Jump to content

Харчене на масло А4 Б6


Pumpel

Recommended Posts

Здравейте,

Карам една А4,Б6, 2.0 ALT мотор (най-куция възможен), който харчи масло, като изуглавен :-)), тоест литър на 1000км. Ясно е че трябва ремонт на двигателя смяна на сегменти и гумички и т.н., но преди това съм решил да пробвам с добавка та да видим дали ще има ефект. Така и така няма къде повече да се прецака.

Въпроса ми е да дадете съвет какво да налея? Нещо, което някой е пробвал и е доволен.

Благодаря предварително.

Пламен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една съседка кара същото Б6 със същия двигател.На скоро говорихме за колата и, та ми се похвали, че от КАСТРОЛ минала на МЕГУИН и яденето на масло рязко се понижило.След няколко дена се засякох с един познат, който има сервиз, той ми каза, че масово вече не се зимали марковите масла, а само МЕГУИН.Не било скъпо (мисля,че към 60-70 лв са ти 4-5литра), но собствениците били много по-доволни.Ако ти наближава смяна на маслото, можеш да го пробваш.

п.с. не гарантирам, че ще ти намалее разхода на маслото.Просто споделям какво съм разбрал.

Успех, колега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е това масло, не съм го чувал. Хубави неща пише в нета за него. При следваща смяна вероятно ще го пробвам, защото и кастрол и мотул и какво ли още не не съм сипвал без никакъв ефект.

Въпроса е да сипнем ли добавка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една добра - реметал руска. Но по принцип това не е решение на проблема, а забавяне. Събирай мнения по въпроса. Виж от гумички ли е , от сегменти или износен блок. Тогава вероятността да вземеш правилното решение е по-голяма.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за този двигател се знае - не става само със смяна на гумички, трябва и сегменти. Има някакъв ремонтен комплект от Порше и ставала работата. Поне това аз знам.

Ако някой е минал по този път с ALT двигател - нека сподели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този двигател по каталог яде много масло.Не знам до колко ще оправиш проблема с разни комплекти.Пробвай го това масло.Щом при съседката ми е подействало в положителна насока...Тя ми каза, че някъде от Хр.Ботев го взела... но точен адрес не мога да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти как точно го изчисли, че харчи 1 литър за 1 000 км. пробег?

Ако гледаш разликата на щеката между минимума и маскимума - не се лъжи.

Разликата между минимума и максимума е между 300 мл. и 600 мл. Поне при моят 2.8 бензинов мотор ALG е така..

Някой "маслари" могат да проверят какво е количеството на масло в двигателя и да ти кажат с точност..

Редактирано от Kiryakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти как точно го изчисли, че харчи 1 литър за 1 000 км. пробег?

Ако гледаш разликата на щеката между минимума и маскимума - не се лъжи.

Разликата между минимума и максимума е между 300 мл. и 600 мл. Поне при моят 2.8 бензинов мотор ALG е така..

Някой "маслари" могат да проверят какво е количеството на масло в двигателя и да ти кажат с точност..

Мани, мани, до морето и обратно и после влиза една туба от един литър и пита за още. А на градско непрекъсното наливам, че а съм я изпуснал и направо пръчката изсъхва.

Вече направо ми писна с този двигател - няма такава издънка на Audi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани, мани, до морето и обратно и после влиза една туба от един литър и пита за още. А на градско непрекъсното наливам, че а съм я изпуснал и направо пръчката изсъхва.

Вече направо ми писна с този двигател - няма такава издънка на Audi.

От ауспуха пуши ли бEло, кафЕво, черно или какъвто и да е дим различен от конденс?

При студена паркирана кола намираш ли локвички от масло под нея?

Виж също дали не тече от гарнитурата на капака на клапаните, но ако тече от там трябва и да мирише.

Моя 2.8 ALG ми губи масалце и не мога да опрвя проблема..

Смених два пъти гарнитурите на капаците на клапаните в период от две-три седмици с чисто нови на две различни марки и продължи да тече..

Сложих силокон на "elring" специален за гарнитури и пак продължава да тече и мирише...

Някой колеги с 2.8 казват, че това за тоя мотор е нормално, ама аз не вярвам. Не може за 2 000 км. да ми изхарчи 2 литра масло.

А при мене странното е, че нито пуши, нито прави локви, всичките тия два литра си отиват от гарнитурите на клапаните.

Поне крива глава да беше, е*аси... 300 лв. ми е ремонта на глава + шлайфане, ама ако беше глава щеше и антифриз да ми губи, а той не помръдва.

П.П. Масалцето което съм сложил е Castrol 10 W 40. Тече от гарнитурите само когато я вкарам след 3500 оборота (демек винаги :))

Редактирано от Kiryakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ауспуха пуши ли бEло, кафЕво, черно или какъвто и да е дим различен от конденс?

При студена паркирана кола намираш ли локвички от масло под нея?

Виж също дали не тече от гарнитурата на капака на клапаните, но ако тече от там трябва и да мирише.

Моя 2.8 ALG ми губи масалце и не мога да опрвя проблема..

Смених два пъти гарнитурите на капаците на клапаните в период от две-три седмици с чисто нови на две различни марки и продължи да тече..

Сложих силокон на "elring" специален за гарнитури и пак продължава да тече и мирише...

Някой колеги с 2.8 казват, че това за тоя мотор е нормално, ама аз не вярвам. Не може за 2 000 км. да ми изхарчи 2 литра масло.

А при мене странното е, че нито пуши, нито прави локви, всичките тия два литра си отиват от гарнитурите на клапаните.

Поне крива глава да беше, е*аси... 300 лв. ми е ремонта на глава + шлайфане, ама ако беше глава щеше и антифриз да ми губи, а той не помръдва.

П.П. Масалцето което съм сложил е Castrol 10 W 40. Тече от гарнитурите само когато я вкарам след 3500 оборота (демек винаги :))

има две метални гарнитурки под отегачите на веригите.;)успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

конденс?

*конденЗ - да се поправя, че съм допуснал нелепа грешка! :)

има две метални гарнитурки под отегачите на веригите.;)успех.

Мерси за информацията ще ги погледна. Като труд ми звучи бая парички защото предполагам трудно се стига до тях или се лъжа?

Редактирано от Kiryakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

*конденЗ - да се поправя, че съм допуснал нелепа грешка! ;)

Мерси за информацията ще ги погледна. Като труд ми звучи бая парички защото предполагам трудно се стига до тях или се лъжа?

[/quo

сваляш капаците на клапаните- отвиваш четерте болта на обтегача - повдигаш го леко да иэлеэе от водачите - вадиш старата гарнитура от водачите - эачисваш мн.доре и ........ оратно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

Само да дам отзиви - сложих масло Meguin 5w40 както ме посъветва колегата и наистина има доста голям ефект. От литър на 1000км. се свали на 1000 на 2000км., което си е екстра сваляне на разход. При следваща смяна ще пробвам от същата марка на 10w40 - би трябвало още да падне.

Поздраи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...