имаш търпение :zustimm:

И като заговорихме за максимална скорост имам и аз един въпрос. Ако колата си е стандартно с 15 цола а караш с 16, тогава всъщност километража показва по-малко отколкото са реално километрите така ли ? Защото километража според мен смята оборотите на колелото или на кол. вал според 15 цола гуми. И когато му сложиш-по големи той продължава да си смята соред 15 цола.

Най-точно може да се засече с GPS

Редактирано от ljbomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A3 AGN малко над 215км/ч на километраж, но това не е за хвалене :zustimm:

Ако е на писта няма проблеми... Ако искате може и 415 км/ч да вдигнете... Другото е равно на самоубийство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги не е нормално Бмв 316 примерно 106 коня да има по голяма максимална скорост от Ауди А3 1.8 което е 125 коня.. нещо ми е много мътно така.. нз за 1.6 а3ката как е при нея но имам А3 1.8 125 коня 205-210км..Бмв-то ми правеше 220км беше 1.6 106 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...