alpine Публикувано 21 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 С тази промяна стигнах 60% от това как искам да изглежда външно колата. За останалото ще се погрижи coilover KW var.2 и няколко дреболии Компромисен вариант да сложите спортно окачване на жена си е да има реглаж на твърдост и да смъквате колата по малко до постигане на желаната височина, а да не го изтръшкате веднага Окачването ще се сложи чак на пролет, не виждам смисъл да го правя сега, ентусиазма се изпарява лека по лека преди зимата Чудя се дали да му слагам малката емблема под третото стопче (имам оригинално лъскава и черна) или да го оставя така След промените остават читави части, но най много ме е яд за резервната гума Някой ще каже ли от какво да си търся подобна резервна джанта+гума 5х112 тъй като мястото в багажника е ограничено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 21 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 (Редактирано) Няма ли възможност тази гума да се прехвърли на джанта с отвори 5х112? Редактирано 21 Октомври 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Бях намерил една тема за това как го правят на запад, но я загубих някъде Cabrio Q nightmare project Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojeto Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Като знам какви са ти останалите коли и тук очаквам чудеса Успех Пепка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VW_Ventsi Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 а бе бате Пешо ти на всякъде ли вършееш...джети,ралита,полота...а сега и кабрио ;) ти си не човек с уникални идеи и нереални изпълнения :hilezh: евалЯта,стаОтен си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 29 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Гумата се оказа доста луда, но според мен нямаше как да се прехвърли на 5х112 джанта . Премислих и въпроса със разпробиването й, но и този вариант отпадна. Преминавам на система за вулканизация на пътя от мерцедес. Лепило + компресорче. Cabrio Q Развалих комплекта вече за куатрото, не че е необратимо, но за сега колата ще диша спокойно Няколко дъждовни и студени дни и разбрах, че няма парно Доста тъпичко ми стана, като знам как се сменя Няколко часа и всичко си беше на мястото.....възползвахме се от момента и направихме клапите и сега затварят перфектно и парното е отлично п.п. Иска ми се някаква различна решетка, но да е с емблема отново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 4 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2011 audi RS2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 6 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Добър вариант е ! Чудя се дали неможе да се направи нещо с друга пласмасова решетка ... Тогава пък ще се разминават с тези на бронята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Друг вариант според мен е да сложиш афтърмаркет решетка без емблема,но не е оригинално....А имайки предвид ,че си сложил елементи от RS2 и Porsche ,мисля че горната решетка е доста подходяща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Ето такава афтърмаркет рИшетка без Имблема сложих.Тези другите афтърмаркет решетки тип "едра мрежа" не ми допадат. Сега издирвам "брошка" S2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobeca111 Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Здравей колега,първо адмирации за това как си пипнал колата.изглежда чудесно.Имам едно питане,защото вероятно ми предстои купуването на такова,след ужасно дълго търсене.Ако не е проблем да ми споделиш зимата проблем ли с гюрука,в смисъл студено ли е вътре.имам приятел с Е46 бмв,той твърди ,че няма никакви грижи,но все пак аудито е малко по старо,но се надявам да е измислено както трябва,и да е топло зимно време в колата.мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 9 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 RS2 решетката е добрааа, доста при това... Дали ще се връзва с решетките на бронята, ще го мисля Според мен ако гюрука е здрав няма да имаш проблеми. Уплатненията по стъклата също е важно да са в добро състояние. Уплатненията на малките странични прозорчета ги "освежих" като ги извадих (при леко свалено прозорче уплатнението се вади нагоре), вкарах вътре подходящ маркуч (5-6мм) и така уплатнението се "наду" както е било някога Ако радиаторчето е за смяна, задължително се сменя с ново и се правят клапите на вътрешното тяло и ще се радваш на топла и уютна кола през зимата Планувах да се кара зимата, но предпочетох да купя кола която да го замести през лошото време да не се хаби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 9 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 И аз ги направих тези профилактики ама при големите студове януари преди две години си беше клинч( -12, -13 ). Кабриото си е в гаража зимата и се вади на пролет, с този мек таван не е за всеки ден... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 10 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 И аз ги направих тези профилактики ама при големите студове януари преди две години си беше клинч( -12, -13 ). Кабриото си е в гаража зимата и се вади на пролет, с този мек таван не е за всеки ден...Опасно ми се струва след като се намокри да се заледи и след това всякакво огъване би било фатално. Дори при затваряне на вратата ще го издуе (въпреки клапите на купето).След дъжд качулка, се сдобих с тази екстра Ще чака сезона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 (Редактирано) Сори за ламерския въпрос, ама за какво служи това? Все съм се чудел като го видя на някое кабрио... Редактирано 11 Ноември 2011 от Da Nail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Значително намалява завихрянето на въздуха, т.е. на вдигнати стъкла и вдигнат уинд шилд ти духа доста по-малко. Правил съм си всякакви опити и наистина това е една безценна екстра...особено ако возиш някоя кифла с прическа. Колкото до гюрука, не съм пробвал какво ще стане ако го отворя, но една зима си изкара спокойно всичките студове, сняг, лед , вода и прочие без някакви видими дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 11 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Радвам му се доста защото много приятно седи визуално , а и като върши работа какво по хубаво За съжаление доставката се забави доста и сезона мина Търся си перфектни стопове като най важен ми е задния панел. Моя има напуквания някак вътрешно , отвън не се усещат. Огледалата също са ми трън в очите, ако някой може да изкуши с нещо да пише Л.С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Огледалата ги продължи в стил топка на скоростен лост..т.е. ТТ, има снимки на кабриота с такива и седят доста добре, друг е въпросът, че намирането им е някаква ултра, мега, хипер трудна история ако не говорим за нови... Колкото до стопа- само нов в порше, поръчка 1 седмица , цена малко над 500лв. Вече може и да са даже по-евтини, че инфото ми е от около 4-5 месеца. Другият вариант е да видиш тези при Спас в какво състояние са. п.с. В крайна сметка какво направи с решетката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Ти си ценител,отдай му значимото и намери RS2 огледала,цифра са ,но тук има само едни такива и това бяха моите,които сега са на колата на VIRUSS ТТ вариянтът също не е зле,но Porsche си е Porsche Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Какви цифри идват горе долу рс2-кови огледала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Приблизително 600 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 е ,не е толкова зле....аз ги гледах по 400евро вървяха твърдомоите ми дойдоха бонус ,ама така е...като не знаеш какво продаваш,така се получава (купих RS2 фарове + RS2 огледала за 400лв ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Тънкач! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 С решетката нищо не съм направил и най-вероятно ще я оставя за напролет, има интересни пласмасови решетки тип мрежа и може да се получи интересно Колега от Варна си е монтирал огледала от ТТ на кабриото и седят много добре Аз си намерих в перфектно състояние от ТТ, но засега се колебая дали да са те или от RS2. Огледалa лично на мен ми е по-лесно да взема от Porsche отколкото свалени от RS2 Ако някой има реална оферта за RS2 огледала нека пише л.с. http://www..org.org/forum/download/file.php?id=5807yavor20v който извади късмет тогава извади , свърши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Стига бе, за 400лв , какъв балък трябва да е бил На какви цифри си намерил огледала от тт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване