Jump to content

Въпрос за стоповете на ауди С4


Gal.Stav.

Recommended Posts

Стоповете на ауди С4 на комби и лимузина еднакви ли са?

Искам да закупя тези за комби ,а във еbay пише че са за лимузина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те май са еднакви,обаче на комбито задната врата се отваря по средата има дръжка над номера,а пък на лимузината е от ключа мисля и това е разликатаако не се лъжа.И май тези няма да станат именно заради това.Освен някой от форума който има лимузина да каже така ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо общо нямат от седан по отношение на ъгъла на извивката върху калника,на който лягат-на комбито е по отворен....само на външен вид си приличат....имам в предвид външните ъглови мигачи...другото навътре от тях става.

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не държа за външните защото ги имам обаче ме съмнява,че вътрешните няма да станат защото отварянето ми се струва различно при двете и от там няма да стане на габарити май са еднакви обаче отварянето е различно за двете коли.Моля някой от форума който има лимузина да ми каже каке при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето, което е седан е сложена вътрешна част свалена от авант. Колегата с моргата в Нови искър я свали пред мен. След това бояджията който оправяше капака след подвизите на жена ми го постави и си пасна идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите но тука става на въпрос не на двата отделни вътрешни стопа а на едно цяло.И на този модел май като гледам няма дръжка по средата за отваряне на задната врата ,това ми беше мисълта че тази разлика не знам дали може да се преодолее защото много ми харесаха тези .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също съм решил да си сложа цял стоп от S4 или от S6. Питах кой ли не, всеки ми даваше отговори, кои верни кои грешни, но от всичкото събрано инфо стигнах до следното заключение:

Ако говорим за 100 Ц4 двата стоп-панела от авант и седан нямат нищо общо. Този от аванта е с червена дръжка по средата, от лимузината е без и там се отваря от ключалката, а не от дръжката. Ето ти снимка на цял стоп от авант и от седан.

59u2on.jpg

Друг е въпроса, че двата стопа по извивка и габарити са еднакви и с малко преправяне тип ''направи си сам'' можеш да сложиш и седановия стоп на авант. Махаш пластмасата от твоята дръжка (ако си с комби), режеш част от дръжката, но не много за да имаш къде да я хващаш :lol: и монтираш седановия стоп. Дръжката ти остава да се крие под панела както е при А6 авант и S6 авант.

По същата логика може да си монтираш и стоп от S6. Това ми го каза един колега от форума който го е правил. Дори и да съумееш да ги напаснеш по някакъв друг различен начин от този който ти казах, ще трябва да си преправяш целия механизъм за отварянето.

Невъзможни неща няма. Но най си е добре да си караш по стандартния начин за да не съсипеш нещо (в случая дръжката или механизма). Дето се казва - всяка жаба да си знае гьола.

Успех с начинанието !

Редактирано от orlin_emilianov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...