Acapulco Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 проблем с предницата на Б4-ката ми всичко съм сменил и колата е супер не устойчива и тропа. В поредица от дупки колата играе на ляво на дясно и увлича волана и трябва да се боря с колата за да я вкарам в пътя при голяма скорост. Всъщност то и на малка си се люлее...моля някой ако има някаква идея да сподели. Пък и ако се намери майстор да помогне още по добре...благодаря предварително ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 (Редактирано) Иди на реглаж на предницата. А за тропането - значи не си сменил всичко или си попаднал на "оригинални" части. Редактирано 19 Август 2011 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 (Редактирано) Това ти се получава вероятно при минаване на бабунки или крив асвалт....Ако е така, съвсем нормално е. На тези коли предниците са много чувствителни към релефа на пътя. Дори при перфектен реглаж и нови части пак е така.Аз сега съм с абсолютно здрава предница от скоро...лопуркането не го коментирам. Там претенции мога да имам само ако съм с чисто нови кормилни щанги или рейка, нови амортисьори Боге Спорт и усилени тампони на макферсоните.....От нашите колеги тука сигурно единици са си спретнали така колиците За съжаление не съм от тях.Между другото топуркането и със старите и сега с новите амортисъори спира почти само при високи температури като летните....при хладно и студено време си тропа доволно...там каква е логиката в амортисъорите не зная. Редактирано 19 Август 2011 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 Между другото топуркането и със старите и сега с новите амортисъори спира почти само при високи температури като летните....при хладно и студено време си тропа доволно...там каква е логиката в амортисъорите не зная.Логиката в амортисьорите е никаква.Нали си чувал за температурни разширения на металите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 Логиката в амортисьорите е никаква.Нали си чувал за температурни разширения на металите.А при другите коли защо не е така, т.е. возят без топургяс и там има метал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acapulco Публикувано 19 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 да де ама преди да сменя амортисьорите и биелетките нямаше тази неустойчивост и тропане. да не е от амортисьорите (монро рефлекс газово маслени) между другото колко пари са тези боге спорт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Абе явно тези коли си искат твърди амортисьори за предницата, за да се държи стабилно....Меките, маслени амортисьори са за градско каране добре, но с багаж или хора на извънградско при по-остри завои се люлее... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Колега, според мен или амортисьорите са дефектни или пък са менте. Тропането на предницата наистина е трудноотстранимо, но не мога да се съглася, че предницата по принцип е нестабилна. Напротив. Преди да сменя моите, усещах единствено леко залюляване при изпреварване по магистралата с около 120 -130 км/ч. При смяната се оказа, че и двата амортисьора са изтекли. Ако не карах често по магистрала, нямаше и да разбера че са за смяна. Да уточня, че според ЕТКА на Б4 се монтират само газови амортисьори! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acapulco Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 лошото е, че не само по магистралата е неустойчива и на градско също в поредица или по големички дупки, който не мога да избегна за съжаление си е доста неустойчива. като лодка е . макар че си мисля,че лодката може би е е по-добре. не знам какво и стана беше си перфектна (е в рамките на допустимото де). а и също така имам чувството , че при тръгване първо гумите тръгват (като че ли се измества на пред) и после колата тръгва и ск. лост се скъсва от вибрации (то си е живо местене напред назад). Все пак някой има ли идея някой майстор спец по Б4 в София или околностите. Благодаря предварително колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 ..........Все пак някой има ли идея някой майстор спец по Б4 в София или околностите.........vladi_di е твоят човек :http://audibg.com/forum/index.php?showuser=3086 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts