pandeka Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Много точно написано.И отново нещата клонят към 7000лв.за що годе добър автомобил.Нека колегата по-горе си вземе една В5 дизелова за 3-4х.,после и той ще мига и клепа като снимката на профила си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) ....после и той ще мига и клепа.. Тези с мераците за нещо ефтинко + нагласа за дооправяне могат да видят темата на ole. Някрая сметките излизат много криви Много ясно че има и навеси от най-старите 95г,с най-ниското оборудване,ламаринени джанти и пред полуразпад за 2500лв. Ама за тия пари по- добре лачено Б4 Редактирано 26 Октомври 2011 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Сички разбирачи каращи В5 кошове се изредиха да пишат тука как са много скъпи техните каруци Некой да е пропуснал да напише ?Сега е момента преди да затворят темата !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Не означава, но и не означава, че като вземеш тая за 3500 в следващите два месеца няма да налееш още 1500-2000 за консумативи и ремонти щото е карана по 12-13к км с най-евтиното масло и е ремонтирана само когато не може вече да се движи и то с части втора ръка от моргата. А и нервите нямат цена. Затова се продава за тия пари, а други са на двойна цена.Да ще набие 2000 леа и ще има кола която няма да пипне скоро. А не части дето някой ги е сменил с незнайно какви марки.Ако можеш да кажеш, че няма да дава пари за ремонти значи спокойно можеш да дадеш на този който я купи 1 година гаранция. Демек да поемеш всички ремонти дето излезат ама според тебе няма да има нали ? Сега съм сигурен, че ще си намериш иляда оправдания защо няма да дадеш гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Чакаме тия с Б4-ките да им обясним как струват по пет-шестотин лева, защото вече има на пазара следващия модел ауди за три хиляди Една кола струва колкото е съгласен да я продаде продавача и колкото е съгласен да я плати купувача.ПП: Мето въпроса беше колко струва А4 (Б5), а не колко може да се купи нов внос кола. Иначе и аз мога да си купя един преден калник за 100 лв и да надградя отгоре му автомобил, но това не означава, че цялата кола струва толкова.Сам знаеш колко струват 4 гуми, 4 диска, друго турбо, обслужване и т.н.За това има коли и за по 2 к има и за по 8 к. Редактирано 26 Октомври 2011 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Трябва да си кьорав за да не видиш 8 нови гуми, газов инжекцион висок клас, нови дискове и накладки и да не ги оцениш финансово.Естествено не е луд тоя който яде зелника (купува колата), а тоя който му го дава. Живи, здрави и по две РС-ки за лев.Били са нови гумите и джантите като ги е купувал, сега може и да са на осморка. Газовата също след определени километри е по добре да не поддържаш ГИ висок клас, щото ще дадеш готини пари. Новите дискове и накладки ако ще ги слагаме като цена да ценообразуваме и винетката. Сега няма да си припомняме колко неща са кекави на б5 и може да изтропат ей така помежду другото. Демпферния маховик, рейката и още милион неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Били са нови гумите и джантите като ги е купувал, сега може и да са на осморка.Има големина на грайфер и дот, четеш и решаваш. Моя навес като го взех, нов внос го карах две години с талянските гуми, т.е. отложих едни 600 лева във времето, верно не струваше две хиляди лева.Газовата също след определени километри е по добре да не поддържаш ГИ висок класРейка с дюзи е на 30% от цената на цялата уредба. Новите дискове и накладки ако ще ги слагаме като цена да ценообразуваме и винетката.Дискове с накладки са около 300 лв + 60 лв винетка, ето ти още едни пари отложени във времето. Сега няма да си припомняме колко неща са кекави на б5 и може да изтропат ей така помежду другото. Демпферния маховик, рейката и още милион неща.Тук вече е божа работа. Редактирано 26 Октомври 2011 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Тези с мераците за нещо ефтинко + нагласа за дооправяне могат да видят темата на ole. Някрая сметките излизат много криви Много ясно че има и навеси от най-старите 95г,с най-ниското оборудване,ламаринени джанти и пред полуразпад за 2500лв. Ама за тия пари по- добре лачено Б4 За 2500 лв. B4, няма да е лачено .. много.. много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Уморена кола НЕ може да се съживи, оттам нататък всеки си преценя какво му се кара и колко му се дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Уморена кола...............Бе не е точно така........, зависи от възможностите все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Ако можеш да кажеш, че няма да дава пари за ремонти значи спокойно можеш да дадеш на този който я купи 1 година гаранция. Демек да поемеш всички ремонти дето излезат ама според тебе няма да има нали ?Аз спокойно бих дал година гаранция на моята(при нормална екплоатация, разбира се), проблема е че не ми се продава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Уморена кола НЕ може да се съживи, оттам нататък всеки си преценя какво му се кара и колко му се дава.що да не може ? може .. ама ще трябва да се налеят пари по три .. първоначалната цена . всичко може .. като има пара и мерак . б5 определено е кола имаща претенции за среден клас автомобил .. с възможно най ниска първоначална инвестиция .. втора ръка ..и с ненормално тежък разход за поддръжка .. отнесен в процентно отношение към първоначалната инвестиция . тва е афтонобил за богати хора и хора с здрави нерви и много свободно време .. но пък търпи много подобрения .. афтонобил за ценители мераклии , които имат пари и не знаят какво да ги правят .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 що да не може ? Може! Ако смени всички възли и агрегати по нея...което ще струва колата х5. Как ще оправиш кола, която няма хубав стегнат вид, всичко изпънато както си трябва? Как ще оправиш салон изтезаван с години от някой мърляч?Да не говорим за другите моменти - да оправиш ел седалка + луфтове, хидравликата си мени твърдостта както й е кеф, съединителя не отлепя плавно както фабрично, скоростите влизат ама не съвсем както трябва, всичко по ходавата част има луфтове, които при куатро могат да бъдат зверски и никой не ги брои за проблем и т.н. Това са характеристиките на изтормозена кола, разбира се всичко може да е проявено по-малко, но ще го има. Откъде да почна да я правя? Това не го говоря ей така, специално съм имал допир с поне 6-7 б5-ци, всякакви модификации и в двата края на пазарните цени. Знам за какво става въпрос отлично. Има огромна разлика между кола със сериозен проблем и уморена такава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване