Jump to content

Центровка или синхронизация на ГНП на АФН


S8_TDI Vasko

Recommended Posts

Колега на адаптация е 32768, там нямам ядове :)

На кодинг е 0003 и там не ми дава да го променя на 0002, и под него има други цифри 6235 или 6325 едно от двете беше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И при мен на едната ми кола А4 АФН куатро е кодинга 00003 и аз не мога си дигна оборотите , по едно време се примирих . 819 са ниските, нямам проблем ( засега) с тресене и т.н. . Опитвал съм да променя кодинг - не успявам . Явно някъде бъркам нещо ...Щеше ми се да ги дигна на 903 с една друга цел  ( за да мога да карам на първа без газ по сокаците ) . Не знам вече къде и какво да пробвам ...няма и няма.

P.p. гледам колегата е писал кодинг-а с три нули , не е ли с четири нули и тройка ? Поразрових спец за тоя кодинг , често е по куатро-тата 1.9 А4 , не знам по преднячки дали е изключение да го има , на другата ми кола А6 , пак с АФН - там е 00002 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне не знам този кодинг да влияе на оборотите, в смисъл да се променят от него.

Като е 32768 на адаптация не можеш ли да го промениш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Адаптация е  32768, а дали може  да се променя - незнам

А към предния колега , да прав си с четири нули е и после 3 , и точно там не може да се промени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То проблема ми е ,че на този кодинг (00003) не мога да променя обороти. Не знам , нещо не успявам . Та затова се опитвам да променя на 00002 кодинга , белким там съм на 99.9% сигурен ( да не казвам голям лаф) ,че ще мога да променя оборотите .

П.п.  на 32768 е адаптацията , самата тя може да се промени, и пак не става , според мен би трябвало да може да се коригират ниските , все пак не е на автоматик софта ( там е друго за да не може ) . Есента ще имам време да се занимавам по-усилено . Ако пък междувременно открия решение , ще го споделя .

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Адаптация е  32768, а дали може  да се променя - незнам

А към предния колега , да прав си с четири нули е и после 3 , и точно там не може да се промени

 

Точно това трябва да увеличиш, за да се вдигнат оборотите. Не си ли пробвал?

 

И никой не каза дали се логва с кода на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам подобен проблем не точно проблем прави впечатление просто на студен мотор пали малко по трудно сигурно и при мен трябва настройка за 1 З става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При  мен пък се получи следното нещо ,  оборотите ми  играеха 820-840     реших да си  затапя  ЕГР а   свалих тръбата   и хоп нагар  в смукателния колектор   хайде   и колектора  на земята   после  ми хрумна   да махна  и катализатора   и него  итърбуших ,    и в обратен ред  след  тези манипулации  ми направи впечатление ,че оборотите ми заковаха  на  860 , не мога да кажа   къде  е бил  проблема    иначе  преди съм гледал оборотите   и на  ваг ком   и на дисплея на климатроника   и   играеха  оборотите ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, и аз имам проблем с първото паленето след като ми рециклираха помпата,Много трудно пали и след това изпушва доста... При следващо палене докато пипна ключа е запалила,. Явно "майстора" не я е зацепил точно с ангренажа, или трябва да се пипне нещо закъснения-предварения... Въпроса ми е на кого в София да я закарам ? Ходих вече 2-3 пъти при този който я прави нещо не му се отдава. Поздрави

Редактирано от Tonibg05
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж е гледал, ама ми разправяше, че не е могъл да види някакви данни... Ако взима въздух това какво ще рече, че пак проблема е в помпата ?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз ако сменя маркуча, нали пак ще влезе въздух ? Какво ще разбера...Проблема ако е въздух от къде трябва да е пак от помпата, или някъде от системата.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен въздух имаше горе в помпата кудето е щуцера за излишната нафта. Като го развих излезе доста и колата се оправи. Там има една сачма като клапан. Почистих и заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...