set16v Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 А бе що говорите глупости. Все едно не съм карал коли с керамики или такива с прави тръби за генерация. Да не споменаваме, че на 3000-4000 оборота има 50 коня. Със сигурност е готино да се кара такава кола ама на магистрала и с шлемофон. АКО някой твърди обратното или е оглушал или не е карал нормална кола.ае ти къф тъп....гер си не е истина,да карал си с керамика ама е била кована от мозък кат тебе .......кво се моря ти отг..леш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Данко със S3-то / най - бързата стрийт 1.8Т в Бг. /Ю бре !!! Една от най, ама ча па най ся...... А и нито Данко нито Миро са 1.8Т та в този ред на мисли май Емо Килъра е най Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Ю бре !!! Една от най, ама ча па най ся...... А и нито Данко нито Миро са 1.8Т та в този ред на мисли май Емо Килъра е най юооу бре тук бъбрим за 1.8т 20кл../ Миро доколкото знам няма 1.8Т вечи / а Емо нивга не бил 1.8литра Бабке и съм сигурен че както беше колата на Дане с gtx30-та щях да дам поне 2 десети по-убаво време от него / макар че не съм виждал последните времена на Емо на сливен но пък останалите баха 12хх. а разликата в килограмите мисля знаеш / 1460кг. беше С3 п.с то ако стаа на въпрос Генерала има 10,1 сек.. и май и той беше около 1.8 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Ако говорим за 1.8Т база Данко и Миро са с еднакви времена. Но и двете коли са 2 литра та се местим в категория 2 литра стриит ВАГ и там Емо няма конкуренция за момента с 11.4х време от последния Сливен (има го в рекордите). Иначе кой кво е щял да даде са несериозни приказки, заеби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 ... Ало секретарката както обикновенно не си разбрал за какво става дума. Айде по тихичко там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 25 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 От цялата олелия стигнахме само до едно заключение! На Емо колата върви на ГРЪМ! Сигурно е най-бързата кола в БГ с 30-ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 ае ти къф тъп....гер си не е истина,да карал си с керамика ама е била кована от мозък кат тебе .......кво се моря ти отг..лешНе ве от едни клошари у Германия беше кована, е верно немат като твоя готин гараж ама :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 От цялата олелия стигнахме само до едно заключение! На Емо колата върви на ГРЪМ! Сигурно е най-бързата кола в БГ с 30-ка Стриит май да, но иначе Интегралето на Даниел е с 30ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 ае ти къф тъп....гер си не е истина,да карал си с керамика ама е била кована от мозък кат тебе .......кво се моря ти отг..лешГена то със всичко може да се кара и със всичко се свиква, ама да се твърди че кола 500-600коня е напълно стриит и с по-малко проблеми от такава с 300... Радо сменил крушка на ксенона, и бобина. Данко сменил диференциал.. Радо с тази мощност е застрахован, че никога няма да счупи диференциал или скорости Иначе до колко са стриит керамиките.. аз навремето пробвах алуминиев маховик, керамика и притискател (не бяха ковани от Шпека, ами от SACHS Performance) и това на кола 1 700кг quattro с торсен по средата. И да колата се караше.. даже и градско в Истанбул съм карал, само дето беше много далеч от приятна за каране в града. В момента пак с керамика на SACHS Performance, само че с демпферен маховик и обикновен притискател, колата си става за градско, толкова колкото и с ОЕ съединителя, само дето макар и да носи повече NM от заводския, пак не са достатъчно много.. изкара 20 000км и се предава вече. Ще видим дали ще направим сега някакъв на 240мм, с него трябва вече да издържа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Да то верно, че и твоя комплект съм пробвал. Ако си спомням правилно на стефчо го продаде после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 (Редактирано) Ако говорим за 1.8Т база Данко и Миро са с еднакви времена. Но и двете коли са 2 литра та се местим в категория 2 литра стриит ВАГ и там Емо няма конкуренция за момента с 11.4х време от последния Сливен (има го в рекордите). Иначе кой кво е щял да даде са несериозни приказки, заеби ийч не са несериозни уйче,Дане е 2008куб.см. и има 11.8сек. с 1460кг. и 60фута 2 сек../ти си несериозен / Емо е 2.1л. - 100kg. и директно го местим в 2000+ куб..ебаам те тука ... :hilezh: заеби кво ти стана ненам???,писах ти че визирах 1.8Т 20кл. ти пак... ако беше прочел кво съм писал по-горе няяаше спамим ся....п.с Искам ся да ми каеш 1.8Т 20кл. стрийт кола с по-добро време от 11.8сек..????Гена то със всичко може да се кара и със всичко се свиква, ама да се твърди че кола 500-600коня е напълно стриит и с по-малко проблеми от такава с 300... Радо сменил крушка на ксенона, и бобина. Данко сменил диференциал.. Радо с тази мощност е застрахован, че никога няма да счупи диференциал или скорости Иначе до колко са стриит керамиките.. аз навремето пробвах алуминиев маховик, керамика и притискател (не бяха ковани от Шпека, ами от SACHS Performance) и това на кола 1 700кг quattro с торсен по средата. И да колата се караше.. даже и градско в Истанбул съм карал, само дето беше много далеч от приятна за каране в града. В момента пак с керамика на SACHS Performance, само че с демпферен маховик и обикновен притискател, колата си става за градско, толкова колкото и с ОЕ съединителя, само дето макар и да носи повече NM от заводския, пак не са достатъчно много.. изкара 20 000км и се предава вече. Ще видим дали ще направим сега някакъв на 240мм, с него трябва вече да издържа.никога не съм имал каквито и да е било проблеми със Закс-Рейсинг ...ама никакви начи ненам кво разбираш под стрийт но ако не четеш м/у редовете ще си прочел че имам над 25хл,км / с VR6 24v Турбо ,ся не е 800+ но ги докарваше около 600и кусур / на моя варел от който макс иам 5хил. извън градско и грижите ми бяха почти НУЛЕВИ / полуоски,заден дифф /това ми беше проблема..аа съед.ми е TILTON 7.25 3-disc..и не е разбрал за кво е там..при положение че имам ХИЛЯДИ ЛЪНЧОВЕ по-столичните булевардип.с Мисля че не подлагаш на съмнение изкренноста ми От цялата олелия стигнахме само до едно заключение! На Емо колата върви на ГРЪМ! Сигурно е най-бързата кола в БГ с 30-ка ае а ти си информиран кат махленска клюкарка :hilezh: Даниел с кривата си Ланчия и със смешната Гт30 мое ни бийй как си пойска...ама е малко над 1000кг.. Редактирано 25 Януари 2012 от set16v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Да де точно, това ми беше идеята. Забождаш си една 30-ка , дето гледам в перформанса втора употреба са даже и по 1400-500лв на 2.0 мотор, и забравяш за ГТХ, 35-ци, 42-ки ВР6-ци с глави 3.2 и тн. и си свиркаш. Разбира се съм напълно наясно, че покрай 30-та има още един куп неща. А относно керамиката, също нямам никакви проблеми със стандартния маховик, кована е тук в БГ. Проблема е, че сега зимата нямам никаква идея как се кара това чудо без полусъединител!! Има по 15 сантиметра сняг отвънка и колата се изкарва с 15 маневри, защото снега е станал като камък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 п.с Искам ся да ми каеш 1.8Т 20кл. стрийт кола с по-добро време от 11.8сек..???? А3-ката на Миро е 11.8 с 2сек на 60 фута. Това че колата вече я няма не значи че и времето не е факт Забождаш си една 30-ка , дето гледам в перформанса втора употреба са даже и по 1400-500лв на 2.0 мотор, и забравяш за ГТХ, 35-ци, 42-ки ВР6-ци с глави 3.2 и тн. и си свиркаш. Разбира се съм напълно наясно, че покрай 30-та има още един куп неща.