ppp_famous Публикувано 1 Август 2011 Доклад Share Публикувано 1 Август 2011 Здравейте, имам един проблем свързан с изгорелите газове, колата ми постоянно пуши и оцапва бронята отзад при ауспоха.Ходих на сервиз и ми казаха че е от някакъв Фап филтер и трябвало да се смени обаче е доста пари към 4000 лв. Ако има някой с някакво решение моля да пише.Благодаря предварително !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 1 Август 2011 Доклад Share Публикувано 1 Август 2011 Смени сервиза, не е от Фап Филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Август 2011 Доклад Share Публикувано 1 Август 2011 В сервиз на рено/пежо ли си ходил?DPF-то се запушва и изписва на таблото.При положение че не ти е изписало такова предупреждение забрави за проблем с DPF-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppp_famous Публикувано 2 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Значи преди го изписваше на таблото и ходих на сервиз, от там ми казаха че не е заминал и нещо го бяха прочистили и спря да го изписва. Но сега е този проблем с пушека и е много гадно като опушва цялата броня защото е бял и си личи.Все едно карам някаква таратайка.Ако може някакви съвети от какво е и къде може да отида да го погледнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 DPF филтъра се регенерира сам при извънградско каране над 2000об.Ако си от София, ходи в порше запад! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppp_famous Публикувано 2 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Ходих при един специалист там при булгарплод има сервиз и ми го кара там извън градско над 2500 оборота и го оправи тоя проблем с ФАПА. Ама сега пуши много и все пак не е приятно да караш такава кола и да пуши като локомотив. Кажи ми къде да отида да го прегледат пак или незнам и аз къде да го карам само ме дерат с пари апа никои нищо не прави. Онзи ден го качваха на компютър и няма нито една грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mat Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Ако си от София, ходи в порше запад! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Колегата е прав Смени сервиза ... запушеният ти филтър е следствие от това че колата ти пуши!От кой град си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 (Редактирано) Ходих при един специалист там при булгарплод има сервиз и ми го кара там извън градско над 2500 оборота и го оправи тоя проблем с ФАПА. Ама сега пуши много и все пак не е приятно да караш такава кола и да пуши като локомотив. Кажи ми къде да отида да го прегледат пак или незнам и аз къде да го карам само ме дерат с пари апа никои нищо не прави. Онзи ден го качваха на компютър и няма нито една грешка.Те дюзите като се позапушат не логва директно грешка, други неща трябва да се погледнат.... ако специалиста гледа само за грешки на VAGCOM ти трябва друг специалист Редактирано 2 Август 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Сервиз до Булгарплод сигур е за МоСкВиЧи... като ти харчи 11 на сто дизел не се скъпи и иди в ауди да ти кажат кво и има. А иначе за 15 мин ако ще и с 7000 оборота да я кара "майстора" DPF филтъра няма да се самозачисти не е само в оборотите майка тия керамични филтри искат и температура и време и най-вече навреме Между другото не знам дали си се позамислил и с какъв нафталин движиш. Че май напоследак в тая криза пак ги бъркат в килера и после пиезо-дюзите ги боли гърлото завинаги... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 A при Жоро ходил ли си? Цяла София го познава и общо взето повечето мнения са, че е цар! Сервиза му е на Борис III. Има и телефони тук във форума. Потърси темата: Доверени сервизи". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 Да и има една тема от n на брой страници от недоволни от него. Да отиде в Порше, това в случай че иска да му оправят проблемите. Сулио и пулио по дворните сервизи едва ли ще му решат проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppp_famous Публикувано 7 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Ходих в порше запад и нищо не откриха, всичко му е наред без нито една грешка е, а продължава да пуши. Казаха ми че фапа трябвало сам да се отпуши и тогава щяло да се оправи това с пушека.Незнам къде да отида да го видят дали ще може да от отпушат.Тука един ми каза че някъде ги отпушвали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Ако е от филтъра за твърди чатици, излъгали са те като цигани.. В грешките ще свети като бял ден че е запушен, пък и на таблото ти трябва натрапчиво да свети лампа и досега да не си я забелязал първо премигва и с това те предупреждава че трябва да обърнеш внимание после след това почва да те дразни с по-често мигане и ако и тогава не я скиваш или се правиш на разсеян светва постоянно и всички опити за рециклация вече са минало филтъра е запушен без възможност за отпушване/впрочем има само една цялостно отпушване / ама това с лампите си е така.. А и не бъди сигурен че е от филтъра за твърди частици.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppp_famous Публикувано 7 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Те ми казаха брат че няма нищо, а па ако има някаква лампа да свети ще я видя.Казаха ми че е уж от филтъра за твърди частици но не бяха сигурни иначе всичко друго си е наред с джипа!!!Той сам си се е отпушвал там при максимална температура и така.Обаче ме дразни това дето пуши виждал съм същите аудита и не пушат така, не мога да си обясня защо пуши така.Тука някъде четох че някъде ги отпушва ли и некви др неща им правели на тези филтри.Ако не намеря някой да го оправи най вероятно ще го махна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Лично мое мнение-не е от филтъра.. Апропо как точно пуши колицата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HuKuTy KeP4eB Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Пуши точно когато го НЯМА ДПФ филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 ми само имайте впредвид, че ако е запушен съответният филтър колата ще има и проблеми с мощността и вървежа той си е като катализатор щото всички гЪзове минават през него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppp_famous Публикувано 8 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 сега точно незнам как пуши ама като я измия и след 20,30 км. отзад при ауспусите става черна бронята. Понеже е бял и мн се личи и не е приятно да гледаш как е опушила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 Дюзите ок ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 Според мен смесообразуването не е ок. Дюзите са пиезо и най-вероятно от кофти нафтата у нас са се прецакали - това им е слабото място/кофти нафта/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppp_famous Публикувано 8 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 значи в сервиза се съмняваха че е от дюзите, обаче те са си ок.Казаха да изчакаме и сам този филтър е щял да се отпуши, не ми остава избор освен да чакам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 (Редактирано) значи в сервиза се съмняваха че е от дюзите, обаче те са си ок.Казаха да изчакаме и сам този филтър е щял да се отпуши, не ми остава избор освен да чакам.Тука са те излъгали и в двата случая. На дюзите не са мерили налягането, а отностно филтъра щом така яко пуши и нито свети сигнализация нито примигва няма да се самопочисти вече...Ходи в сервиз където не ги мързи да се изцапат.Кой приемчик в ауди ти прие колата? Редактирано 8 Август 2011 от Michael Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HuKuTy KeP4eB Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 Не знам обаче аз бях писал и в друга тема за Q7 на мои приятели които след пробег 100 200 км броните им са черни. Няма никакъв проблем освен това, че бяха без ДПФ. Чернилката доста добре се забелязваше а цвета на джиповете беше Quartz Grau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 Ми то DPF филтъра е екстра, може да я няма в неговият. Ама чак пък да я очерня...Има си нещо.Що не го прави като нова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване