Jump to content

Горене на масло Ауди А4 1.8Т Продължение


MAPTO7007

Recommended Posts

Мерси за обективното мнение колега,но това не ме успокоява.

Аз колата не мога да спра да я карам,а като знам че не е в ред ми се къса ... всичко.

А това че няма майстори или се броят на пръсти е вярно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 101
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз също не съм спирал и за ден да я карам, въпроса е, че извън града си харчи масло и то стабилно, градско не мръдва, ако ще и 5 хиляди километра да мина... И мен страшно много ме дразни и в такива моменти започвам ходенето по майстори и се почва - може да са сегменти, турбината била здрава, ама и от нея можело да е, "давай да сваляме главите и ще видим от къде е", ама такива експерименти не са ми по вкуса, особено след смяна на валове, кобилици и тн.. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ...

То на мен са ми по-вкуса ама доста разходи ми се събраха тези месеци не само по колата и не ми е по джоба,пък и времето значително застудя и немога да я разхвърляме пак ... пък и с мойта работа и времето ме притиска и общо взето всичко е против мен да му се не види.

п.п С кой мотор си ти колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е със старите коли колега.Отвориш я за едно те изскачат още няколко и все не ти излиза сметката.Аз с годините съм се убедил че стара кола без състезателни амбиции,докато не спре по-добре не отваряй мотора.Доливай си масло и усилвай музиката,тя по-нова и по-хубава няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е със старите коли колега.Отвориш я за едно те изскачат още няколко и все не ти излиза сметката.Аз с годините съм се убедил че стара кола без състезателни амбиции,докато не спре по-добре не отваряй мотора.Доливай си масло и усилвай музиката,тя по-нова и по-хубава няма да стане.

И в твоите думи има нещо вярно, но да си оставиш колата да гори 0,5Л на 1000км? Иначе и да я направиш да не гови изобщо масло няма да се усеща като по-нова, обаче така ми се струва доста несигурна колата.

Нали имаше в някаква тема из форума как се тества дали са сегменти или гумички? Незнам дали това важи за атмосферки само, но ако някой има спомени...

Между другото как така от минимум до максимум ще е само половин литър? :steinigung:

Сещам се и за една истирия по темата - сменяме маслото на един нисам примера 1,6 и става страшен фокус, за 100км извънградско пада маслото под минимума :bia: Мислим си маслото фалшиво, пак смяна и пак същото.

Мерим компресии, искаха да свалят глави, да сменят сегменти и т.н. но всичко точно на диагностиката. И се почна навсякъде вдигат рамене и казват да отворим мотора пък да видим дали се вижда нещо нередно :bia:

Накрая се оказа в последния сервиз, че нещо било зашушено, специфично за колата и след като го оправиха за половин час колата изведнъж спря да гори масло. Ей тва е готиното на старите бараки - доставят ти изненаги всеки ден :bia: Незнам дали и при 1,8Т дали може от някоя абсолютно глупост да е завишен разхода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също незнам колега.

Затова и съм пуснал темата,с надеждата да отстраня проблема и да съм полезен и на други колеги за вбъдеще ако се сблъскат с подобен проблем.

Но за момента очаквам мнения и съвети за тестове и проверки преди да се занимавам със по сериозни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да я караш на по ниски обороти.1.8 Т и в чудно състояние да е като го натискаш си хапва.Хайде пък и с луфт на турбината,давай газ да видим оправило ли се е.Карай 1000 кил. без да я вкарваш в буст /до3000 об./,замери щеката и ако си е хапнала по-малко доливай и свиркай,няма да се счупи.

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е рециклирано преди 1000 и малко километра.

Интересното е че припушването на място при форсиране го няма.

А за по-малко изминати километри от преди гори пак същото количество масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с най-елементарният тест.Пъхни си показалеца в ауспуха и като стане черен го разтъркай с палеца.Станат ли ти мазни пръстите и не се ли изчистят от търкането,значи маслото излиза през ауспуха.Разгледай и бронята около тръбите дали не изглежда мазна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2.5 TDI V6 AFB съм на А6. И в ауспуха бърках и всякакви смешни тестове правих, отзад няма масло... Дива история е.. :steinigung:

хаха , дизел бълва сажди бе брат.. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер като се прибрах от работа направих два експеримента.

1.Бръкнах в ауспуха и пръста ми стана тъмно-черен разтрих го с палец но не мазнееше по скоро сухо беше като сажди.

2.Напънах я на 1-ва и втора предавка до към 6000об. човека който караше зад мен каза че е изпушила един нормален облак отзад при това ... но понеже е тъмно неможе се каже черен или сив е пушека.

Във вторник живот и здраве ще откачим маркуча отпред пак да видим луфта на оста.

Да припомня преди рециклирането оста на турбото имаше луфт наляво-надясно осезаемо повече от 2мм. напред-назад почукваше като на метал.

След рециклирането луфт почти нямаше едвам се долавяше наляво-надясно а напред назад вече нямаше.

Колата е с рециклирано турбо на 1100-1200 изминати километри.

Върви много много по-добре отпреди това. (ускорението и набирането са по-добре осезаемо)

Вие давайте предположения сега какво да правя и да диагностицирам. :steinigung::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз скоро си правих ремонт на главата на ADR-а и с приятеля ми който беше майстора (аз само помагах с каквото мога)разглобявай ки изпускателните и смукателни колектори, още с свалянето им и видяхме през отворите на главата, клапаните от горната им страна, шийките им бяха целите в масло.Искам да кажа че според мен това е един от начините да се види състоянието на гумичките на клапаните без да се отваря самия двигател. цялата проверка коства разглобяване, (което при двигател с турбина сигурно е малко повече) и гарнитури на колекторите, които не са скъпи. по този начин нагледно се вижда състоянието на гумичките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кура е дълъг и дебел Мартич ама нема се плашиш :gruebel: Както ти казах на моя торник и турбото беше сдухано и гумичките бяха кокал :dance: Ако имаш възможност сваляй главата, от там ще се види вече всичко. Сегменти ли са гумички ли са или износени водачи. И Робобъг е напълно прав, че ефекта от това е само положителен(стига да не се осере майстора де), хем всичко ще се смени безпроблемно хем ще се почисти камерата и ще се напаснат клапани. Най-важното няма да гадаеш и да набиваш пари в проба грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тошко то само това остана като вариант.

Да сменя гумички и прочие ... но за да се види сегменти ли е кво е трябва се извадят буталата а това да стане трябва още и още галимации ... най-вече време-пари ... и двете ги нямам за съжаление.

И то след всичко ако не се спре с харча ... то по-добре да я засиля в някоя стена и да и приключа мъките.

А на долните жабари дето са я усрали и са я докарали тази хубава кола до това дередже да им ... ... ... ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пушеше през аспуха, преди да сменя гумичките. Опасявам се, че имаш пластелинови сегменти :gruebel:

Ако намериш някой майстор да ти смени гумичките без да сваляш главата ще минеш ефтино. Дано там да е проблема. Нагласи се обаче психически за по голямата беда.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се свалят бутала, като се свали главата и се видят гумички и водачи ще стане ясно. Ако не е от тях не остава друго освен сегменти и така. Не се нерви братче, мотори се правят бах ги в джелезата протрити. Вярно пари иска ама чак пък да засилваш колата в дере... :dance:А и след това в следващите 500к няма да имаш грижи. 1.8Т по отношение на хардуер поне знаеш, че е железен. Направиш ли го веднъж само безбожно скъпа електроника и консумативи ще се трошат :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш 95% от майсторите не желаят да сменят гумички без сваляне на главата,шлайфане,напасване и т.н

Причините да не искат са все основателни или нямат нужното приспособление,или ги било страх да не изкривят-спукат някой клапан или това си било претупване щото най-добре е като свалиш,изчистиш от нагар клапани всичко,шлайфаш,напаснеш клапаните и така.

И има логика съгласен съм с тях щото и аз обичам качественно свършената работа със положителен ефект.

Казваш сегментите да са заминали,но от кво?

Нито съм я прегрявал нито нищо,в Италия незнам какво е правено но вече я карам 2г. а едва след първата година и малко започна сериозния харч на масло.

Тошко незнам кво да ти кажа,то че колата е над 250000 пробег сигурен съм ама толко несгоди и то все в един момент да ми създаде ебаси.

А аз гледам да и угаждам кат на дете ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искат да сменят гумичките без да свалят главата, защото ще трябва да ти вземат по- малко пари.

Ако се измери компресията няма ли да се разбере дали е от мотора? То е ясно, че не може да се каже гумички ли са или сегменти, но все пак е насока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми ги смениха гумичките без да свалят глават.

Харча на масло спря,спря и да пуши.

Потърси някой майстор,който да ти свърши това,не е кой знае какъв зор...

М/у другото тоя разход ми се вижда доста за да е само от гумички...

По-добре като посабереш пари ревизирай цялата глава,до тогава ще траеш и ще наливаш масло :gruebel:

Аз лично не вярвам да е от сегменти.

Опита показва, че 1.8Т гори масло НАЙ-често от турбото или от главата.

За да е от сегменти трябва да е прегрявана,да има счупени или запекли сегменти или да е милионник...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Карам Ауди А4, 1,8 куатро, бензин. Имам следният проблем: отворих да видя свещите на колата и вътре в тях имаш масло, в първия и втория цилиндър на свещите. Откъде е влязло маслото вътре в свещите. Възможно ли е от гарнитурата на главата, от нея да влиза масло в свещите? Моля, помогнете!

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Карам Ауди А4, 1,8 куатро, бензин. Имам следният проблем: отворих да видя свещите на колата и вътре в тях имаш масло, в първия и втория цилиндър на свещите. Откъде е влязло маслото вътре в свещите. Възможно ли е от гарнитурата на главата, от нея да влиза масло в свещите? Моля, помогнете!

Благодаря предварително!

От гарнитурата на капака на главата.

Мисля, че около 50-60лв е смяната, части +труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за гарнитура на капака на клапаните.Само,че ако имаш и други въпроси свързани с колата,не е лошо да си пуснеш отделна тема,да не разводняваме на колегата темата,която и без това е сложна и за различен мотор от твоя.

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...