Jump to content

2.4 V6 или 2.0 TFSI


Recommended Posts

Не може цял живот да се живее на далавера и на тънкана, трябва и малко удоволствие да има. :)

Съвремения дизел ми доставя ПО ГОЛЯМО удоволствие от бензинките .

А и харчи плюс това с минимум 30 процента по малко .

Та какво каза -нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 162
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

.. Влади ви го каза - не всичко е пари, ама вие - не, та не. Не разбрахте, че удоволствието от бензинов мотор не може да се купи с 2-3 спестени литра на 100км. ..

Ахааааааа!

Поправи ме, ако греша..

Значи, дори бензина да ускорява по-бавно, да не говорим за еластичност , а за разход въобще, пак си струва "удоволствието", щот е бензин?!?! :bia::):)

В случая, говорех за 3.0ТДИ и 3.2ФСИ! Това си е перфектния пример! Дизела ускорява по-бързо, развърта се по-добре, има по-добра еластичност (да оставим харча на страна)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая, говорех за 3.0ТДИ и 3.2ФСИ! Това си е перфектния пример! Дизела ускорява по-бързо, развърта се по-добре, има по-добра еластичност (да оставим харча на страна)!

Недеи така :)

Не им оставяш никакви жокери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви едно мнение и на доскорошен дизелист..

ми от Ауди 100 '93 2.5TDi (5 цилиндров турбодизел, концепция '89), минах на Ауди А4 1.8Т quattro '04 163PS

ми какво да ви кажа.. и бензинката ме кефи 4е изтегля от ниски обороти, кефи ме 4е също има 6-та, та по магистралата да си я боднеш и да си караш с прилична скорост при 3000 оборота.. ама откм вървене 100-така ми върви пове4е, а откам усещане е много пове4е! да в града с бензинката е по-комфортно, откъм шум, но по магистралата нещата се обръщат. При 3000 оборота дизелчето ми няма грам вибрация, а звука е много приятен.. скороста е около 165км/ч

при 3000rpm А4-ката също няма вибрации, звука оба4е не ме кефи.. 5-така си е петтак! скорстта е около 145 км/ч

е от към удобства няма да ги сравнявам двете коли, че са си бая различни поколения.. но А4-ката с BMW 320/330d....

като цяло разликата в харча на мен годишно ще ми се върже около 2500лв/година, което както и да го гледаш си е сумичка, която можеш да дадеш за една екскурзиика или нещо друго което ще достави удоволствие и на теб и на близките ти, отколкото на лукойл.. бе най-малко застраховката ще си покриеш с тази сумичка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви едно мнение и на доскорошен дизелист..

ми от Ауди 100 '93 2.5TDi (5 цилиндров турбодизел, концепция '89), минах на Ауди А4 1.8Т quattro '04 163PS

ми какво да ви кажа.. и бензинката ме кефи 4е изтегля от ниски обороти, кефи ме 4е също има 6-та, та по магистралата да си я боднеш и да си караш с прилична скорост при 3000 оборота.. ама откм вървене 100-така ми върви пове4е, а откам усещане е много пове4е! да в града с бензинката е по-комфортно, откъм шум, но по магистралата нещата се обръщат. При 3000 оборота дизелчето ми няма грам вибрация, а звука е много приятен.. скороста е около 165км/ч

при 3000rpm А4-ката също няма вибрации, звука оба4е не ме кефи.. 5-така си е петтак! скорстта е около 145 км/ч

е от към удобства няма да ги сравнявам двете коли, че са си бая различни поколения.. но А4-ката с BMW 320/330d....

като цяло разликата в харча на мен годишно ще ми се върже около 2500лв/година, което както и да го гледаш си е сумичка, която можеш да дадеш за една екскурзиика или нещо друго което ще достави удоволствие и на теб и на близките ти, отколкото на лукойл.. бе най-малко застраховката ще си покриеш с тази сумичка!

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на година спестявам по 6 000 лева ,от разлика в горивото между сегашния ми дизел и предишната ми бмв 7 а серия .

Вече я търкалям втора година .

Та кажи ми не ми ли идва дизелчето без пари на третата година (щото го взех за 17 к ). :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Мда. Несериозно беше, когато лятото ходихме на тимбилдинг!

А6цата куатро типтроник 2.4и и Пасат 2.0ТДИ формоушън! Ще говоря за тези 2 коли, въпреки, че бехме, около 15.

Взехме София-Несебър за 3.30мин тръгнахме и пристигнагме заедно!

Колите се настъпваха, като служебни, карани от безсмъртни.

Резултата беше:

8.1л/100 за пасатора и 13.8 за аудито.

Наистина е несериозно!

Получаваш едно и също, но на различна цена!

Бе сигурно е некъде делаверата, ма аз съм толко ограничен, че не я скивам!

Сега разбирам,че говориш за старата А6 щото от новата няма автомат с куатро :)

13.8 никога не ми е давала колата на дълъг път,а вервай ми не карам със 120 км/ч

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбирам,че говориш за старата А6 щото от новата няма автомат с куатро :)

13.8 никога не ми е давала колата на дълъг път,а вервай ми не карам със 120 км/ч

За старата говоря! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако няма разлика в перформънса?! Еднакво ускорение, максимална скорост и еластичност?

Даже, ако тази, която харчи по-малко е по-бърза, пак ли ще избереш бензинката с по-големата кубатура?

Например 3.0TDI vs. 3.2FSI или 4.2TDI vs. 4.2FSI?

Или БМВ 320d ili 320i?

Абе бати стига с тоя разход бе ... ти незнам какъв дизел караш, но аз през ден съм при мои хора майстори и ремонтират 80-90% дизели ... занимават се главно с декапитиране - махане на глави, шлайфане, клапани и т.н.... бензините при тях идват за съединители и окачване а не за криви глави, духнали гарнитури и взривени турбини и нафтови помпи ... СТИГА МЕРИ САМО НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА ... аз карам 3.0 V6 бензин и дава 13 като карам ъсс 180-200, но за сметка на това температурата е 85 градуса твърдо и няма да правя глави като свари чайника ... всички дизели около мен, вкл и прехваления НОВ Пассат 6 или незнам кое е последнот опоколение с 2.0ТДИ 4-моушън влезнаха в сервизи за турбини и нафтови помпи ... това кой го плаща - съседа ти ли, като изтече гаранцията? Или си мислиш че хората са луди и продължават да карат бензин въпреки очевидната "Далавера" от нафтата ...

Верно, че развиват технологиите и турбо-дизела напредва, ама е все по-скъп за пъддръжка, нафтова помпа е оп 1500-2500евра за различни модели - аз за 1800лв съм си намерил цял 6-так бензинов със все скорости, полуоски и компютри за моята кола ...

Дизелите все още не са добри за яко и високоскоростно каране - просто кашлят кръв след здрав пробег и на 50 000 още целите са мазни и смърдят - не можеш да избягаш от камьонската същност на тези двигатели ... те са напънати на по 2 атмосфери с турбини - как се отразява това на издръжливостта? а един бензин като му сложиш Турбо според теб не е ли по-бърз и по-пъргав?

Дори не исках да пиша пак по вечния спор с "тъмния облак", но малко всяка тема я обръщате ... иначе ми беше интересно да разбера нещо за 2.0TFSI но уви ... пак дизел ср/у бензин ... :hilezh:

Редактирано от Alehandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Дори не исках да пиша пак по вечния спор с "тъмния облак", но малко всяка тема я обръщате ... иначе ми беше интересно да разбера нещо за 2.0TFSI но уви ... пак дизел ср/у бензин ... :hilezh:

Човек като чете и ще реши че дизела над 130км/ч да ги вдигне и веднага гърми нещо. Язък че и тая тема беше на*рана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам 3.0 V6 бензин и дава 13 като карам ъсс 180-200,

Батенце ,я кажи коя е тая бенинка 3.0 къде при 200 гори 13 литра ???

4400 кубика съм имал и също 2800 кубика ,такъв разход дето споменаваш е нереален .

Сега карам 2.5 тди - около 50 к км съм изминал и двигателя и ходовата част са ми идеални .

Та за какво постоянно чупене говориш ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казах за какво говоря - нафтова помпа итурбина са ти в списъка - няма измъкване, често има датчици, водни съединения и др. които се обаждат рано или късно - освен ако не ги демонтираш сега ... НЯМА дизел, който да не ги прави в един момент ;) ... не лежете на тая кълка ... просто ги пазете, но не ги карайте като бензинови коли - винаги с едно наум и едно око на температурата като искаш да пържиш колата ... това го казвам не да се заяждам а от опит, за да спестя на някой неприятни изненади - най лошо е да си повярваш че колата ти е НАЙ, после - когато нещо се насере да мълчиш и нищо да не пишеш, че да не ти се смеят - не си вярвайте прекалено че са ви нечупливи колите и всичко е наред - същото важи и за другия лагер ;) ...

Редактирано от Alehandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек като чете и ще реши че дизела над 130км/ч да ги вдигне и веднага гърми нещо. Язък че и тая тема беше на*рана.

Ми насрана е щот веднага я налазиха разбирачи и спестовници. А колегата Alehandro е адски прав за всичко което каза. И тези дет сте с т.нар. големи дизелови мотори се молете да не ви се случват описаните проблеми. Няма нечупливи коли, но има такива дет ремонта им може да надмине моментната им себестойност. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бати стига с тоя разход бе ... ти незнам какъв дизел караш, но аз през ден съм при мои хора майстори и ремонтират 80-90% дизели ... занимават се главно с декапитиране - махане на глави, шлайфане, клапани и т.н.... бензините при тях идват за съединители и окачване а не за криви глави, духнали гарнитури и взривени турбини и нафтови помпи ... СТИГА МЕРИ САМО НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА ... аз карам 3.0 V6 бензин и дава 13 като карам ъсс 180-200, но за сметка на това температурата е 85 градуса твърдо ...

Ами, батенце, са е ред аз да те питам: Абе кви дизели има само окло тебе бе?! ;)

Щот около мен, нема такива с драми! Имаме 10тина нови пасатора 2.0ТДИ, освен, че арчат масло, друго не съм чул. Имам приятели с нафти, никой не ходи в сервизи за мотор! Изключвам един с ескорд!

Моята нафта не знам на колко хиляди е, но едва ли е на малко ;) От смяна до смяна не се налага да доливам и милиметър масло, а антифриз доливам около 50мл. на 1000км! Демек половин литър на 10к!

Всички знаят, че що се отнася до здравина и пробег дизела е по-здравия мотор. Късно е, не ми се спори за глупости!

П.С.

Btw, моята при 180-190 харчи около 7л!

И? Твоите 180км/ч по-луксозни ли са некак си, че ти струват 2 пъти повече?

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, батенце, са е ред аз да те питам: Абе кви дизели има само окло тебе бе?! :flipoff:

Щот около мен, нема такива с драми! Имаме 10тина нови пасатора 2.0ТДИ, освен, че арчат масло, друго не съм чул. Имам приятели с нафти, никой не ходи в сервизи за мотор! Изключвам един с ескорд!

Моята нафта не знам на колко хиляди е, но едва ли е на малко :hilezh: От смяна до смяна не се налага да доливам и милиметър масло, а антифриз доливам около 50мл. на 1000км! Демек половин литър на 10к!

Всички знаят, че що се отнася до здравина и пробег дизела е по-здравия мотор. Късно е, не ми се спори за глупости!

П.С.

Btw, моята при 180-190 харчи около 7л!

И? Твоите 180км/ч по-луксозни ли са некак си, че ти струват 2 пъти повече?

Грубиян :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто ги пазете, но не ги карайте като бензинови коли - винаги с едно наум и едно око на температурата като искаш да пържиш колата ... това го казвам не да се заяждам а от опит, за да спестя на някой неприятни изненади

Първо ти благодаря за желанието да ни спестиш неприятни изненади .

Но ако позволиш да ти кажа нещо .

Температурата на двигателя винаги си я гледам по навик от бмв 740 , когато загря (забележи бензинка ) .

В момента по навик на тди то пак си гледам температуирата ,еми с тоя интеркулер ,рядко достига 90 градуса ,

Или след дълъг път ,ако по работи на място около 3 минути и автоматично ми спада температурата .

Относно газенето на тди то .

Аз моя непрекъснато го настъпвам яко (за справки ,на всички срещи дето съм идвал ,колегите знаят как се изстрелвам ,без да го жаля )

Непрекъснато чета как еди кои си тди (някои бил чуи ,защото ) е бил трошлив .

Няма такова нещо ,като се подържа - няма проблеми .

Жена от ебане , и кола от каране не се плашат (нали знаеш )

п.с. Всички проблеми на тди идват от НЕКОМПЕТЕНТНИ МАИСТОРИ .

Като купих колата , 3 работилници ,не можаха да я оправят ,да върви след 3000 оборота ,докато не отидох при човек които разбира и я направи самолет . За почти без пари ,а не самозванковци ,които гадаят и казват смени това ,смени онова

Редактирано от audi a6 2.5 dizel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз не казах никъде да не караш, но рано или късно винаги идва момента, в който дизела вдига ръце ... не си мисли, че моите хора са самозванци и дилетанти, с тежките ремонти, с които се занимават не се наемат много хора ... ама какво да се прави - дизелджиите много държат на "евтиното" и моите момчета се явяват нещо като възкресители там - само и само да продължат да карат ... обаче всичките им коли са бензинови ... а колкото до ТДИ-то ... на 20-ти декември влезна в сервиз на мой близък приятел Пассат-а 2.0TDI 4-motion на 30 000км. :bia: и ми сподели скромно, че не е за първи път ... отидох да го закарам до сервиза с гадната, харчеща бензинка ... месец по-късно той беше все още без кола, защото за нафтова помпа имало страшно много хора и не му бил дошъл реда ... добре че колата е гаранционна ... а ако не беше ?! :hilezh:

Вярно е, че ако си поддържаш колата си върви без проблем, но в един момент турбодизелите се явяват по-скъпи за поддръжка и си връщаш цялата икономия с лихвите ... точно преди този момент обаче западняците ни ги продават :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но в един момент турбодизелите се явяват по-скъпи за поддръжка и си връщаш цялата икономия с лихвите ... точно преди този момент обаче западняците ни ги продават :hilezh:

Точно по този повод ,ако може да те попитам .

НА година разликата между бензина и дизела ,ми е изразено в парично отношение в сумата от 6000 лева .

Та кажи ми какво може да ми се счупи толкова по дизела за 6 бона ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Температурата на двигателя винаги си я гледам по навик от бмв 740 , когато загря (забележи бензинка ) .

..

Бухахахахахахаа и аз така!

И от 16клапановия бензинов четвъртак и от 24 клапановия бензинов шестак, които съм имал съм свикнал ВИНАГИ да гледам температурата!!! Тва бензинките, особено четвъртака, как загравяха!!!!!!!!!!!! :hilezh: И в момента в който загрее и ПУК главата!!! Ебаси! :) За 3 години съм лепил и шлайфал 3 пъти глава на C20XE!

Сега ми е скучно! Сен на 90 градуса стои печката! В началото си мислех, че нещо не е наред на стрелката, щот съм свикнал да ходи все напред назад, ма... се оказа, че е нормално. :bia:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно имате повече свободно време да изкарвате по сервизите щото тая разлика си отива за ремонти :blink:

Много правилно си написал в края на твоя пост -иконката с ироничен смях .

Защото верно е много пара на 10 000 км да дам 300 лева за масло и всички филтри .

А и да не забравим умопомразителната сума от 132 лева за накладки ате .

Като че ли бендзинката не се нуждае от консумативи .

Та така 6 000 лева си остават в моя джоб . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 6000 лв на година значи че даваш разход средно 5/100, което и ти и аз знаем, че не е така ... второ Ангренажи, ролки и други не сменяш ли? ... аз НЕ, щото съм с верига на тъпия бензинов 6-так, нямам удоволствие да изсипвам по 1000лв. на година от консумативи ... а турбинка нямаш ли за 2 000ЕВРА а нафтова помпичка за още толкова ... а глава 2-ра ръка колко струва за 2.5 дизел ... това, че ти не си ги сменил, не означава че няма да се сменят в един момент ... аз не мога да живея с тая мисъл, че нещо трябва да сменям в един момент, щото му идва края на живота ... при мен давам на бензиностанцията и забравям ...

Частен случай: Фирма - 3-ма шефове - 3 А6-ци ... 2бр. са 2.5 шестак Турбодизел, 3-тата е 2.8 шестак бензин ... счетоводни документи показват:

2-та дизела = нафта, нафта, нафта, нафта, масло, нафта, гарнитура на главата, шлайфане, масло, нафта, нафта, турбина, нафта, нафтова помпа, масло, нафта ...

Бензинката = бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, МАСЛО, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин ...

... краен резултат - извънгаранционните служебни коли са бензинови - гаранционните дизелови и се продават след гаранцията ... фирмата е медицинска - всеки запознат знае, че имат множество мед.представители и всеки кара сл.автомобил - конкретно тази фирма имаше над 60 автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...