Jivko Gochev Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Аудито е бензинка 2.0 16V - мотора се води АСЕ механична инжекция. Проблема на колата беше следния мотора работи нормално на обороти, като подадеш газ / особенно ако е по рязко/ започва да прекъсва и като се вдигнат оборотите изведнъж тръгва нормално. Започнахме последователно смяна наред свещи, дистрибуторна капачка, палец въздушен филтър. Понякое време колата спря изобщо да пали и ние първоначално се насочихме към клапата дето управлява инжекциона. Обаче накрая се оказа че няма ток на свещите, та даже и от бобината не излиза нищо. Преди бобината има комутатор в който влиза една букса с три кабела и излизат два дето отиват съответно на + и - на бобината. Направил съм следните измервания- до бобината на буксата идват +12 и две абсолютни маси - на + са на бобината идва 12 волта Идеи някъкви дали е комутатор или бобина имали начин да ги премеря някък Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 (Редактирано) Нищо не каза за датчика на Хол.Проверихте ли го дали работи? Редактирано 5 Юни 2011 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Нищо не каза за датчика на Хол.Проверихте ли го дали работи?При мен като имаше проблем с датчика на Хол,колата изобщо не щеше да запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Идеи някъкви дали е комутатор или бобина имали начин да ги премеря някък Вържи пробна лампа на бобината на входа от комутатора, не на изхода за високото Накарай някой да завърти на стартер. Ако лампата мига с честотата на въртене на мотора значи 100% са здрави: датч. на хол, комутатор, инсталация, предпазители. Ако след бобината няма искра, значи е тя 100%. -Ако лампата не мига кажи ще опитам да обясня какво друго да направиш.ПП - Но преди всичко това сигурен ли си че проблема е в запалване? Ако не си развий свещите, чистене, монтаж. Въртене на стартер и после пак оглед. Ако са мокри вече се съгласявам че проблема е в запалване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 при мен абсолютно същите признаци се оказа глава на инжекциона,я виж дали по въздушния ти филтър има следи от бензин,щото като текне главата и точно там капе.Сутрешното ти ,демек първото за деня на студено как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Може да свалиш капачката на делкото и да погледнеш дали има скъсани кабелчета на холовия датчик 3бр саСутрешното ти ,демек първото за деня на студено как е?Колегата е написал,че е спряла да пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 аз залагам на проблем с механиката или горивната система като цяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Щом е сигурно, че няма искра значи не е по горивната с-ма. Може би датчик на Хол или бобина, кабел. Виж освен за импулси с пробна лампа дали е захранена с 12В самата бобина. Много често при повреда в клемореда на контактния ключ изчезва захранването на бобината докато се върти на стартер. Обърни внимание докато въртиш на стартер дали свети таблото. Друга възможна причина е аларма/имобилайзер особено ако са слагани допълнително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 да знаете че бобината има бушон който не е при другите,а е под стелката на пасажера,до компа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivko Gochev Публикувано 6 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 Благодаря колеги, с ваша помощ открих донякъде проблема. Няма добро захранване на дачника на хол, който при моя мотор е на самото делко. Дава някъква мижава стойност обаче няма 12 волта, пуснахме дирекно захранване от акумолатора и колата запали . Сега проблема е да открия защо не подава там тези 12 волта. Имате ли идея дали кабела влиза дирекно в компа и дали проблема ще е в него, майстора вика да пусна един плюс през контакния ключ и да карам обаче на мен не ми се ще нещо п.п. Колега къде е този бушон под предната седалка ли ?Още веднъж много Ви благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване