daniel.genchev Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 (Редактирано) Здравейте колеги върти ми се тази щуротия в главата от доста време Та чудя се дали може да се удължи тръбният път на най лявата духалка от тези които са на средната конзола до задният пепелник, и там да се постави друга духалка.Целта е по бързото охлаждане на задната част на купето, но да ли ще има ефект Реших първо да питам преди да свалям конзолата и да гледам.Едит: обърках раздела Редактирано 3 Юни 2011 от daniel.genchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Въпреки, че при мен ги има фабрично, осезаемо се намалява дебта при пуснати задни духалки и на практика ако няма никой отзад, винаги са спрени.Напълно излишно ти е упражнението.Пускаш да се охлажда на макс при пусната рециркулация в купето и за 5 мин си готов. Дори допотопния климатик на 100- цата ми се справя с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Да, каква точно е целта да се охлаждало отзад купето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Да, каква точно е целта да се охлаждало отзад купето?За да изравнява темепратурата в двете половини на купето.Ако се опиташ да догониш 18 градуса в зоната на задната седалка,при външна температура от над 35 градуса,то шофера ще се вкочаняса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Та чудя се дали може да се удължи тръбният път на най лявата духалка от тези които са на средната конзола до задният пепелник, и там да се постави друга духалка.Ако се загледаш малко по-внимателно около тунела пред задните седалки ще видиш отвори на въздуховоди, които са фабричното продължение на предните духалки долу.Тоест нямаш двузонов климатроник, но си имаш духалки.За да ти става студено и отзад, пускай климатроника да духа само долу, имитацията на двузонов е смешна, но има някакъв ефект.От всичкото горно питанката ти се обезмисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Фабричния „двузонов“ е ляво и дясно, а не предно и задно ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 (Редактирано) възможно е, не споря, моят е прост климатроник.Въпроса е че автора по принцип има това за което пита. Редактирано 3 Юни 2011 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.genchev Публикувано 4 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 (Редактирано) Благодаря за отговорите колеги.NIKO не съм забелязал да има но ще потърся, и ако настина има се обезсмисля цялата интервенция.Фабричния „двузонов“ е ляво и дясно, а не предно и задно ;-) За това съм написал "двузонов климатроник" в кавички Редактирано 4 Юни 2011 от daniel.genchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Абе, че има има ама не вършат работа. Едвам едвам духа от там. По-скоро е правено за отопление зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 (Редактирано) ... По-скоро е правено за отопление зимата.Топлия въздух се издига, студения пада.По-просто и от яйце. Редактирано 4 Юни 2011 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване