Jump to content

Компресор за централно заключване


Da Nail

Recommended Posts

Колеги, наскоро "оцапах" темата на един колега като споменах че централното ми заключване отказа. Бях спокоен защото компресорчето се чуваше че работи, но не отключваше/заключваше и мислех че има примерно спукано маркуче. Да, ама не. Оказа се че лопатките на компресорчето са се начупили. Понеже един познат на баща ми си продава А4-ката на части, доста изгодно, питането ми е взаимозаменяеми ли са компресорчетата между А3 и А4?

Това е моя компресор. Снимката я "гепнах" от дизел форума.

post-46921-0-28595300-1313146815_thumb.j

Редактирано от Da Nail
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наскоро "оцапах" темата на един колега като споменах че централното ми заключване отказа. Бях спокоен защото компресорчето се чуваше че работи, но не отключваше/заключваше и мислех че има примерно спукано маркуче. Да, ама не. Оказа се че лопатките на компресорчето са се начупили. Понеже един познат на баща ми си продава А4-ката на части, доста изгодно, питането ми е взаимозаменяеми ли са компресорчетата между А3 и А4?

Това е моя компресор. Снимката я "гепнах" от дизел форума.

post-46921-0-28595300-1313146815_thumb.j

здравей колега, не съм сигурен но мога да ти съдействам като сравним кодовете на твоя компресор и моя, който е от А4, аз имах последните 6-7 месеца два пъти проблем с компресора, единия път отказа помпичката, а втория платката ми изгоря, имам сега един за части, напиши ми номера и аз ще го сравня по-късно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всъщност, и аз мисля че няма да са съвместими. На моя има 3 куплунга, оказа се че от там минават токовете на плафоните и ел. стъклата. Сега нямам ни едно от двете.

Не съм убеден. В най- лошия случай ще прехвърлиш натрошените дискове само, те са еднакви, както и при Пасат Б5.

Да, уместен вариант е. Благодаря Иво :hilezh:

здравей колега, не съм сигурен но мога да ти съдействам като сравним кодовете на твоя компресор и моя, който е от А4, аз имах последните 6-7 месеца два пъти проблем с компресора, единия път отказа помпичката, а втория платката ми изгоря, имам сега един за части, напиши ми номера и аз ще го сравня по-късно

Здрасти колега, кода на компресора е 8LO 862 257 L. Мерси :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

На старата ми а4 ка ми се беше преебало моторчето както при теб.

Взех моторче от по стара а 4ка буквите на кода не бяха еднакви

но букси всичко пасна и работи перфектно.

Надявам се да съм бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година и половина имах проблем с централното и по точно бе счупено графитеното колело на компресорчето/вакуум-помпа. След търсене за втора употреба или ново само на компресорче стигнах до задънена улица. С помощ и съвети от колеги от форумите си намерих цяло компресоре/вакуум помпа от Пасат Б3 - 90 година. Разглобих го и преместих неговото моторче с графитените колелца(здрави) на мястото на счупените на моята А3-ка. С много леки преправяние се получи и работи доста добре.

Ето и темата : http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=1115

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като гледам снимката е същото като моето А4 95г,ако е свалено другото вземи и го сравни с твоето ако съвпада пробвай.дано съм помогнал пиши какво е станало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги. Понеделник заминавам на море, така че няма да имам възможност да направя нещо по въпроса. Като се върна, най-вероятно ще си взема помпичка от друга А3, оказа се че не са много скъпи. А и така ще си имам резервна платка, колега спомена че те изгаряли също. Ще се похваля какво е станало.

@ riddik: Можеш ли да ми кажеш с колко букси е твоята?

Редактирано от Da Nail
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но си мисля че има значение колата с колко врати е,с колко ел.стъкла е,затова е хубаво да ги сравниш двете.Моята голямата букса има два кабела мисля утре ще проверя пак.аз съм с 4 врати и 4 ел стъкла.Нека някой по компетентен да каже защото аз не съм.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тези с трите букси са с радио управление или инфрачервени датчици за централното заключване.

Също така могат да имат и фабрична аларма.

Със сигурност няма да стане такъв модул с две букси. ( поне варианта plug & play )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах късмета да намеря за 100лв. от друга А3 - да чукам на дърво - идеално си бачка. Разбира се няма гаранция кога ще отиде по дяволите и тази перка, но на фона на 1090лв. за нова помпа реших, че просто няма друг вариант освен втора ръка.

Относно какво става и какво не - номерата се гледат, крайна буква няма значение, и при мен е с две букси доколкото си спомням, а ми бяха казвали аз като търсех, че може само графитената перка да се вземе от друга помпа и да се сложи, понеже при мен тя се пръсна и стана на сол буквално, а всичко други си бачкаше. Този модул принципно отговаря за ел. стъклата и осветлението в купето, ако е без оригинална аларма, иначе оттам и алармата се контролира доколкото знам.

Редактирано от A3_Ambition
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И така колеги, реших си аз проблема. Тея дни щях да поръчвам от колегата more компресорчето, но днес намерих тук в една морга и реших да го видя дали ще стане. Оказа се че е от А4-ка, но с 3 букси като моето, със същия номер като на моето и заработи перфектно. Така че, очевидно са съвместими от А4 и А3, като е важен броя на буксите и да се напрви проба. Благодаря на отзовалите се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Така извинявам се, че ще "зацапам" и аз тази тема, но видях, че е коментирано точно това, което мъдря в момента, а то е как да разберем кои вакум помпи за ауди А3 са съвместими? Ето и бонус линк пищовник :biggthumpup:

Това, което ми направи впечатление за тези помпи е че тази, която свалих от моята кола е с описание: "central locking pump with control unit version without alarm system and without RF remote control", а например на един колегата се води: "central locking pump with control unit version with alarm system and RF remote control".  Тоест, ако поставя помпа с "RF remote control" ЕВЕНТУАЛНО бих ЛИ могъл да си обуча ключа(чиито бутони в момента не функционират за абсолютно нищо) да отключва и заключва колата, която сега го прави само от дистанционното на алармата или като завъртя ключа в някоя ключалка  :question:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми стига в дистанционното ти да има електроника, а не само кутийка с бутони трябва да стане. Друг е въпроса дали ако имаш електроника тя е проектирана да работи с плаващ или фиксиран код и компресора дали работи със същия. За да не се вкарваш в разходи вземи от колега такова дето се води с remote control и пробвай да го подкараш на твоята кола. Ако бачка си вземаш такъв и готово :)

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да "дозацапам" темата!Колеги, да Ви питам,къде се намира тази вакум помпа?И има ли вариант чрез Vag Com,да проверя дали моята помпа е съвместима с радио ключ?

Редактирано от vaskop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 8L ще я намериш като махнеш лявата кора в багажника и бръкнеш надълбоко в "джоба". Трябва да е увита в дунапренено кожухче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Само моторчето съм сменял от голф 3 едно към едно са.Става много лесно и евтино.

Братле, и аз имам подобен проблем - само моторчето ми изгоря , а не ми се дават 80-100 лв за целия модул (8LO 862 257 L ) . Въпроса ми е цяло моторче ли взе от голф 3 , защото на мен не ми се напаснаха или го разглоби и взаимства само графитените колелца ?

здравей колега, не съм сигурен но мога да ти съдействам като сравним кодовете на твоя компресор и моя, който е от А4, аз имах последните 6-7 месеца два пъти проблем с компресора, единия път отказа помпичката, а втория платката ми изгоря, имам сега един за части, напиши ми номера и аз ще го сравня по-късно

Здравей , имам проблем с централното ( 8LO 862 257 L ). Само моторчето ми замина - видях че си от Бургас , ако все още ти се намират части ( дори и да е изгоряло моторчето трябват ми графитените колелца, защото намерих моторче, но натрошихме колелцата при разглобяването...) пиши да се разберем нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...