sky Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Да вземе на адаша Verter. Мое пък да я продава неговата. Питайте го. Но със сигурност няма да е на тия пари де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 E60 525d Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) Хора, мерси за идеите, разнородни са и някой доста аргументирани. Но все пак ще помоля да не давате примери с коли над ~20к. Ясно е, че за 25к може да се вземе по-хубава кола от за 20к, така че е излишно да го коментираме. Ако бюджета беше до 25к, щех да го напиша. Значи, започвам да се ориентирам...Сърцето ме влече към кабрио, но разума говори, че е непрактично за една/целогодишна кола. Ще трябва и гараж да и осугуря за да съм спокоен.Иска ми се Олроуд фейслифт, защото е колата, която дава ВСИЧКО, но все пак осъзнавам, че е концептуално стар модел за годините си, на много пари и не е втин за подръжка.Влече ме да стана капитан на кораб А6 4F 3.0TDI, но там усещам, че се надскачам с поддръжка и е повече от колкто ми трябва в действителност.Май остава B7, като най-разумен избор за мен. Но не знам какво да е. Единственото сигурно е, че искам да е quattro!A дали да е avant или седан, с ръчни или автоматик, бензин или дизел... още не съм се ориентирал.За това ще ви бъда благодарен, ако обсъдим малко моторите и скоростните кутии при B7. Силни и слаби страни.Има ли известни проблеми при автоматика на В7? Или ви видове?Какво ви е мнението за 2.0TDI мотора на В7? Добре ли да търся по-мощен?П.С. Бемеве не ме влече. Никое не може да ме грабне. Не е да не съм гледал. Просто това не е моята кола. Редактирано 25 Октомври 2011 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Мога да ти дам мойта за 20, и си готов със всички изисквания. Може да ти я впиша даже 2007 година ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) Какво ви е мнението за 2.0TDI мотора на В7? Добре ли да търся по-мощен?Сега този мотор ще бъде жестоко оплют от повече тук, но преди да го оплюят аз да кажа, че много зависи какво си карал като мотор преди да се качиш на 2.0 TDI и този мотор е достатъчно еластичен и икономичен за нашите пътища - диапазона 80 - 180 километра в час ги набира много бързо, харчи много малко и е предостатъчен да се гониш по родните пътища и с по мощни коли бензинови и дизелови без да се излагаш! За старт от място просто забрави, не е правен за това, нито за гонки по пистите! Мотора спокойно си подържа 180 километра в час без да загрява и да трепне! Вярно трака, но при Аудито е обезшумен доста, а и ще пуснеш малко по силно музиката и се преживява!Както каза колегата Ivo Dinkov Предварително се проверява кода на главата, за да не е от 'печелившите' с фабричния дефект, проверка на дюзите и си свиркаш. Редактирано 25 Октомври 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Директно отбождам ено А8 ,но за Цорц бих избрал А4 3.0TDI quattro,ама да е коНби,за да го напраи пак на малък Олроуд Баце,А8 си е кола....Не е много по-голяма(дълга имам предвид) от Аванта или А6 ,въпросът е в това,че е по-скъпа за подръжка ,щот е по-висок клас.Аз лично мисля да взема А8,ма не съм сигурен дизел или бензин/газ...Батъо ,кабриолет САМО за втора кола....сега карам кабрио и ти казвам че е такава скърцалка ,такъв кош е ,че просто не мога да го гледам а е 2005 година!!!А4 3.0тди седан и аФтомат е хубаво Ауди според мен...А8 си е А8а CLS си е CLS,ама да не отварям темата ,че ше се припадат яко Не щот ми е приятел, ама Заеви тия А8-ци. Хубава кола, ама да те возат, а не сам да въртиш геврека... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Всичко зависи от приоритетите на човека. Ако човек е със семейство нормалния и логичничя избор е в този ценови клас да избере по голямата кола. Защото с малка кола с деца и жена.... не се връзват нещата на път Ако е сам може би би избрал В6 кабрио защото е страшна "гъзария" Според някой други пък ALLROAD-a би им бил по полезен заради високият клиренс и по високата проходимост.Ако примерно е фен на зимните спортове и т.н. Така че за всяка кола си има пътници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 мани го тоя мотор ве, бъгав е и за куатро идва слаб http://www.mobile.bg/11318524248657204ей тоя мое го спазариш 2 надолу и колата изглежда читава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Аз имам наблюдение за възможностите на този мотор на Б8цата на Тони (дакса) и смея да твърдя, че предлага достатъчно. Въпроса е на с quattro-то как ще е? Карал съм Пасат 2.0ТDI 4motion и не беше плачевно. Бих го преживял, особено с последващ чип-тунинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Цорци Б7 2,0 тди куатро е почти толкова разпространено, колкото Ц5 1,9 тди и НГ, авант, куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) Цорци Б7 2,0 тди куатро е почти толкова разпространено, колкото Ц5 1,9 тди и НГ, авант, куатро.Що ве? В мобиле.де на първо търсене излизат 40 бр. Б7 2.0TDI quattro 2005-2007маДобре. Според вас, ужасна ли ще е поддръжката на следната кола А4 В7 3.0TDI quattro? По-скъпа ли ще е сравнена с поддръжката на A6 4F 2.7TDI quattro от същата година?Въобще, какво ще кажете за 2.7ТДИ на А6? Има ли смисъл от него? Защото ако поддръжката му е едно към едно с 3.0ТДИ, то не виждам смисъл... Редактирано 25 Октомври 2011 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 а CLS си е CLS,ама да не отварям темата ,че ше се припадат яко Tуй е ебаси колата,но само ако е 4матик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Що ве? В мобиле.де на първо търсене излизат 40 бр. Б7 2.0TDI quattro 2005-2007маТова на ХТЦ-то ли го гледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) http://www.mobile.bg/11316851046473199Единствено климатроника липсва, но и с климатика пак става за тия пари. Има и шибедах.2.7 си заслужава единствено ако цената е доста по ниска от на 3.0. Поддръжката е една и съща. Не се заблуждавай, че 3.0 на А4 Б7 ще има по евтина поддръжка. Двигателя тежи и окачването си се натоварва. Освен това двигателя е същия като на 4Ф. Общо взето 20 бона за Б7 си е набутвация според мен. Ако искаш Б7 го търси на 15-16к лева, всичко друго отива към 4Ф.За сведение, смяна на масла и филтри на 4Ф ти е към 600-700 лв в Порше. На друго място по евтино, 400-500 лв. По окачването аз досега не съм сменял нищо, но приятел е сменял. Лагер на главина 400лв без труд в Порше. Носачи + биалетки към 1000 лв пак в Порше. Мисля бяха 2 носача и 2 биалетки. Другото е сипваш нафта и караш. А 220 коня с чип си понавървяват.За мен ако имах тия пари нямаше да има дилема. А6 4Ф е най-балансирания от към двигател, комфорт, пространство, ергономия и що годе достъпна/евтина поддръжка. Ако колата е запазена мога да ти кажа, че ще даваш кинти за масло и нафта. Редактирано 25 Октомври 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) С тва 2.0 ТДИ така като гледам си е някаква чиста лотария да случиш и от прочетеното оставам с впечатление,че ще се бори успешно за титлата новия душегуб.С някои от моторите с определени кодове,пукал глави,с друг модел имал проблем с балансиращия вал на маслената помпа/balance shaft modul/,дето на кой му го сменили по гаранция с оптимизиран модел,на кой изтървали.Май всичките като цяло страдат от недостатъчна надеждност на ПД елементите,които май не са и от най -евтините за капак.Всички тези работи разбира се не мога да кажа от първа ръка дали се случват,но явно има някакъв проблем.Единствено един познат имам с 2.0 ТДИ купувана нова и скоро изрева,че пукнал глава и в ауди му искали 4 бона,пък той намерил няква за 2 ,което не е критерий за масовост разбира се.Който е по-наясно и има лични впечатления по въпроса мисля,че няма да е излишно да ги сподели,то ясно че второ 1.9 ТДИ няма да има ,ама поне дизел феновете да си имат едно наум как е работата при наследника.П.П.Горното да не се счита за оплюване на посочения мотор,а просто наистина ми е интересно легенди ли са това или не. Редактирано 25 Октомври 2011 от 4ring avus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) С тва 2.0 ТДИ така като гледам си е някаква чиста лотария да случиш и от прочетеното оставам с впечатление,че ще се бори успешно за титлата новия душегуб.С някои от моторите с определени кодове,пукал глави,с друг модел имал проблем с балансиращия вал на маслената помпа/balance shaft modul/,дето на кой му го сменили по гаранция с оптимизиран модел,на кой изтървали.Май всичките като цяло страдат от недостатъчна надеждност на ПД елементите,които май не са и от най -евтините за капак.Всички тези работи разбира се не мога да кажа от първа ръка дали се случват,но явно има някакъв проблем.Единствено един познат имам с 2.0 ТДИ купувана нова и скоро изрева,че пукнал глава и в ауди му искали 4 бона,пък той намерил няква за 2 ,което не е критерий за масовост разбира се.Който е по-наясно и има лични впечатления по въпроса мисля,че няма да е излишно да ги сподели,то ясно че второ 1.9 ТДИ няма да има ,ама поне дизел феновете да си имат едно наум как е работата при наследника. За дюзите не е точно така, защото те са два вида и най-често дават фира при Пасатите с код на мотора BKP там дюзите са сименс,глави пукат BKD моторите, но пък там дюзите са обикновените на Бош и не са като при пасатите да изгаря дюзата и колата спира на място и викаш пътна помощ! После има разлика и в разположението на моторите, защото едни са напречно, други са надлъжно разположени! Ако си прочел всичко по форумите, знаеш какво да гледаш и няма се набуташ като си купиш 2.0 TDI!BKD мотори има при голф 5, ауди А3 8P , Шкода Октавия и Сеат Леон, а и в VW Туран има! Редактирано 25 Октомври 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) Това на ХТЦ-то ли го гледа?Сори, гледал съм 2.0ТДИ 170 коня! Хмм.. той почва от 2006та, ма са цифра нещо... Май, няма да се метам на 3.0ТДИ... ще си го купя и после кво?! Според мен, всеки с доход под 4к чисти месечно, ще му дое малко надскачане. Аз не обичам така.Хмм, явно избора ще е по-труден отколкото си мислех... Е това примерно, ми хареса! Редактирано 25 Октомври 2011 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Или вдигни бюджета, или вкарай А3 и БМВ в играта.А с това ще размажеш всичкото кол-центърки в рибател и глобул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 20 к са малко за А6 4Ф и много за А4 Б7 според мен.Защо не погледнеш А4 Б6 1.9 ТДИ Куатро, за около 12 к, а останалите да ги инвестираш в нещо друго.п.п. За мен А4 Б7 е много надценен в момента, специално тия оферти които са за около 20К, защото за половината пари взимаш Б6 което си е почти идентично с Б7, вярно няма 3.0ТДИ, но ако не търсиш голям дизел какъв е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) Защо не погледнеш А4 Б6 1.9 ТДИ Куатро, Съгласен съм с теб принципно. Но ми се ще хем да е от средния клас на ауди, хем да е максимално висока година, която мога да си позволя... Ако ще е Б6 ми се ще да е кабрио... П.С. Не включвайте коли от други марки в темата. Аз съм харкор фен на Ауди. Не е да не съм гледал, не съм сектант. Но просто не се виждам в друга кола, освен Ауди! Редактирано 25 Октомври 2011 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 за теб .. най широката дизелова с поне 200 коня мотор .. ще ти пасне .аз не бих взел нито една от всичките .. бих се спрял на предложената 8-ца .. комфорт удобство .. силен мотор .. и почти същата подръжка като на другите . и разбира се , че 3.0 тди е най доброто в сравнение с всичко друго което изброяваш като възможно и апетитно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Моето мнение(защото същата дилема стои и пред мен за в бъдеще),е че ако държиш да е Б7 с куатро, трябва да пропуснеш 2,0 тди(това е масово мнение и на собственици и на хора, които се сблъскват много често с него по сервизите ),а пък е безмислено и неоправдано да поддържаш 3,0 дизел в това купе.Единствения вариант за куатро остава 1,8Т ,за който няма какво да говорим..хем евтина поддръжка,хем на тунеК носи ,а пък и на газ добре върви ако не ти се сипва бензин(поне и аз съм дизелджия ).А за 4Ф не е лош варианта с 4,2 мотора без фси-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 (Редактирано) Ако е В7 гледай да е под 150 000 км поне.или е такъв бендзинов красавецhttp://goo.gl/PAX9m Редактирано 25 Октомври 2011 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 но ако не търсиш голям дизел какъв е проблема?Годината на производство е проблемът. Иначе и аз не виждам причина да си сменя колата с Б7, освен че ще е с 3 години по-нова, например!Иво, ако бях на твое място щях да се ориентирам точно към Б7 3.0 ТДИ, в моя случай задължително автоматик. Това е изключително приятна за каране кола, с достъпна цена и далеч не толкова страшни разходи за поддръжка, според мен. Мен ме спира единствено това, че е прекалено близка до моята.И на мен ми обясняваха седмици наред колко е фатална поддръжката на 2.5 ТДИ, след 3 години каране мога да кажа, че основните ми разходи са били за гориво и 1 бр. турбо. Консумативите не са никакъв проблем, не знам защо всички цитират цените на Порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Моето мнение(защото същата дилема стои и пред мен за в бъдеще),е че ако държиш да е Б7 с куатро, трябва да пропуснеш 2,0 тди(това е масово мнение и на собственици и на хора, които се сблъскват много често с него по сервизите ),а пък е безмислено и неоправдано да поддържаш 3,0 дизел в това купе.Единствения вариант за куатро остава 1,8Т ,за който няма какво да говорим..хем евтина поддръжка,хем на тунеК носи ,а пък и на газ добре върви ако не ти се сипва бензин(поне и аз съм дизелджия ).А за 4Ф не е лош варианта с 4,2 мотора без фси-то.Ако ми намериш А4 B7 1.8 T куатро за 20 000 лева го купувам, ако въобще има такъв модел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts