Jump to content

Горене на масло Ауди А4 1.8Т Продължение


MAPTO7007

Recommended Posts

Аз мисля че е за изчистване на грешките от ЕКУ-то.

И за адаптиране на дросел клапата.

Но това ще се разбере евентуално като се докопам до ВАГ КОМ да диагностицирам.

На мен комутатора май ми е вграден в всяка бобина и такам.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 101
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз мисля че е за изчистване на грешките от ЕКУ-то.

И за адаптиране на дросел клапата.

Но това ще се разбере евентуално като се докопам до ВАГ КОМ да диагностицирам.

На мен комутатора май ми е вграден в всяка бобина и такам.

А дали не ти е натрупала грешки от свалянето на датчиците (които си свалял де) Щото тя моята една букса да откача на каквото и да било после показва грешка на ваг -кома .Макар че и аз на скоро свалях всички путища по турбото , чистих и слагах пак и неми е правила проблеми - но сега кача ли я на комп 101% ще има не малко грешки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А междодругото колега на моята каляска видях че ми дърпа масло от картерната !!! Колкото и да не ви се вярва свалих клапанчето което е преди тръбата излизаща от дебитомера и като видях колко гняс имаше лошо ми стана . А клапана все едно никаква роля не играе - нито отваря нито затваря - е както и да е махнах го изчистих пак двете тръби ( картерната и тази до турбото) и сега все забравям да погледна филтърчето което сложих на картерната дали е зацапано .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и от това защото когато редих колата преди да закача турбото всичко друго датчици и прочие беше откачено ... и давах на контакт няколко пъти да превърти да подкачи масло за да завъртя маслената магистрала.

Обаче другото интересно е че след като я събрах и запалих да започне да обезвъздушавам системата работи някъде около 5-10 мин на място при което я форсирах и така нататък и не показа грешка,не прекъсваше нищо.

Едва когато я изкарах да и направя един кръг на 1-2 км. започна да прекъсва и да мига Чек-ЕнджинЪ и така.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто няма как това да е от натрупани грешки. Ако ще в сервизен режим да влезе от грешки пак няма да има такъв ефект. Поразмърдай кабелите да не се е разкачило нещо. И на мен ми прилича на комутатор ама както сам каза твойте бобини са с вграден комутатор. Виж когато можеш на ваг-ком то ще си каже кой цилиндър прави проблеми.

А на Франки да обясня, че този клапан на картерната вентилация нищо не спира а само ограничава. Мембраната му не затваря напълно като целта е като засмуче турбото да ограничава малко изсмукването на картерните газове не да ги спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих проблема ...

Изгърмяла бобина на 2-ри цилиндър.

Други грешки не излезнаха по мотор и електроника при теста с ВАГ КОМ.

Тествах я като размених бобините на 1 и 2-ри цилиндър и проблема се появи на 1-ви.

Сложих една от друго място за проба ... грешки и проблеми нямаше.

п.п Някой да предложи такава 06B 905 115F номерата на всички (сменени с времето) останали са еднакви различават се по последната буква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размени лулите на бобините и виж дали ще се оправи повредената.

Адаш това беше първото нещо което направих след диагностиката ...

от 2-ри на 1-ви и оп там показа че няма запалване и 10 пъти го засичах все тази грешка никоя друга.

Тошко това е проблема.

Всички останали грешки ги изтрих и после само тази излизаше,че няма запалване на 2-ри ... размених лолите показа че е на първи проблема.

Взех за проба бобина от друга кола и проблема се оправи.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като е тръгнало едно по едно да се разваля чак забравя да се спре ... .. . :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като краен резултат сега всичко наред ли е? Разхода на масло как е ?

Редактирано от batcras
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като краен резултат сега всичко наред ли е? Разхода на масло как е ?

Незнам как е.

Едва онзи ден я събрах и като изпука бобината не съм я тествал и карал на 3-цилиндъра хаха ... като взема бобина ако няма други несгоди ще я покарам и ще пиша в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Подновяване на темата ...

Разхода на масло се увеличи ...

0.500мл. за 1000км + (тлко мисля че е разликата от мин. до мах.) ... лампата с лейката и надпис мин. светна.

Рециклирано турбо - Няма пушек - Няма теч в гаража няма петна - Кулера беше сух като свалях турбото -

Ето и нивото на щеката един час по късно като изчаках да се стече (преди това бях долял да дойде на средата)

12345wa.png

Вече незнам кво става с тая кола ма.а и стара писна ми! :hilezh: :hilezh: :steinigung::flehan::hilezh: :hilezh: :rotcol:

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изчетох цялата тема, но:

ако гори масло от студена част на турбина - в кулера ще има масло;

ако гори масло от топла част - колата ще пуши силно;

този мотор е за 5В40, естерната синтетика е за съвсем други цели - не случайно не отговаря на никакви ВАГ норми;

бобините са постоянно модифицирани във времето - всички са съвместими, но колкото последната буква е по-напред в азбуката, толкова са по-надеждни;

Този мотор (вероятно като всеки турбо мотор) има специфичен проблем - сегментите може да са прегряти без това да излиза на никаква диагностика. Реултатът - харч на масло в бууст. Решението - нови сегменти.

Ремонтът на главата на първите 1.8Т е един от най-евтините ремонти на глава - утежнението идва от повечето клапани, но гарнитури, семеринги, водачи, гумички, болтове са едни от най-евтините. Главата страда от износване на водачи изпускателни клапани. Пълно рециклиране (шлайф, смяна проблемни водачи, разкопчаване/закопчаване клапани с нови гумички, почистване) струва 150-170лв.

Аз лично, ако имам такъв проблем, бих свалил първо главата за да не ми се налага да гадая. Нямаше да струва повече от грешните пари, набити в съмнителен ремонт на турбина. Дори да няма проблем, профилактиката ще подобри изгарянето и ще се изплати с по-добра работа на мотора и по-нисък разход.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ... ама едва ли цялата процедура по смяна гумички на клапаните и пълно сервизиране на всичко покрай тях излиза 150-200лв ... то само частите (Гумички,2-гарнитури,Болтове,2-семеринга на валовете) са към 150-60 лева ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата е 40-45лв Елринг/ВР, болтовете са 40-50лв елринг, семерингите са по няколко лева (същата марка, като оригиналните, но не мога да си я спомня), гарнитура капак клапани е 20-25лв и не е задължително да се сменя. Всички части и труд по главата влизат в тези 150-170лв.

А резлутатът винаги е положителен - дори да не се реши проблема с маслото имаш подобрение на разход и вървене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш това масло трябва да излиза от някъде. Ако си с катализатор, питата му най вероятно вече е доста запушена. Сваляй главата долу и виж от маслообирачи или от сегменти е теча. Майстора на турбината даде ли ти някаква гаранция? Аз бих свалил и картера за да го почистя.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото може да си изгаря напълно, минавайки през сегменти и през водачи на клапани - нито ще пуши, нито ще запуши нещо по изпускателната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има гаранция 6 месеца независимо пробега.

За другото харча може и да сте прави ... но ми казахте до тука ремонт за още 500 и нагоре лева и то ако не плащам за труд ... а аз в момента ги нямам пффф ...

Катализатора уж го мерихме преди 2-седмици с машинта дето ги има на ГТП-тата перфектен е в нормите все едно вчера съм го монтирал.

Не мирише на масло а си мирише на катализатор от ауспуха.

Остава твърдението на робобъг да е вярното в случая незнам просто ...

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да си караш колата да доливаш масло и да си свиркаш, а не да гадаеш и да ремонтираш на сляпо.

Някой сетили ли се да премери компресията?

Залагам на гумички или сегменти.

Ама един съвет карай я така докато стане нетърпимо положението и чак тогава отвори мотора за ревизия на главата и да се види на какво дередже е блока и сегментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин преди тръгване за работа извадих тубата с масло вътре имаше останало 500-600мл. сипах някъде към 400мл. и дойде на средата на щеката,сипах всичкото и дойде на 2-3мм. над средата на оразмеренията.

Карах я около 60км. до работа с нормален зор,спрях и помолих един колега да я изфорсира докато е загряла на място до към 6000об. и да задържи,нямаше дим и припушвания като преди когато още не бях рециклирал турбото.

Дневния показател съм го занулил и ще покарам така да видим кога ще ги изгори тези 500-600мл. масло.

Какъв е начина да се разбере от гумички ли гори толко много за тоя малък пробег или е сегменти???

п.п Да кажа че преди да рециклирам турбото,колата я карах по-леко щото и не вървеше добре не ускоряваше хубаво,тогава за 2500 почти 3000км пробег гореше толко 0.500мл. като сега за по-малкия пробег...

Смених 2-вида масло Кастрол и Мотул 10В40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е добре да се види дали изпушва под товар в движение, защото като изфорсирваш на место турбото не прави налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това също ще го пробваме да видим.

Оставало са и рециклирано турбо на 1000км. пак да яде масло,ебаси срамотата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен точно след рециклирано турбо продължи с харча на масло извънградско, аз се бях хванал за главата.. 40 хиляди километра е все едно и също и накрая се отказах да се занимавам, само пари се набиват и никой нищо не ти казва..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...