Jump to content

Не ми работят запалката и CD-то ???


Nikkie

Recommended Posts

Преди няколко дни сменях радиаторчето на парното, та докато разглобявах пепелника и по-точно, докато вадех кабела за осветлението в пепелника и запалката, го дадох на късо с отвертката. Всичко си работи нормално, дори осветлението в пепелника е на лице, само че самата запалка и CD-то ми не работят.

Проверил съм кабелите на CD-то, всичко е на място. Проверих 2 пъти всички бушони, не ми се видя да има заминал. Бушона, който е на CD-то също е здрав.

Отделно имам една схема на бушоните и никъде не намерих бушон за запалката.

Някой може ли да ме светне, къде аджеба е проблема и как да го оправя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да ги размениш? Това, че не ти се е видял, не означава, че не е заминал и това е най-вероятната причина.

Иначе - кабели, релета и т. н.

Ако можеш, дай повече инфо за точен модел на автомобила. Ако си с 80, не трябва да ти работят и лампите за четене в купето, лампите за осветяване на багажника, вътрешното осветление на купето, осветяване на вътрешното огледало и бордовия компютър.

Тук има схема на бушоните, ако ти потрябва: http://www.avto1.com/forum/attachments/audi/53d1193990189-%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%83%D1%88%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%90%D0%A3%D0%94%D0%98-%D0%914-17ce2-jpg

Редактирано от BORIME4KA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно всичко си работи, освен запалката и CD-то.

Схемата я имам. Както писах по-горе, прегледах ги 2 пъти, като втория ги оглеждах много внимателно, силно ме съмнява да съм изтървал някой. Релетата не съм ги проверявал, предполагам, че за да ги проверя ми трябва мултицет, или грешка ?

Колата е Б3 с код на двигателя NE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема, както си и мислех, не е в бушона.

Преди малко излизах с колата, та реших да погледна. Подмених бушона - промяна, никаква. Отново запалката и CD-то, не работят. Осветлението в багажника и светлината в купето си светят без проблем.

Да не би запалката и CD-то да са вързани на един, общ, захранващ кабел и да съм го прекъснал по някакъв начин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да съм прецакал CD-то, тъй като, когато дадох късото, целия радиоапарат беше изваден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти като правиш такива интервенции не махаш ли акумулатора ?

правиш смяна на радиатора на парното и махаш половината кола и не си махнал акумулатора :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти като правиш такива интервенции не махаш ли акумулатора ?

правиш смяна на радиатора на парното и махаш половината кола и не си махнал акумулатора :gruebel:

Не виждам някакъв отговор по темата или просто трупаш мнения ? :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ти един вероятен отговор:

тези кабели най вероятно водят до буксите под волана от дясната страна на релетата можеш да провериш да не се е измъкнала някоя. едва ли ще бъде една цяла жица от бушона до сидито и запалката. а също от там като светнеш с едно фенерче от зад зад тях ще видиш и долната част на бушоните и там да не се е измъкнало нещо

а също от лявата страна на парното ако си спомняш в горния край имаше една червена букса и една кръгла захванати за парното, случайно да имаш спомен дали си си ги закачил ?

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен.

На CD-то, захранващия /жълт/ кабел се беше скъсал. А запалката, проверих дали идва въобще ток до нея и установих, че идва. Просто почистих клемите и заработи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със уред проблема много лесно можеше да се реши още в самото начало , ако го беше използвал по рано и да кажеш , че от едната страна на буксите на сидито има ток а от другата няма и ето ...

аналогично и със запалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега вчера и аз разглобявах за радяторче :hilezh::hilezh: :hilezh: и колегата "nikom" си е прав!! И аз така няколко бушона и от тогава,махам акумулатора,при разглабяне на каквото и да е! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, моя "майстор" който ми смени радиаторчето първия път се справи прекрасно. Както беше колата, така си остана и след това само дето ми сложи радиаторче боклук. В понеделника му оставих колата и отидох на работа, че нямах възможност да му кисна на главата и като си взех колата видях що за магарии може да стори майстор на колата. Оставям му перфектен автомобил сутринта, вечерта пред блока какво установявам:

Не ми светят лампите в купето, не ми работи часовника на таблото, като самото табло с уредите беше монтирано много нескопосано и беше пропаднало навътре в таблото. Ейрбега е затегнат по-силно от едната страна и по-слабо от другата, последствието от което е, че стои накриво и много смотано стърчи. Барчето, при ск. лост и ръчната на снадката където се разделят не е напасната от страната на пасажера и в момента не са напаснати а при ск. лост стърчи над това за ръчната. Пластмасата при врътките за парното така стърчи напред, че запира във врътките а копчетата за климатика и рециркулиращата клапа без да са активирани са на нивото на пластмасата. Натиснеш ли копче буквално пропада навътре. Като за капак говорителите в таблото изобщо не са свързани, добре, че поне не са окъсени та да си изгоря и СД-то. В последствие му я върнах и си оправи светлините в купето и часовника, но разбрах, че не е свалял акумулатора и ми е оправил таблото с уредите и пластмасата при врътките за парното. Останалите неща ги видях после и честно казано повече и не желая да се занимавам с него. Просто си проличава веднага как даден майстор гледа да претупа нещата, още повече, че това бе ремонт за без пари след като ми беше сложено радиаторче боклук. От днес нататък разбрах, че колкото и желание да имам да изхарча пари за части, майстори и време за да се получат нещата то просто е трудно и ужасно! :hilezh:

Не искам да споменавам, че му съобщих маркуча от фланеца на главата да влиза във входящата тръба на парното, в момента са точно наобратно. Просто без думи :hilezh:

Съжалявам, че ни е така цялата работа на българите! Загубиха човек, който харчеше парите си с удоволствие за колата!

П.С.

Моля колегата да ме извини, за дето му оспамих темата! Просто съм в по-тежък период, в който освен псувайки по майстора псувам и по себе си и така да го кажа сякаш ми се искаше да излея мъката си някъде. Надявам се да ме извините! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България сме на принципа, ако не е роднина, не му се старай много много. Точно за това съм адски благодарен, че го има този форум и най-вече, че има хора които помагат, хора които качват снимка по снимка начина на разглобяване, на почти всичко по колите ни.

Мисля, че няма човек, който да не е патил от майстори. За това, където мога, сам. Ако не съм сигурен за нещо я водя на майстор, но гледам да стоя там и да си наглеждам либето ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

колеги имам един проблем като пътувах главния кабел на CD-тo  ми даде на късо. Целият се нацепи и изду,наложи се да го сменя обаче след като го смених вътрешното ми осветление и сидито спряха да работят,проверих нямаше други засегнати кабели поне така се вижда. Имаше един изгорял бушон смених го,но пак нищо. Моля помогнете къде греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...