KPACEH Публикувано 24 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 (Редактирано) Лесно ли се сваля тази дроселова клапа на б5. Колко време ти отне, питам с идея, ако искаш утре да пробвам да сваля моята и да я почистя. След това да я адаптирам и да ти пиша резултат. Т.е да повторя твоите стъпки и да видим какво ще стане. Като софтуер и кабел имам ваг 409 и vcd lite, за колите до 2011.Ако си с 1.8Т отваряш капака виждаш дросела държи се на четири болта.Първо откачаш жилото, откачаш буксата. Отвиваш четирите болта. Сваляш дросела, чистиш го. После по обратния ред, завиваш болтовете, слагаш буксата, закачаш жилото обратно. Вземаш ваг ком, и правиш стъпките по горе- 98 канал basic settings и готово.Дросела се намира в началото на колекторите. Trоttle body е обозначен на картинката. Редактирано 24 Август 2011 от KPACEH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 С 1.8 съм ако решиш кажи ще го направя не изглежда сложно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 24 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 С 1.8 съм ако решиш кажи ще го направя не изглежда сложно Щом си с ADR, звучи сложно, дросела ти е под колекторите и хич не е удобно да го направиш. Утре погледни ако смяташ че можеш, все пак една профилактика няма да му доиде зле, пък и на мен малко инфо също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 Ами ще пробвам и ще снимам, как се получава при мен и ще кажа, как минава процедурата през Ваг-кома Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tato79 Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) Красене здравей! Оказа се че на нашата A41.8T Quattro 1997 има същия проблем с дросела.Ако си намерил някакво решение ще се радвам да споделиш нещо.Дано и при мен да не се появява че е голям филм.Сменяхме два различни дросела (един от Passat 1.8 20V и една от морга със същия VAG номер. Ето и снимки на нашият дросел: Редактирано 13 Септември 2011 от tato79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Красен,пробвай на изкарана клапа ,така че да я виждаш ,с включен кабел да пуснеш адаптация и пиши какво се случва..Наблюдавай клапата движи ли се до почти 0 градуса после до 90 и до изходно положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 14 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Красен,пробвай на изкарана клапа ,така че да я виждаш ,с включен кабел да пуснеш адаптация и пиши какво се случва..Наблюдавай клапата движи ли се до почти 0 градуса после до 90 и до изходно положение.Сега събота и неделя ще го пробвам. Но надали ще мърда от край до край. Ще пробвам и ще пиша какво се е случило. Може ли да е от клапата това че при рязко подаване на газ леко се замисля и чак тогава ги вдига оборотите а при плавно си е нормално. Почнах да се замислям че в нея е проблема, въпреки че колата върви нормално харчи нормално само това замисляне си го имам от както се помня. Въпреки че съм я чистил тогава не я адаптирах , оставих я сама да се адаптира , но може още от тогава да е имало проблем. Както и да е , ще пробвам да видя какво се случва и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Колеги малко да възобновя темата. Клапата я смених. Проблема е че номерата й не съвпадат с тази на оригиналната. Единствената разлика външно е там къдете е крачето на електрониката отстрани- моята има две стенички който да ограничават крачето на електрониката, а новата има само едно от страната където кръчето натиска за да подаде газ. Не знам дали ме разбрахте просто не се сетих да я снимам. И двете клапи са от 1.8Т АЕБ.Наблюденията са следните:клапата се адаптира без проблем, и по комп я гледах и по самата клапа.колата тръгна , все едно се отпуши, като казвам че се отпуши имайте напредвид че разликата в поведението на автомобила е огромна, върви много леко, така не е вървяла, леко газ и колата се изправя.проблем или не вие ще кажете е следното карам на трета и с 2000 оборота примерно и като изключа от скорост и си махна кръка от газта се получава следното: както си стой на 2000 при освобождаване вдига на 2100 и веднга си падат оборотите до 760-840, така е винаги мисълта ми е следната, не трябва ли при освобождаване оборотите само да падат а не леко да се покачът и тогава да паднат, все едно при изключване за секунда съм задържал педала на газта. Мисля че на моята старата това не съм го забелязъл.Другото което ми се видя странно или можеби си психявам е че оборотите взеха да падат по бавно от 5000 примерно до долу, но за това не съм сигрен. Двата номера на клапите не ги помня но ако държите мога да ги намеря , за да ми кажете има ли разлика реално в клапите или се различават само по години.Та какво мислите по въпроса, да търся ли друга или да оставам с нея. Иначе там къде гледам в бинарен код дали всичо е наред с адаптация положение и т.н. всичко е на 6.Новата клапа е така на външен вид с едно пласмасово чопче което е от лявата страна на електрониката, а моята старата беше с две от двете му страни. Редактирано 11 Октомври 2011 от KPACEH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Мисля че клапата ти се държи иделано. Оставай с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Мисля че клапата ти се държи иделано. Оставай с нея.А това за оборотие които се вдигат нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Айде бе колеги, какво да я правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 12 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Не е нормално да се вдигат. Но ако всичко друго е в норми остани с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 13 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) Колеги колата ми задържа 1500 оборота днес като я запалих и си стояха така поне 5 - минути, какво да правя?Оборотите ми падат много бавно от 2000 надолу много едно флематично Редактирано 13 Октомври 2011 от KPACEH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KDim Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 И аз сменях тая клапа преди време и имах подобен проблем. Ето я темата:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=97009&st=0&p=1486803entry1486803Както съм написал скоро след ремонта се оправи. Иначе мисля че е нормално да скача малко след като освободиш от скорост. При мен си скача и с повече, особено ако не е в обороти. Иначе да ми задържа едни обороти не ми се е случвало. Покарай няколко дни така и виж дали ще се нормализира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 14 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 Добре разбрах.Другото което ми се случва е следното днес като станах запалих колата и тръгвам за работа. Нещото което се наблюдава е тръгвам с 1500 до 2000 сменям предавката на 2ра продължавам до 2000 давам 3та пак до 2000 и след като изключа вече адски бавно падат оборотите след 1500 даже се задържат докато не спра на светофар, като спра вече падат леко от 1200,300 до 1000 и до 900 но в движение ги задържа в порядъка 1200 до 1300-400. Това го забелязвам два дена като е студена рано сутринта в началото преди да загрее, след като загрее няма проблем. На старата клапа това го нямаше. Искам да уточня че клапата не е чисто нова а е втора ръка. Най големия плюс на всичкото е обаче това че колата не съм я виждал никога да върви толкова леко, газ едвам натиска и тя си става, скача, мнгоо леко върви, но тези ми оплаквания малко ме притесняват. Нещо което ми направи впечатление или може и аз да си психявам, но все пак ми направи впечатление е че колата загрява доста по бързо до 90 градуса от колкото преди със старата клапа. Изминал съм поне 30- 40 километра след смяната на клапата , клапата е адаптирана 3 пъти с вагком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 7 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Колега, за какви пари взе клапата?100 но лесно после намерих и за 80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123213 Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 (Редактирано) Колеги помагайте свалих клапата да я изчистя защото не искаше да се адаптира изчистих я лъсна като нова но проблема с клапата остана в момента в който и пусна адаптация тръгва и спира и дава грешка ето я клапата преди и сега Редактирано 3 Май 2015 от 123213 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване