libeto85 Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 (Редактирано) Въпросът ми е към колегите които карат посоченият модел-А6 C5 , 2.5 tdi , 150к.с. , ръчка , 98 година ;На колко хиляди оборота усещате че се включва турбината , имам предвид кога ви залепя за седалката , понеже ми рециклираха турбината а колата е супер тромава това залепяне за седалката го осещам след 3000 оборота а когато купих колата това се осещаше ма 2500 оборота , та в какво би могъл да бъде проблема освен в турбото , защо колата е тромава има ли вероятност да е от гнп , и всички такива аудита ли са си тромави по принцип на първа ? Редактирано 22 Октомври 2011 от Един_Луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Аз имам абсп;ютно същата каручка.Турбината отваря около 2700-3000 и тогава се осеща залепването на седалките и аз съм с рециклирана турбина и откакто я рециклирах по добре всякаш тръгна.Ама вече карам с нея 150000км и не знам може така да ми се струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
libeto85 Публикувано 22 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 2700-3000 оборота не е ли много , аз по принцип сменям предавките на около 2000 оборота , можеби карам като таксиджия , а на първа имам чуството 4е изобщо нямам турбина като москвич е тва ауди , имам и VW Sharan 1.9 tdi 110 коня и върви 100 пъти повече от аудито , затова ми е чудно що е толкова тромава тая кола , моля и други колеги да споделят мнение понеже колата е още в сервиза и незнам дали е правилно да споря с маисторите че невърви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burner_ Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 2700-3000 оборота не е ли много , аз по принцип сменям предавките на около 2000 оборота , можеби карам като таксиджия , а на първа имам чуството 4е изобщо нямам турбина като москвич е тва ауди , имам и VW Sharan 1.9 tdi 110 коня и върви 100 пъти повече от аудито , затова ми е чудно що е толкова тромава тая кола , моля и други колеги да споделят мнение понеже колата е още в сервиза и незнам дали е правилно да споря с маисторите че невърви Еми тромава си е. Като имаме впредвид теглото,а и като цяло е муден мотор.На моята чувам турбото,че се включва на 1700-1800 оборота,но най-върви (ако може така да се каже ) след 2700-800 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 2700-3000 оборота не е ли много , аз по принцип сменям предавките на около 2000 оборота , можеби карам като таксиджия Ами то и аз от 2-3 години съм така защото не е вече 1ва младост и вече е на 500к (трябва да я махам че идват пак големите ремонти) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Ъъъъ....невървенето не беше ли един от симптомите за износени валове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
libeto85 Публикувано 22 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 и аз съм чувал за валовете че им е слабо място (то май всичко им е слабо място на тея аудита), ама нали несъм маистор и затва питам че ми писна да сменям постоянно някви части и колат апак да невърви , а за тва че е тежка незнам шарана също не е малък 1.9 мотор с 110 коня ама е като пушка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 и аз съм чувал за валовете че им е слабо място (то май всичко им е слабо място на тея аудита), ама нали несъм маистор и затва питам че ми писна да сменям постоянно някви части и колат апак да невърви , а за тва че е тежка незнам шарана също не е малък 1.9 мотор с 110 коня ама е като пушка Аз моята я взех скъпа уж за по хубава 2003г и от тогава съм я платил още веднъж по ремонти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burner_ Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 и аз съм чувал за валовете че им е слабо място (то май всичко им е слабо място на тея аудита), ама нали несъм маистор и затва питам че ми писна да сменям постоянно някви части и колат апак да невърви , а за тва че е тежка незнам шарана също не е малък 1.9 мотор с 110 коня ама е като пушка Колега според мен Шарана е с по-къси скорости от А6-цата и затова така се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Мен логиката ми е следната....ако са износени валовете се нарушава/влошава газоразпределянато на двигателя и от там влошена динамика.....иначе не мога да си обясня, защо ще усещате турбото чак към 3000 оборота....много късно ми се струва....все си мисля, че трябва около 2200-2500 колата трябва да дърпа здраво. Всъщност турбината предполагам не е с променлива геометрия....иначе още по рано трябва да почва да дърпа....1700-1800 оборота някъде...поне мойта е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
libeto85 Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 колегата ми кара А4 1.9tdi 131коня 2002година и дърпа като луда , вика още към 1600(1700)чувам турбината и почва да се осеща ускоряване , а на 2500 оборота направо те залепя за седалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goldi Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Въпросът ми е към колегите които карат посоченият модел-А6 C5 , 2.5 tdi , 150к.с. , ръчка , 98 година ;На колко хиляди оборота усещате че се включва турбината , имам предвид кога ви залепя за седалката , понеже ми рециклираха турбината а колата е супер тромава това залепяне за седалката го осещам след 3000 оборота а когато купих колата това се осещаше ма 2500 оборота , та в какво би могъл да бъде проблема освен в турбото , защо колата е тромава има ли вероятност да е от гнп , и всички такива аудита ли са си тромави по принцип на първа ?Колега,това евъпрос на реглаж.Под вакум клапана има ос с контра гайка.Разхлаби я и завърти рлката под нея 2 3 резби в посока нагоре После пробвай как върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 моята залепя на 1900 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Ама как се надлъгвате почвам да си мисля, че не говорите за същата кола Тва нещо никога не лепи на седалката освен ако лек повей на динамика ви залепва там де да знам даже при стария пет 2.5 тоя ефект е къде по-силен.До са душегуб които да тръгва под 2000 х оборота не знам и за мен е нещо като умната блондинка и малките зелени човечета Не можете ли да разберете че тая колиба нито върви нито харчи малко а и1.9 ПД реагира много по-спонтанно и там може да го докара тва чувство евентуално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 и аз да питам как ги включвате тия турбини и ги изключвате,залепяте отлепяте седалки .Лично на мен мотора ми допада когато е наред ,ама това е рядко срещано,не всеки е навит да дава луди пари за стари коли.И моля ,разберете че турбото работи постоянно ,само надува зависи от това колко имате нужда ,по точно колкото иска мотора.Не ги включвайте и изключвайте като лампи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
libeto85 Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 прав си колега , макар че несъм монтйор съм го чел и преди ,че турбината работи през цялото време друго имах предвид с тава 'ВКЛЮЧВАНЕ' , кога се усеща ускорението имам колата от година и преди ускоряваше по силно и при по ниски обороти (2400-2600) , сега турбината е рециклирана а тва ускорение се усеща при 2800-3000 оборота и пак не дърпа както преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goldi Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 не дърпа защото е в растоварено положение.Прочетете малко повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Първо - турбото се развърта сериозно след 1700-1800 оборота и след това до 4200-4300 трябва да се върви доволноВторо - колегата, който спомена, че не върви - ела ако искаш да се повозиш. С чип съм, предно и ръчка, за мен върви нормално, освен ако не си свикнал на совалки по над 300 кс. с турбини и тн... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PankoV Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Здравейте, аз съм със същия душегуб и при мен турбото завихря перките на 1600 RPМ и от там като я почне и до 3500 все ми товари камбаната. После вече се усеща ,че мотора поема повечето зор ама и нормално, кой луд гидия би карал дизел над 3500 врътки. Иначе ми се струва малко ненормално това дето казвате за 2500 та и на горе, то до тогава ако неможе да насмогне с помпане по-нагоре за какво ти е. Та за колегата с рециклираното турбо -- нз ама или не е направено както трябва , или нещо по мотора куца. Карал съм доста такива малоразмерни немски танкове, ама до сега не съм попадал на АФБ дето да не завихря около 1600 RPM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Колегата пита кога залепя за седалката а при мен започва да дърпа на 2700-3000 То турбото може да отваря още на 1600 ама се усеща тягата на 2700 поне при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PankoV Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Ами незнам , но имах предвид при мен, че залепянето за седлаката става от 1600 оборота и до 3500 все се усеща. особено до 4-та предавка. след това си става по плавно лепенето макар , че на дълъг път като си ръгна 6-та и от 70 км.ч. все си има ряз за каквото и да било , но вкараш ли я след 1600 оборота наистина си лепи за седалката. При това налягането на турбото се върти около 2 бара при нормално подаване на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
libeto85 Публикувано 27 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2011 вчера взех колата уж я оправиха , пробвахме я в града и имаше подобрение , наиситина вече почна да се усеща как набира към 1700-1800 оборота и към 2500 някъде почва да дърпа по сериозно , ама викам чаи да ида аз до перник да я пробвам по магистралата и там пак си показа рогата , до 4 върви що годе добре като за стар автомобил , на 5 я резнах до 180км/ч вклчих на 6 и направо умря повече от 180 неможе да дигне , а преди няколко месеца съм я карал с 240 и още имаше възможност , гаранция щеше да напълни километража , върнах се в сервиза каза от дебитомера е ,хубаво взехм е от друга кола и пробвах пак същата история че и по зле накрая се прибирах от перник към софия със 140км/ч , е тва възможно ли е при рециклирана турбина , и другото е че когато я изфорсирам над 3000оборота и върна газта се 4ува нещо като стържене и пак съм я оставил сега в сервиза , дано я излекуват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-Style Публикувано 28 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 ... и другото е че когато я изфорсирам над 3000оборота и върна газта се 4ува нещо като стържене и пак съм я оставил сега в сервиза , дано я излекуватКолега, това, което го описваш, го имаше и при мен, и се оказа, че имам доста голям луфт на оста на турбината. Е, оправиха го и сега е чук.По темата - тягата при мен (AKN мотор) се усеща към 1800 оборота и продължава до към 3500-3600 оборота, което мисля, е съвсем в границите на нормалното. Колегата Optimist явно не се е возил в здраво 2.5 TDI - проблемът си е негов, но такива мотори се срещат и с хубаво гориво определено вървят ДОСТА, особено ако са с чип, както е при мен. А пък да се сравнява усещането с V6 мотор с такова на 4-цилиндров е направо смешно - дори звука на шестака е на светлинни години по-напред. Ама разни хора - разни идеали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
libeto85 Публикувано 28 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2011 Моя мотор е AFB нямам чипове и т.н. а иначе турбината я рециклирахме точно затва щот невървеше и като я занесаха на тея "маистори" дет рециклират , те като я видяха и казаха че имало няква ос счупена и аиде 750лв ма върнаха назад с тва рециклиране , явно майсторлъка им е толкова аман от майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 8 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2011 Моя мотор е AFB нямам чипове и т.н. а иначе турбината я рециклирахме точно затва щот невървеше и като я занесаха на тея "маистори" дет рециклират , те като я видяха и казаха че имало няква ос счупена и аиде 750лв ма върнаха назад с тва рециклиране , явно майсторлъка им е толкова аман от майстори ии после какво стана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване