kasidi Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Колега на адаптация е 32768, там нямам ядове На кодинг е 0003 и там не ми дава да го променя на 0002, и под него има други цифри 6235 или 6325 едно от двете беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 И при мен на едната ми кола А4 АФН куатро е кодинга 00003 и аз не мога си дигна оборотите , по едно време се примирих . 819 са ниските, нямам проблем ( засега) с тресене и т.н. . Опитвал съм да променя кодинг - не успявам . Явно някъде бъркам нещо ...Щеше ми се да ги дигна на 903 с една друга цел ( за да мога да карам на първа без газ по сокаците ) . Не знам вече къде и какво да пробвам ...няма и няма.P.p. гледам колегата е писал кодинг-а с три нули , не е ли с четири нули и тройка ? Поразрових спец за тоя кодинг , често е по куатро-тата 1.9 А4 , не знам по преднячки дали е изключение да го има , на другата ми кола А6 , пак с АФН - там е 00002 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Аз поне не знам този кодинг да влияе на оборотите, в смисъл да се променят от него.Като е 32768 на адаптация не можеш ли да го промениш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasidi Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 На Адаптация е 32768, а дали може да се променя - незнамА към предния колега , да прав си с четири нули е и после 3 , и точно там не може да се промени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 (Редактирано) То проблема ми е ,че на този кодинг (00003) не мога да променя обороти. Не знам , нещо не успявам . Та затова се опитвам да променя на 00002 кодинга , белким там съм на 99.9% сигурен ( да не казвам голям лаф) ,че ще мога да променя оборотите .П.п. на 32768 е адаптацията , самата тя може да се промени, и пак не става , според мен би трябвало да може да се коригират ниските , все пак не е на автоматик софта ( там е друго за да не може ) . Есента ще имам време да се занимавам по-усилено . Ако пък междувременно открия решение , ще го споделя . Редактирано 14 Юни 2014 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 На Адаптация е 32768, а дали може да се променя - незнамА към предния колега , да прав си с четири нули е и после 3 , и точно там не може да се промени Точно това трябва да увеличиш, за да се вдигнат оборотите. Не си ли пробвал? И никой не каза дали се логва с кода на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasidi Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 То да се увеличи , ама колко да стане 32768- ?Все пак не ми се играе на проба грешка .Някой ако знае да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Колеги и аз имам подобен проблем не точно проблем прави впечатление просто на студен мотор пали малко по трудно сигурно и при мен трябва настройка за 1 З става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 При мен пък се получи следното нещо , оборотите ми играеха 820-840 реших да си затапя ЕГР а свалих тръбата и хоп нагар в смукателния колектор хайде и колектора на земята после ми хрумна да махна и катализатора и него итърбуших , и в обратен ред след тези манипулации ми направи впечатление ,че оборотите ми заковаха на 860 , не мога да кажа къде е бил проблема иначе преди съм гледал оборотите и на ваг ком и на дисплея на климатроника и играеха оборотите .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonibg05 Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) Здравейте, и аз имам проблем с първото паленето след като ми рециклираха помпата,Много трудно пали и след това изпушва доста... При следващо палене докато пипна ключа е запалила,. Явно "майстора" не я е зацепил точно с ангренажа, или трябва да се пипне нещо закъснения-предварения... Въпроса ми е на кого в София да я закарам ? Ходих вече 2-3 пъти при този който я прави нещо не му се отдава. Поздрави Редактирано 20 Февруари 2016 от Tonibg05 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Обаче дали е от центровка или взима въздух? Този дето я прави гледа ли с компютър какво прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonibg05 Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Уж е гледал, ама ми разправяше, че не е могъл да види някакви данни... Ако взима въздух това какво ще рече, че пак проблема е в помпата ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ако не си с прозрачен маркуч на входа на помпата сложи такъв и гледай за въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonibg05 Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Е аз ако сменя маркуча, нали пак ще влезе въздух ? Какво ще разбера...Проблема ако е въздух от къде трябва да е пак от помпата, или някъде от системата. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Колега при мен въздух имаше горе в помпата кудето е щуцера за излишната нафта. Като го развих излезе доста и колата се оправи. Там има една сачма като клапан. Почистих и заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване