Steliyan Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 (Редактирано) Audi A4 1.8i 20V 1998г -двигателно масло-Ангренажен ремък-Ангренажна ролка-обслужващ ремък-въздушен филтър-маслен филтър-горивен филтърколко ще ми струва това оринтировачно.Благодаря предварително. Редактирано 9 Септември 2011 от Steliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 400-500 лева всичко горе долу плюс труда. Може и повече зависи от сервиза и качеството на частите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 колега само газовата шпула ти е 250 ролка 140 ремък 90паразитна ролка 40 +работа около150 отделно масла филтри /маслен ваздушен ина купето и горивен са около 150 но на тази дилема има решение слагаш нормален ремък иобикновена ролка които струват общо 95лв и проблема ти е решен аз в момента съм така вече 50 хиляди и нямам грижи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Аз не бих предлагал тая трансформация - ти си си поел риска, не е казано, че всички трябва да си рискуват 20те клапана да се срещнат с буталата. Щом в Ауди са решили така въпроса, значи това е. Всичко друго е абсурдно. Ако нямаш пари за такова обслужване, защо си купуваш такава кола изобщо, че после да почнеш да я побългаряваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 ... но на тази дилема има решение слагаш нормален ремък иобикновена ролка които струват общо 95лв и проблема ти е решен ...Интересно решение. Дали обратното е възможно - на АЦЕ да сложа хидравличен обтегач? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Ей,аман от простотия във техническите раздели. Надявам се, че момъкът с предишния пост е поне минимално по-грамотен в техниката, отколкото в граматиката. Иначе би било малък ужас!!! А колкото до теб Жоро, хайде стига скачахте като ужилени по задниците, когато бъде изразено някое "еретично" мнение, касаещо авточастите. Щом не са от теб, значи не стават! И само вашето мнение и ващите знания и умения са единствените! Ако само можехте да видите отстрани колко жалко изглежда всичко това, щяхте да се позамислите какво пишете.Обърнали сте форума на реклама на собственото ви чувство за величие и безпогрешност. Направо да ти стане гадно, когато четеш купчината глупости тук! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Щом в Ауди са решили така въпроса, значи това е. Всичко друго е абсурдно. Жоре, много тесногледо виждаш нещата. Абсурдни са куп неща, които са "решили от Ауди" а и от много други велики автопроизводители! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Няма съмнение, личното ми мнение за Б5 е пълен абсурд. Не може кола от тоя клас да изисква купища пари за читав ремонт. А6 Ц4 дето е от горния клас е пъти по-смислено и по-евтино за обслужване.За поста на Влади - смешно е. Само моите части - тука някаква клика сте се събрали и си повтаряте една и съща глупост като мантра. Мои части са само тези на колата ми. Други части нямам и не държа. Жалкото е, че те уважавах някога си, а от доста време насам не виждам причина за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Няма съмнение, личното ми мнение за Б5 е пълен абсурд. Не може кола от тоя клас да изисква купища пари за читав ремонт. А6 Ц4 дето е от горния клас е пъти по-смислено и по-евтино за обслужване.Жорка като си казал А, кажи и Б. Т.е. че и А6 (Ц5) и А8 ( Д2) са пълни абсурди сравнени с Б4 и Ц4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Няма съмнение, личното ми мнение за Б5 е пълен абсурд. За поста на Влади - смешно е. Само моите части - тука някаква клика сте се събрали и си повтаряте една и съща глупост като мантра. Мои части са само тези на колата ми. Други части нямам и не държа. Жалкото е, че те уважавах някога си, а от доста време насам не виждам причина за това. Каква клика те гони бре момко7 Аз битките си ги водя сам. Колкото до пубертетските реакции по отношение на критиките, от сорта -"Ни тъ убичам вечиии".....Та основната ми мисъл в предишния пост беше, че за да плещиш критични празнословия по отношение техническата издържаност на този или онзи автомобил, двигател, или нещо си,ти трябва да изпълняваш едно от двете условия по-долу.Да познаваш в детайли съответната джаджа, като знаеш кое, как и защо е направено точно така. Това е първо.Или второто... Да можеш да го измислиш и направиш по-добре.Кое от двете условия изпълняваш????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) А ти защо си мислиш, че не отговарям - ясно е - плещите за идеята да спорите, а кое как е реално няма значение!robobug, в американските сайтове за авточасти няма Ауди с мотор под 2.6, има 2.6, 2.8 и нагоре. Защо си мислиш, че не е продаван там, като баш за там е правен. От 2.2Т се качват на 2.6 и тн. Явно и ти си от знаещите, ама не съвсем!И при положение, че в Европа го слагат на 80, 100, А4, А6 с и без куаттро, в колите от Германия е най-масовия мотор за А6, да ми говорите, че не е сполучлив, че е провал и тн - смешно е наистина. При положение, че и в Щатите е продаван - що за глупости изписахте се чудя. Поне четете малко, преди да се изтръскате някъде. Или щото сте анонимки, та не е грижа много. Влади, никога не съм имал лоши чувства към теб, ама много насериозно си се взел, човек. На 20 дето ти се кланят в Препоръчани сервизи има още толкова дето няма да стъпят пак при теб, или поне аз за толкова знам. Не си безгрешен и не знаеш всичко, както и аз, и всичко останали. Та по-полека с нравоучението - имам доста да уча, но не значи зе тръгвам от А и Б. Доста по-напред съм отколкото можете да предполагате. Редактирано 13 Септември 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Както винаги щипваш нещо незначително и маловажно от някои пост и изписваш......За втори път си пускам търсачката на браузара да проверя кой е написал "провал" и "сполучлив". Търсачката ми казва, че само в твоя пост се срещат тези епитети. Защо не коментираш по същество конструкцията на мотора?Защото не може и повече го устройва да отбягва конкретиката. Нещо като- "А вие защо биете негрите?" Затова и като го понастъпих, веднага подкара песента, колко хора били недиволни от мен. Ами аз съм просто гайкаджийче, без мания за величие. И понеже не отговарям на изискванията, които ти споменах вчера- не се изхождам колко са тъпи и некадърни тез или онез. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Затварям темата, за да няма драми, с прочистване явно не става Моля всеки, който има мнение по ТЕМАТА, нека прати едно ЛС и с радост ще я отворя да си добави мнението, после пак ще я затворя.Спорен ден на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts