MAPTO7007 Публикувано 21 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 (Редактирано) Аз мисля че е за изчистване на грешките от ЕКУ-то.И за адаптиране на дросел клапата.Но това ще се разбере евентуално като се докопам до ВАГ КОМ да диагностицирам.На мен комутатора май ми е вграден в всяка бобина и такам. Редактирано 21 Октомври 2011 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 21 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 Аз мисля че е за изчистване на грешките от ЕКУ-то.И за адаптиране на дросел клапата.Но това ще се разбере евентуално като се докопам до ВАГ КОМ да диагностицирам.На мен комутатора май ми е вграден в всяка бобина и такам.А дали не ти е натрупала грешки от свалянето на датчиците (които си свалял де) Щото тя моята една букса да откача на каквото и да било после показва грешка на ваг -кома .Макар че и аз на скоро свалях всички путища по турбото , чистих и слагах пак и неми е правила проблеми - но сега кача ли я на комп 101% ще има не малко грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 21 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 А междодругото колега на моята каляска видях че ми дърпа масло от картерната !!! Колкото и да не ви се вярва свалих клапанчето което е преди тръбата излизаща от дебитомера и като видях колко гняс имаше лошо ми стана . А клапана все едно никаква роля не играе - нито отваря нито затваря - е както и да е махнах го изчистих пак двете тръби ( картерната и тази до турбото) и сега все забравям да погледна филтърчето което сложих на картерната дали е зацапано . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 22 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 (Редактирано) Възможно е и от това защото когато редих колата преди да закача турбото всичко друго датчици и прочие беше откачено ... и давах на контакт няколко пъти да превърти да подкачи масло за да завъртя маслената магистрала.Обаче другото интересно е че след като я събрах и запалих да започне да обезвъздушавам системата работи някъде около 5-10 мин на място при което я форсирах и така нататък и не показа грешка,не прекъсваше нищо.Едва когато я изкарах да и направя един кръг на 1-2 км. започна да прекъсва и да мига Чек-ЕнджинЪ и така. Редактирано 22 Октомври 2011 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Марто няма как това да е от натрупани грешки. Ако ще в сервизен режим да влезе от грешки пак няма да има такъв ефект. Поразмърдай кабелите да не се е разкачило нещо. И на мен ми прилича на комутатор ама както сам каза твойте бобини са с вграден комутатор. Виж когато можеш на ваг-ком то ще си каже кой цилиндър прави проблеми.А на Франки да обясня, че този клапан на картерната вентилация нищо не спира а само ограничава. Мембраната му не затваря напълно като целта е като засмуче турбото да ограничава малко изсмукването на картерните газове не да ги спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 22 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Открих проблема ...Изгърмяла бобина на 2-ри цилиндър.Други грешки не излезнаха по мотор и електроника при теста с ВАГ КОМ.Тествах я като размених бобините на 1 и 2-ри цилиндър и проблема се появи на 1-ви.Сложих една от друго място за проба ... грешки и проблеми нямаше.п.п Някой да предложи такава 06B 905 115F номерата на всички (сменени с времето) останали са еднакви различават се по последната буква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Размени лулите на бобините и виж дали ще се оправи повредената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 22 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 (Редактирано) Размени лулите на бобините и виж дали ще се оправи повредената.Адаш това беше първото нещо което направих след диагностиката ...от 2-ри на 1-ви и оп там показа че няма запалване и 10 пъти го засичах все тази грешка никоя друга.Тошко това е проблема.Всички останали грешки ги изтрих и после само тази излизаше,че няма запалване на 2-ри ... размених лолите показа че е на първи проблема.Взех за проба бобина от друга кола и проблема се оправи. Редактирано 22 Октомври 2011 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Ебаси каръка! Де го чукаш де се пука? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 То като е тръгнало едно по едно да се разваля чак забравя да се спре ... .. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 (Редактирано) Като краен резултат сега всичко наред ли е? Разхода на масло как е ? Редактирано 23 Октомври 2011 от batcras Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Като краен резултат сега всичко наред ли е? Разхода на масло как е ?Незнам как е.Едва онзи ден я събрах и като изпука бобината не съм я тествал и карал на 3-цилиндъра хаха ... като взема бобина ако няма други несгоди ще я покарам и ще пиша в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Подновяване на темата ...Разхода на масло се увеличи ...0.500мл. за 1000км + (тлко мисля че е разликата от мин. до мах.) ... лампата с лейката и надпис мин. светна.Рециклирано турбо - Няма пушек - Няма теч в гаража няма петна - Кулера беше сух като свалях турбото -Ето и нивото на щеката един час по късно като изчаках да се стече (преди това бях долял да дойде на средата)Вече незнам кво става с тая кола ма.а и стара писна ми! :hilezh: :hilezh: Редактирано 12 Ноември 2011 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Не изчетох цялата тема, но:ако гори масло от студена част на турбина - в кулера ще има масло;ако гори масло от топла част - колата ще пуши силно; този мотор е за 5В40, естерната синтетика е за съвсем други цели - не случайно не отговаря на никакви ВАГ норми;бобините са постоянно модифицирани във времето - всички са съвместими, но колкото последната буква е по-напред в азбуката, толкова са по-надеждни;Този мотор (вероятно като всеки турбо мотор) има специфичен проблем - сегментите може да са прегряти без това да излиза на никаква диагностика. Реултатът - харч на масло в бууст. Решението - нови сегменти.Ремонтът на главата на първите 1.8Т е един от най-евтините ремонти на глава - утежнението идва от повечето клапани, но гарнитури, семеринги, водачи, гумички, болтове са едни от най-евтините. Главата страда от износване на водачи изпускателни клапани. Пълно рециклиране (шлайф, смяна проблемни водачи, разкопчаване/закопчаване клапани с нови гумички, почистване) струва 150-170лв.Аз лично, ако имам такъв проблем, бих свалил първо главата за да не ми се налага да гадая. Нямаше да струва повече от грешните пари, набити в съмнителен ремонт на турбина. Дори да няма проблем, профилактиката ще подобри изгарянето и ще се изплати с по-добра работа на мотора и по-нисък разход. Редактирано 12 Ноември 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 То хубаво ... ама едва ли цялата процедура по смяна гумички на клапаните и пълно сервизиране на всичко покрай тях излиза 150-200лв ... то само частите (Гумички,2-гарнитури,Болтове,2-семеринга на валовете) са към 150-60 лева ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Гарнитурата е 40-45лв Елринг/ВР, болтовете са 40-50лв елринг, семерингите са по няколко лева (същата марка, като оригиналните, но не мога да си я спомня), гарнитура капак клапани е 20-25лв и не е задължително да се сменя. Всички части и труд по главата влизат в тези 150-170лв.А резлутатът винаги е положителен - дори да не се реши проблема с маслото имаш подобрение на разход и вървене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Адаш това масло трябва да излиза от някъде. Ако си с катализатор, питата му най вероятно вече е доста запушена. Сваляй главата долу и виж от маслообирачи или от сегменти е теча. Майстора на турбината даде ли ти някаква гаранция? Аз бих свалил и картера за да го почистя. Редактирано 12 Ноември 2011 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Маслото може да си изгаря напълно, минавайки през сегменти и през водачи на клапани - нито ще пуши, нито ще запуши нещо по изпускателната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Има гаранция 6 месеца независимо пробега.За другото харча може и да сте прави ... но ми казахте до тука ремонт за още 500 и нагоре лева и то ако не плащам за труд ... а аз в момента ги нямам пффф ...Катализатора уж го мерихме преди 2-седмици с машинта дето ги има на ГТП-тата перфектен е в нормите все едно вчера съм го монтирал.Не мирише на масло а си мирише на катализатор от ауспуха.Остава твърдението на робобъг да е вярното в случая незнам просто ... Редактирано 12 Ноември 2011 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Трябваше да си караш колата да доливаш масло и да си свиркаш, а не да гадаеш и да ремонтираш на сляпо.Някой сетили ли се да премери компресията?Залагам на гумички или сегменти. Ама един съвет карай я така докато стане нетърпимо положението и чак тогава отвори мотора за ревизия на главата и да се види на какво дередже е блока и сегментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 Ама един съвет карай я така докато стане нетърпимо положението половин литър ново масло на 1000км харчи в момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 Тази сутрин преди тръгване за работа извадих тубата с масло вътре имаше останало 500-600мл. сипах някъде към 400мл. и дойде на средата на щеката,сипах всичкото и дойде на 2-3мм. над средата на оразмеренията.Карах я около 60км. до работа с нормален зор,спрях и помолих един колега да я изфорсира докато е загряла на място до към 6000об. и да задържи,нямаше дим и припушвания като преди когато още не бях рециклирал турбото.Дневния показател съм го занулил и ще покарам така да видим кога ще ги изгори тези 500-600мл. масло.Какъв е начина да се разбере от гумички ли гори толко много за тоя малък пробег или е сегменти???п.п Да кажа че преди да рециклирам турбото,колата я карах по-леко щото и не вървеше добре не ускоряваше хубаво,тогава за 2500 почти 3000км пробег гореше толко 0.500мл. като сега за по-малкия пробег...Смених 2-вида масло Кастрол и Мотул 10В40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 13 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 Май е добре да се види дали изпушва под товар в движение, защото като изфорсирваш на место турбото не прави налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 Това също ще го пробваме да видим.Оставало са и рециклирано турбо на 1000км. пак да яде масло,ебаси срамотата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 13 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 На мен точно след рециклирано турбо продължи с харча на масло извънградско, аз се бях хванал за главата.. 40 хиляди километра е все едно и също и накрая се отказах да се занимавам, само пари се набиват и никой нищо не ти казва.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване