Jump to content

първа и задна влизат трудно


A3_Ambition

Recommended Posts

Колеги, от известно време насам забелязвам, че ако не натисна съединителя до край, първа и задна скорости не влизат леко и "мазно" както останалите, ами се усеща някакво съпротивление, а на първа пък специално може и да не ще изобщо да влезе понякога. Само като натисна съединителя до дупка, чак тогава е ок, докато при останалите предавки леко да го натисна и вече се отлепят и съответно влизат лесно. Кажете това от съединителя ли е или от нещо друго? Интересното е, че само първа и задна, които са и двете на едно място кажи-речи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен това ми прилича на синхронизатори но знам ли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е може ли синхронизаторите да не бачкат добре само при първа и задна, а при останалите да бачкат перфектно?

До колкото знам синхронизатори има на всяка предавка освен задна. Така че ако на първа да кажем е строшен ще имаш проблем само с първа предавка.

Редактирано от kunev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам синхронизатори има на всяка предавка освен задна. Така че ако на първа да кажем е строшен ще имаш проблем само с първа предавка.

ок, значи това потвърждава мнението на колегите, че не е от синхронизатор, понеже и на задна влиза трудно. Съединител оригинален+работа(средно колкото върви в София) колко ще ми излезнат?

П.П. като го натискам до край всичко е ок, но на втора и трета примерно ако реша да потегля - няма грижи - влиза лесно, само първа и задна се е*ават. Така си е от последните 5000-6000км. та се чудя още колко може да издържи. Иначе да - кофти навик имам - още от както седнах зад волана за пръв път, съдеинител до край не натискам. Така по-бързо ли се износва? Натискам го колкото да излязат и влязат предавките.

Редактирано от A3_Ambition
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам почти същият проблем с моята А3ка. При мен само 1ва прави проблеми но интересното е че не винаги влиза трудно, забелязал съм че когато не ще да превключи колата мръдне ли леко напред или назад 10-тина сантиметра и проблема изчезва лоста влиза нормално. С другите скорости няма проблем. Когато не иска да включи на 1ва няма значение колко е натиснат съединителя дори и до края натиснат проблема си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше абсолютно същото положението. Трудно влизаха само пъва и задна - с другите нямаше проблем. След смяна на съединитела всичко се оправи.Иначе съединитела не ми преплъзваше.Сега в момент всички скорости си влизат идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко ти излезна като цена съединителят и колко ти взеха за работа? Съединител кви марки са читави и струва ли си да се купува оригинален? Досега всичко, което съм сменял по колата само с оригинални части съм го правил, но в момента съм на червено и ще се замисля дали да купувам оригинални части точно сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пресен пример с 1 приятел имаше чукане когато включваше 2-ра (това го казвам само за симптом), скоростта влизаше само при ниски обороти като хората, а при по високи (съответно по-висока скорост) се чуваше 1 пукане от скоростната кутия ... след като я свалиха излезе че е синхронизатор. сумата за нов не ми се стори приятна, та купи 2-ра ръка скоростна кутия ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи предположенията ми могат и да са верни :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам подобен проблем,но ако е синхронизатор или съединител би трябвало проблема да го има постоянно.При мен се появява от време на време-да кажем от 50 включвания на първа 2-3 да даде зор да влезе.Забелязал съм,че и на по-студено време като,че ли влизат по-меко скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е и това е много добро предположение, тъй като преди време писах и тук, че бях паркирал по средата на бордюр и направих няколко неуспешни опита да я изкарам колата след това, при което се удари отдолу 2 пъти точно по средата, след което почна да тече нещо черно отдолу, а после нищо не откриха ни майстори, ни никой, а това дето е текло така и не разбрах какво е, но след 30км. прибиране и паркиране след това, на мястото имаше черна локвичка. Та се чудя да не е баш скоростното масло отишло. Това беше миналата година, но знам, че то не се усеща веднага ако го няма, ами в послествие и дори с доста изминати км след това. Та, има ли достъп казанчето или там каквото е съдчето за масло за скоростната кутия директно към долната част на колата? Т.е. може ли да се провери или източи отдолу, понеже са ми казвали, че няма директен достъп и може само при смяна на съединител да се смени и обикновено тогава се и сменяло маслото. Та значи два въпроса ми изникват сега:

1. Може ли да ми е изтекло тогава точно това масло според вас?

2. Мога ли да го проверя относително лесно нивото и състоянието му без някакво сериозно разглабяне на нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двата въпроса, отговорът е : да.

Ама и щом си я удрял отдолу,

да не си спукал нещо по кутията?

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам точно какво съм удрял, личеше си къде е ударена със сигурност - където дясната кора под двигателя се закрепя с болт най към купето т.е. не най-отпред на муцуната, ами докъдето стига кората най-назад, което е краят на коша на двигателя все едно. Та тази скоростна кутия няма ли кора или нещо друго за предпазване? А и там не си личеше нищо да има като поражения - не се ли пада точно под скорстния лост тази кутия? Това е по-назад от където имаше поражения, пък и "майсторите" не откриха друга да има нещо. Та, ако е сложа на стенд или се завра в тунелче, какво се маха точно за да се провери нивото на маслото? Има ли пръчка както при другите или е по друг начин направено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, относно съединителя в ЕВРО-7 предлагат феродов диск на ЗАКС за 166 лв /преди около 2 месеца/. За труд - 120 - 140 лв, в зависимост от сервиза. Инфото се отнася за Пловдив. За тройка '97г АГН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последният път като сменях антифриза, майсторът ми каза, че "централният тампон на двигателя" се бил омаслил и скоро щял да сдаде багажа, а признаците били, че скоростният лост почвал да вибрира. Да не би да има нещо общо с това? Един тампон от Порше е 120лв. някъде - това приемливо ли е като цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...