Като забодеш 30ка на 1.8Т мотор и в най-добрия случай започваш да лющиш високи 12ки, ако се заиграеш със "забождането" можеш да свалиш евентуално и на средни 12ки, но колата на Емо е цяла секунда надолу и основната причина за това е че базата на колата му не е 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Като забодеш 30ка на 1.8Т мотор и в най-добрия случай започваш да лющиш високи 12ки, ако се заиграеш със "забождането" можеш да свалиш евентуално и на средни 12ки, но колата на Емо е цяла секунда надолу и основната причина за това е че базата на колата му не е 1.8Т Баси, чак толкова ли е по-добър АБФ-а от 1.8Т за турбиниране? Смисъл такъв, тези двете коли на Миро и на Чипика и двете са по 2.0, като обем се доближават максимално. И двете са с по-големи турбини, и двете са с Халдекс и тн... Вярно, че Голф 3-та е примерно 250кг по-лека, ама чак такава разлика от 1 секунда, а като коне някъде се чу 414кс на гумите в ХЕЕД (това за Емо). Доста по-малко коне и пак супер време и то ако не се лъжа, доста постоянно, струва ми се че на три състезания съм го виждал да прави 11.х и да си тръгва безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Има не един два примера за коли с по 50-60-70 коня по слаби да правят доста по добри времена и не само времена ами и попринцип да вървят повече, дори при идентични килограми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Има не един два примера за коли с по 50-60-70 коня по слаби да правят доста по добри времена и не само времена ами и попринцип да вървят повече, дори при идентични килограми.И кои са те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 (Редактирано) Примера които се говори по горе.. на Емо голфа и примерно твоита кола, Пешко с А3 с 2860 турбина кадето ги млати доста народ по силни от него без нитро, червения компетишън и бялата б3 от сливен например,генчо и черния голф 4 на драг пауър.Коли с по-малка мощност кадето бият по яките.Това за Гената и голф 4, така разбрах че голфа на онзи старт на Бояна както и на Сливен е по мощен но пада.Може да греша. Редактирано 26 Януари 2012 от dani90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Искам да внеса малко яснота по въпросаТова време което дадох на Сливен го дадох еи така , да имам някаква отправна точкаДалеч съм от мисълта че,това е максимума на колатаВремето на един автомобил зависи от много фактори и единият от тях е шофераРазликата между мен ,Миро и Емо е много голямаАз имам ЕДИН единствен старт на техникаПо принцип всеки ходи на състезания подготвенМного хора отхвърлят 1,8т 20в като база за развитие,но аз съм решил да видя до къде мога да стигна Развитието на колата предстои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Дори на слаба кола шофьора оказва голямо влияние, а на силна сигурно е огромно! Както Дани каза, Ауди А3 2860РС - 300кс + 1 Пешко и никой не може да го стигне на 400м на предно. Аз съм доста далеч от Пешко, но все пак с доста стартове, тренировки при смяната, опити и тн. успях да сваля една секунда на 400м. Още на първата страница писах, че давам над 14 сек, сега дава да кажем 13,5. Данко с много каране, опити, замервания и тн. 100% ще свалиш времето и то не малко. Както Генчо каза, той ще даде поне две десети по-добро време в същия автомобил. Но за развитието Ви пожелавам, Гръцкото Ауди S3 (синьото) да ти диша прахта! Искам да внеса малко яснота по въпросаТова време което дадох на Сливен го дадох еи така , да имам някаква отправна точкаДалеч съм от мисълта че,това е максимума на колатаВремето на един автомобил зависи от много фактори и единият от тях е шофераРазликата между мен ,Миро и Емо е много голямаАз имам ЕДИН единствен старт на техникаПо принцип всеки ходи на състезания подготвенМного хора отхвърлят 1,8т 20в като база за развитие,но аз съм решил да видя до къде мога да стигна Развитието на колата предстои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Баси, чак толкова ли е по-добър АБФ-а от 1.8Т за турбиниране? Смисъл такъв, тези двете коли на Миро и на Чипика и двете са по 2.0, като обем се доближават максимално. И двете са с по-големи турбини, и двете са с Халдекс и тн... Вярно, че Голф 3-та е примерно 250кг по-лека, ама чак такава разлика от 1 секунда, а като коне някъде се чу 414кс на гумите в ХЕЕД (това за Емо). Доста по-малко коне и пак супер време и то ако не се лъжа, доста постоянно, струва ми се че на три състезания съм го виждал да прави 11.х и да си тръгва безпроблемно.Честно казано никой освен Емо незнае колко точно му тежи колата, факт е обаче че е по-бърза от другите в класа и 414кс на гумите в ХЕЕД не са малко коне, напротив, много са, колите на Миро и на Данко измерени в ХЕЕД ще са пак там някъде +/-10кс според условията при които се мери. И все пак да не забравяме че Емо в първите си появи на пистата миналата година беше 12ки или прекосили високи 11ки, т.е ако не беше направил това 11.4х може би доста от феновете щяха да са "разочаровани" А Данко е прав, колкото и лесно да ни се струва карането на силна кола на 400м, това въобще не е така, за добро време на 400м силната кола(двигател) е може би не повече от 30%, шофера е още 30%, и останалите 40% са други доста важни фактори които в повечето случаи се установяват опитно т.е става само със стартове и техника. В този ред на мисли за да направи дадена кола добро време на 400м въобще не е лесна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Лично аз моя голф преди го бях мерил беше 1200 кила, а на Емо като се добавят скоростната кутия която е доста по тежка от стандартната, кардани,дифове и т.н. сигурно минава 1300 кила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oleg Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 (Редактирано) Лично аз моя голф преди го бях мерил беше 1200 кила, а на Емо като се добавят скоростната кутия която е доста по тежка от стандартната, кардани,дифове и т.н. сигурно минава 1300 кила.за да падне времето на 400 метра не смятам,че зависи най-вече от каране,а от килограми,не случайно гръцката с3-ка да падне на 9.98 се наложи отзад да извадят всичко до празно корито и предните седалки да ги подменят с по леки,както и джантите от 18 на 15-ки леки по 4-4.5кг едната и даже оборудвани със сликове,но според мен идеята на стрийт колата е не да се появиш 3 пъти в годината и дадеш някакво време,а да си я караш всеки ден и нагоре се вижда във високите скорости,завиването и т.н как се представя колата Редактирано 26 Януари 2012 от Oleg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Тука говорим за напълно оборудвани коли ? Емо си е с дълбокото рекаро и всичко вътре до колкото съм запознат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oleg Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Тука говорим за напълно оборудвани коли ? Емо си е с дълбокото рекаро и всичко вътре до колкото съм запознаткато се премери на кантар ще си покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Колега не се познаваме лично и не знам доколко си запознат, но пак казвам, че в една и съща кола аз лично давам 14-ки, давам и 13-ки, а 100% има хора, които ще направят и ниска 13-ка по апаратура, не по Г-тек. Така, че до голяма степен си е каране за да падне времето на 400 метра не смятам,че зависи най-вече от каране,а от килограми,не случайно гръцката с3-ка да падне на 9.98 се наложи отзад да извадят всичко до празно корито и предните седалки да ги подменят с по леки,както и джантите от 18 на 15-ки леки по 4-4.5кг едната и даже оборудвани със сликове,но според мен идеята на стрийт колата е не да се появиш 3 пъти в годината и дадеш някакво време,а да си я караш всеки ден и нагоре се вижда във високите скорости,завиването и т.н как се представя колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване