daredevil Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 (Редактирано) То доста време карам с масло Валволин 15В40 след известно време ми предстои смяна на масло. Маслото го купувам не наливно и според мен не е от най-евтинджарските, които са ми предлагали по 4-7 лв литъра, Но колата гори доста масло може ли това да е от маслото и ако го сменя с друго дали ще се оправи положението или намали горенето. Колата е Б4 АДА/с Газ/. И някакви цени за предложените от вас масла ? Според мен не трака колата и не е зле, но гори доста някакви предложения колеги и изпробвани масла ? Редактирано 11 Юни 2011 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 И аз съм със същия двигател, карам с Мотул 10W-40 Synergie 6100+, има сертификат VW 502 00-505.00 MB 229.3Колегата ACE го предлага изгодно: ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 Този двигател го карах със 5W40 Castrol и работеше перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen01 Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 Колега , карам Б - 3 , с двигател РУ . Харчеше много масло , дори смених 2-3 марки. Проблема се оказаха гумичките на клапаните. Смених ги и се кротна , за сега е добре.Масло сложих Кастрол 15W40 . Имах случай , на загрял двигател да пропушва яко, но пък вървеше отлично. Ти за гумичките на твоя мотор , имаш ли сведения кога са сложени. Дали те не са закъсали . Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 Има сведения. В завода са сложени. Оригиналдъ. Преди дваесетина години - чисто нови са все още.Масло двигател не оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 11 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 Има сведения. В завода са сложени. Оригиналдъ. Преди дваесетина години - чисто нови са все още.Масло двигател не оправя.Колега извини ме, но от написаното не разбрах много добре какво сикаш да кажеш ! Може ли пак ?Колега , карам Б - 3 , с двигател РУ . Харчеше много масло , дори смених 2-3 марки. Проблема се оказаха гумичките на клапаните. Смених ги и се кротна , за сега е добре.Масло сложих Кастрол 15W40 . Имах случай , на загрял двигател да пропушва яко, но пък вървеше отлично. Ти за гумичките на твоя мотор , имаш ли сведения кога са сложени. Дали те не са закъсали . Успех За гумичките незнам .. Намен ми казаха, че няма да е лошо да ги сменя мисля, че но честно да ти кажа из София незнам на кой майсор мога да се доверя за подобна работа имаш ли идея колко излезна при теб, а при мен колко може ? Някой доверен майстор да кажеш ? Маслото с което карам до тук 15В40 Валволин което карам дотук според теб добро ли е може ли от маслото да е горенето, че четох в VW клуб това масло изобщо не го тачат а аз съм си довлен ?? каква е разликата между това да караш двигателя с 5В40 , 10В40 или 15В40 ??И аз съм със същия двигател, карам с Мотул 10W-40 Synergie 6100+, има сертификат VW 502 00-505.00 MB 229.3Колегата ACE го предлага изгодно: ЦЪКЦената на колегата който предлага същото масло тук същата ли е както в линка който ми даде или е друга ? Наливно ли предлага той или в туба 4,60 л. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 Искам да кажа че:Изправните двигатели не горят масло. Гумичките на клапаните са станали на кокъл. Каквото и масло да сипеш пак ще изтече. Така че им е време за смяна.При мен на ACE 16V ми излезе 200лв смяната ама е половин основен ремонт. На по-прости двигатели ще е значително по-евтино. Самите гумички са около 1лв/бр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 Цената на колегата който предлага същото масло тук същата ли е както в линка който ми даде или е друга ? Наливно ли предлага той или в туба 4,60 л. ?Туби по един и пет литра, за цената питай ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 11 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2011 колега първо разбери защо ти гори масло/най-вероятно са гумички на клапаните/ или ти тече от някоя гарнитура, просто разбери от какво ти се губи/горислед това го сменявай, щото каквото и да сложиш ще се губи ако не разбереш каква е причинатадоколкото съм запознат полусинтетиката/10В40/ и пълната/5В40/ са още по-тънки от 15В40, в смисъл че ако ти тече или гори ще е повече отколкото 15В40иначе на въпроса ти, аз от 7-8 год. слагам 10В40 при това наливно/е не от най-евтиното, сменям го в Радиал под моста Чавдар на всеки 12-15к, с газ съм/ и до момента не ми е се е налагало да доливам от смяна до смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 12 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Благодаря много колеги. Другото което ме интересуваше е дали самото масло си го бива не за доливането ми беше основната идея а за маслото понеже попаднах вчера на форум в който пишеше, че същото масло което използвам е едно от долнопробните и дали според вас е така или не да знам дали има ефект от смяна на марка масло ...Как да се свържа, че немога да намеря АСЕ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 (Редактирано) За мен най доброто взимам си го от вносителя и с този молибден двигателя ми няма нищо общо при палене на -10 и обикновеното масло...!Колегата ACE Редактирано 12 Юни 2011 от Everio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гонга Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 колеги за АУДИ се препоръчва МОБИЛ или ЕСО 10W40.Аз лично карам с МОБИЛ 10w40 и съм доволен (a4 1.9tdi) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 (Редактирано) Аз като обслужих колата и сложих Esso 10w40 и колата стана много по-шумна и изобщо не ми хареса,на 3к об/м работеше все едно 5к об/м.Следващата смяна налях Sunoco 10w40 и колата замърка,сега съм с Mobil 10w40 и ако не е цената не бих повторил.Общо взето от Sunoco-то съм най-доволен.Мотора е АДА Редактирано 12 Юни 2011 от gandalf32 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 колеги за АУДИ се препоръчва МОБИЛ или ЕСО 10W40.Аз лично карам с МОБИЛ 10w40 и съм доволен (a4 1.9tdi) А защо пропусна Приста Лидер? Аз карам с такова и съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Може да прозвучи смешно или тъжно но имам познат с 80-ка 1.8 карбуратор на газ.Та момчето си купува приста 15W40 (нямам идея колко струва) сипва си го и си кара така от както си е в него колата.Няма никакви драми или проблеми с респонс на мотора или харч на масло.Неговата логика е че кола със себестойност ~1000 лева и двигател с неясни километри (италянка) не му трябва скъпо масло.Та всеки сам си решава, инак аз от как имам кола купувам само от това Белгийското Unil 10W40 и една - две смени с 5W40 и 10W60.Накрая на 10 000 км. все толкова колкото съм налял източвам (образно казано).Пък и 60 лева (+ масления филтър) за година или 10 000км не са някаква сериозна инвестиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Аз карам АБК с YACCO, преди това с ЕЛФ, а преди ЕЛФ-а беше Моторекс Ако харчи масло смяна на гумичките на клапаните, моите бяха на кокал и при свалянето се чупеха на парчета. Могат да се сменят без да се сваля главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Може да прозвучи смешно или тъжно но имам познат с 80-ка 1.8 карбуратор на газ.Не е по-смешно от твърдението "Ауди препоръчва Мобил и Есо" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 12 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Има ли значение дали колата според вас се кара с синтетично минерлно или полусинтетично масло някой който разбира от тези неща ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Зависи колата какво изискване има като спецификации към маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 Има ли значение дали колата според вас се кара с синтетично минерлно или полусинтетично масло някой който разбира от тези неща ?Има, но едва ли ще минеш толкова км, за да разбереш. Примерно Мотул 6100 10/40 или Кастрол 10/40 или нещо подобно са подходящи масла, със смяна на 7-8к км. Моторът не е нещо особено, няма турбо, няма специален катализатор. От друга страна е с маслени повдигачи, с по-къса кутия и по-високооборотен, с тежко купе за мощността си и с много малък картер.Може и 5/40 да се сложи, но не може да се натовари толкова мотора, за да има смисъл.Лятото може и с 15/40 да се кара, но обикновено под 15/40 хората разбират най-евтиното масло. А с такова (най-евтино) вече не е добре.А мобил 10/40, особено за турбо мотор ,бих избягвал.... особено от Метро.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 15 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2011 изискванията откъм спесификация към маслата са еднакви за всички марки/например 10W40/ като всяка марка си има свои добавки към маслото, които подобряват(евентуално) неговите характеристики.така че каквото и масло да вземеш имаш гарантирано че е спазено минимум изисквания за дадената спесификация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2011 така че каквото и масло да вземеш имаш гарантирано че е спазено минимум изисквания за дадената спесификацияТочно така колега. Само дето или маслото в БГ е менте, или аз все менте си купувам. Аз работя в сервиз и все от официални вносители купуваме. Започвам да се убеждавам, че с всяко зареждане има разлика. Понеже купувах скъпи масла, и впечатленията ми са че не оправдават парите. Сега ще пробвам по-ниския клас. След 1500км ще сипя Приста Супер Бензин за да видя колко е лошо? Вече слязох от Мотул на Кастрол, разлика никаква(Мотула завира по-бързо, Кастрола обади огромен разход на масло. Кастрола според мен не е истински) Сега съм с Мобил, и на цената която го взимам ми харесва, но само толкова. Сега ще сипя и Приста, да видим като е от "извора" дали ще е по-добро??? За "извора" нека всеки прочете в нета какво са в момента Приста Оил и тогава даде свое мнение. Не е честно да оценяваме двг.масло по снимка Повече няма да пиша, защото съм убеден че някой и сега ще ме помисли за агент на фирма . Ще го сипя, ще ви кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 15 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2011 Като заключение има ли смисъл да сменям маслото с което си карам досега или да продалжавам в сщия духидеята ми беше да разбера дали карам с някаква "нискокачествено масло" или съм си много добре и така ... Има ли нужда пак да казвам какво масло сипвам досега или какъв модел каква кола ползвам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2011 дали карам с някаква "нискокачествено масло" или съм си много добре и така Да, караш с нискокачествено масло, т.е. има много по-добри масла. Да, и така си добре.Ако разликата в цената с примерно Кастрол 10/40 502.00 е малка, сложи Кастрол или Мотул 6100 или Репсол 10/40 502.00 ........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 17 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Да, караш с нискокачествено масло, т.е. има много по-добри масла. Да, и така си добре.Ако разликата в цената с примерно Кастрол 10/40 502.00 е малка, сложи Кастрол или Мотул 6100 или Репсол 10/40 502.00 ........Мерси това исках да чуя и другите колеги ли мислят така ? А само неразбрах за това 15/40 което съм слагал досега като сложа 10/40 няма ли да е по зле за автомобила ? Тези масла които ми изброи колега са годни и за автомобил на газ моя двигател с сигурност нали ? Разликата в цената е съвсем минимална така като гледам така, че другия път направо ще е добре да го сменя след като не е толкова качествено ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване