Da Nail Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 (Редактирано) Колеги, наскоро "оцапах" темата на един колега като споменах че централното ми заключване отказа. Бях спокоен защото компресорчето се чуваше че работи, но не отключваше/заключваше и мислех че има примерно спукано маркуче. Да, ама не. Оказа се че лопатките на компресорчето са се начупили. Понеже един познат на баща ми си продава А4-ката на части, доста изгодно, питането ми е взаимозаменяеми ли са компресорчетата между А3 и А4?Това е моя компресор. Снимката я "гепнах" от дизел форума. Редактирано 12 Август 2011 от Da Nail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Не съм убеден. В най- лошия случай ще прехвърлиш натрошените дискове само, те са еднакви, както и при Пасат Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ran4inibg Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Колеги, наскоро "оцапах" темата на един колега като споменах че централното ми заключване отказа. Бях спокоен защото компресорчето се чуваше че работи, но не отключваше/заключваше и мислех че има примерно спукано маркуче. Да, ама не. Оказа се че лопатките на компресорчето са се начупили. Понеже един познат на баща ми си продава А4-ката на части, доста изгодно, питането ми е взаимозаменяеми ли са компресорчетата между А3 и А4?Това е моя компресор. Снимката я "гепнах" от дизел форума.здравей колега, не съм сигурен но мога да ти съдействам като сравним кодовете на твоя компресор и моя, който е от А4, аз имах последните 6-7 месеца два пъти проблем с компресора, единия път отказа помпичката, а втория платката ми изгоря, имам сега един за части, напиши ми номера и аз ще го сравня по-късно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 12 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Да, всъщност, и аз мисля че няма да са съвместими. На моя има 3 куплунга, оказа се че от там минават токовете на плафоните и ел. стъклата. Сега нямам ни едно от двете.Не съм убеден. В най- лошия случай ще прехвърлиш натрошените дискове само, те са еднакви, както и при Пасат Б5.Да, уместен вариант е. Благодаря Иво здравей колега, не съм сигурен но мога да ти съдействам като сравним кодовете на твоя компресор и моя, който е от А4, аз имах последните 6-7 месеца два пъти проблем с компресора, единия път отказа помпичката, а втория платката ми изгоря, имам сега един за части, напиши ми номера и аз ще го сравня по-късноЗдрасти колега, кода на компресора е 8LO 862 257 L. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin13 Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Здравей колегаНа старата ми а4 ка ми се беше преебало моторчето както при теб.Взех моторче от по стара а 4ка буквите на кода не бяха еднаквино букси всичко пасна и работи перфектно.Надявам се да съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djdaka Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Преди година и половина имах проблем с централното и по точно бе счупено графитеното колело на компресорчето/вакуум-помпа. След търсене за втора употреба или ново само на компресорче стигнах до задънена улица. С помощ и съвети от колеги от форумите си намерих цяло компресоре/вакуум помпа от Пасат Б3 - 90 година. Разглобих го и преместих неговото моторче с графитените колелца(здрави) на мястото на счупените на моята А3-ка. С много леки преправяние се получи и работи доста добре. Ето и темата : http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=1115Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Колега като гледам снимката е същото като моето А4 95г,ако е свалено другото вземи и го сравни с твоето ако съвпада пробвай.дано съм помогнал пиши какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 13 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 (Редактирано) Благодаря колеги. Понеделник заминавам на море, така че няма да имам възможност да направя нещо по въпроса. Като се върна, най-вероятно ще си взема помпичка от друга А3, оказа се че не са много скъпи. А и така ще си имам резервна платка, колега спомена че те изгаряли също. Ще се похваля какво е станало.@ riddik: Можеш ли да ми кажеш с колко букси е твоята? Редактирано 13 Август 2011 от Da Nail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 С две букси е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Но си мисля че има значение колата с колко врати е,с колко ел.стъкла е,затова е хубаво да ги сравниш двете.Моята голямата букса има два кабела мисля утре ще проверя пак.аз съм с 4 врати и 4 ел стъкла.Нека някой по компетентен да каже защото аз не съм.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Значи тези с трите букси са с радио управление или инфрачервени датчици за централното заключване.Също така могат да имат и фабрична аларма. Със сигурност няма да стане такъв модул с две букси. ( поне варианта plug & play ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 (Редактирано) Аз имах късмета да намеря за 100лв. от друга А3 - да чукам на дърво - идеално си бачка. Разбира се няма гаранция кога ще отиде по дяволите и тази перка, но на фона на 1090лв. за нова помпа реших, че просто няма друг вариант освен втора ръка.Относно какво става и какво не - номерата се гледат, крайна буква няма значение, и при мен е с две букси доколкото си спомням, а ми бяха казвали аз като търсех, че може само графитената перка да се вземе от друга помпа и да се сложи, понеже при мен тя се пръсна и стана на сол буквално, а всичко други си бачкаше. Този модул принципно отговаря за ел. стъклата и осветлението в купето, ако е без оригинална аларма, иначе оттам и алармата се контролира доколкото знам. Редактирано 14 Август 2011 от A3_Ambition Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
САЙМЪН Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 Само моторчето съм сменял от голф 3 едно към едно са.Става много лесно и евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 23 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 И така колеги, реших си аз проблема. Тея дни щях да поръчвам от колегата more компресорчето, но днес намерих тук в една морга и реших да го видя дали ще стане. Оказа се че е от А4-ка, но с 3 букси като моето, със същия номер като на моето и заработи перфектно. Така че, очевидно са съвместими от А4 и А3, като е важен броя на буксите и да се напрви проба. Благодаря на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaDcTaH Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Така извинявам се, че ще "зацапам" и аз тази тема, но видях, че е коментирано точно това, което мъдря в момента, а то е как да разберем кои вакум помпи за ауди А3 са съвместими? Ето и бонус линк пищовник Това, което ми направи впечатление за тези помпи е че тази, която свалих от моята кола е с описание: "central locking pump with control unit version without alarm system and without RF remote control", а например на един колегата се води: "central locking pump with control unit version with alarm system and RF remote control". Тоест, ако поставя помпа с "RF remote control" ЕВЕНТУАЛНО бих ЛИ могъл да си обуча ключа(чиито бутони в момента не функционират за абсолютно нищо) да отключва и заключва колата, която сега го прави само от дистанционното на алармата или като завъртя ключа в някоя ключалка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Ми стига в дистанционното ти да има електроника, а не само кутийка с бутони трябва да стане. Друг е въпроса дали ако имаш електроника тя е проектирана да работи с плаващ или фиксиран код и компресора дали работи със същия. За да не се вкарваш в разходи вземи от колега такова дето се води с remote control и пробвай да го подкараш на твоята кола. Ако бачка си вземаш такъв и готово Редактирано 28 Март 2014 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskop Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) И аз да "дозацапам" темата!Колеги, да Ви питам,къде се намира тази вакум помпа?И има ли вариант чрез Vag Com,да проверя дали моята помпа е съвместима с радио ключ? Редактирано 28 Март 2014 от vaskop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 При 8L ще я намериш като махнеш лявата кора в багажника и бръкнеш надълбоко в "джоба". Трябва да е увита в дунапренено кожухче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Axess Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Само моторчето съм сменял от голф 3 едно към едно са.Става много лесно и евтино.Братле, и аз имам подобен проблем - само моторчето ми изгоря , а не ми се дават 80-100 лв за целия модул (8LO 862 257 L ) . Въпроса ми е цяло моторче ли взе от голф 3 , защото на мен не ми се напаснаха или го разглоби и взаимства само графитените колелца ?здравей колега, не съм сигурен но мога да ти съдействам като сравним кодовете на твоя компресор и моя, който е от А4, аз имах последните 6-7 месеца два пъти проблем с компресора, единия път отказа помпичката, а втория платката ми изгоря, имам сега един за части, напиши ми номера и аз ще го сравня по-късноЗдравей , имам проблем с централното ( 8LO 862 257 L ). Само моторчето ми замина - видях че си от Бургас , ако все още ти се намират части ( дори и да е изгоряло моторчето трябват ми графитените колелца, защото намерих моторче, но натрошихме колелцата при разглобяването...) пиши да се разберем нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване