Jump to content

Ауди около 2005та до 20000лв?


Recommended Posts

  • Отговори 365
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хора, мерси за идеите, разнородни са и някой доста аргументирани. Но все пак ще помоля да не давате примери с коли над ~20к. Ясно е, че за 25к може да се вземе по-хубава кола от за 20к, така че е излишно да го коментираме. Ако бюджета беше до 25к, щех да го напиша.

Значи, започвам да се ориентирам...

Сърцето ме влече към кабрио, но разума говори, че е непрактично за една/целогодишна кола. Ще трябва и гараж да и осугуря за да съм спокоен.

Иска ми се Олроуд фейслифт, защото е колата, която дава ВСИЧКО, но все пак осъзнавам, че е концептуално стар модел за годините си, на много пари и не е втин за подръжка.

Влече ме да стана капитан на кораб А6 4F 3.0TDI, но там усещам, че се надскачам с поддръжка и е повече от колкто ми трябва в действителност.

Май остава B7, като най-разумен избор за мен. Но не знам какво да е. Единственото сигурно е, че искам да е quattro!

A дали да е avant или седан, с ръчни или автоматик, бензин или дизел... още не съм се ориентирал.

За това ще ви бъда благодарен, ако обсъдим малко моторите и скоростните кутии при B7. Силни и слаби страни.

Има ли известни проблеми при автоматика на В7? Или ви видове?

Какво ви е мнението за 2.0TDI мотора на В7? Добре ли да търся по-мощен?

П.С. Бемеве не ме влече. Никое не може да ме грабне. Не е да не съм гледал. Просто това не е моята кола.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ви е мнението за 2.0TDI мотора на В7? Добре ли да търся по-мощен?

Сега този мотор ще бъде жестоко оплют от повече тук, но преди да го оплюят аз да кажа, че много зависи какво си карал като мотор преди да се качиш на 2.0 TDI и този мотор е достатъчно еластичен и икономичен за нашите пътища - диапазона 80 - 180 километра в час ги набира много бързо, харчи много малко и е предостатъчен да се гониш по родните пътища и с по мощни коли бензинови и дизелови без да се излагаш! За старт от място просто забрави, не е правен за това, нито за гонки по пистите! Мотора спокойно си подържа 180 километра в час без да загрява и да трепне! Вярно трака, но при Аудито е обезшумен доста, а и ще пуснеш малко по силно музиката и се преживява!

Както каза колегата Ivo Dinkov

Предварително се проверява кода на главата, за да не е от 'печелившите' с фабричния дефект, проверка на дюзите и си свиркаш.
Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно отбождам ено А8 ,но за Цорц бих избрал А4 3.0TDI quattro,ама да е коНби,за да го напраи пак на малък Олроуд :)

Баце,А8 си е кола....Не е много по-голяма(дълга имам предвид) от Аванта или А6 ,въпросът е в това,че е по-скъпа за подръжка ,щот е по-висок клас.

Аз лично мисля да взема А8,ма не съм сигурен дизел или бензин/газ...

Батъо ,кабриолет САМО за втора кола....сега карам кабрио и ти казвам че е такава скърцалка ,такъв кош е ,че просто не мога да го гледам :rolleyes: а е 2005 година!!!

А4 3.0тди седан и аФтомат е хубаво Ауди според мен...

А8 си е А8

а CLS си е CLS,ама да не отварям темата ,че ше се припадат яко :gruebel:

Не щот ми е приятел, ама :hilezh:

Заеви тия А8-ци. Хубава кола, ама да те возат, а не сам да въртиш геврека...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от приоритетите на човека. Ако човек е със семейство нормалния и логичничя избор е в този ценови клас да избере по голямата кола. Защото с малка кола с деца и жена.... не се връзват нещата на път :gruebel:

Ако е сам може би би избрал В6 кабрио защото е страшна "гъзария" :hilezh:

Според някой други пък ALLROAD-a би им бил по полезен заради високият клиренс и по високата проходимост.

Ако примерно е фен на зимните спортове и т.н.

Така че за всяка кола си има пътници :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мани го тоя мотор ве, бъгав е и за куатро идва слаб :rolleyes:

http://www.mobile.bg/11318524248657204

ей тоя мое го спазариш 2 надолу и колата изглежда читава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам наблюдение за възможностите на този мотор на Б8цата на Тони (дакса) и смея да твърдя, че предлага достатъчно. Въпроса е на с quattro-то как ще е? Карал съм Пасат 2.0ТDI 4motion и не беше плачевно. Бих го преживял, особено с последващ чип-тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цорци Б7 2,0 тди куатро е почти толкова разпространено, колкото Ц5 1,9 тди и НГ, авант, куатро.

Що ве? В мобиле.де на първо търсене излизат 40 бр. Б7 2.0TDI quattro 2005-2007ма

Добре. Според вас, ужасна ли ще е поддръжката на следната кола А4 В7 3.0TDI quattro? По-скъпа ли ще е сравнена с поддръжката на A6 4F 2.7TDI quattro от същата година?

Въобще, какво ще кажете за 2.7ТДИ на А6? Има ли смисъл от него? Защото ако поддръжката му е едно към едно с 3.0ТДИ, то не виждам смисъл...

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11316851046473199

Единствено климатроника липсва, но и с климатика пак става за тия пари. Има и шибедах.

2.7 си заслужава единствено ако цената е доста по ниска от на 3.0. Поддръжката е една и съща. Не се заблуждавай, че 3.0 на А4 Б7 ще има по евтина поддръжка. Двигателя тежи и окачването си се натоварва. Освен това двигателя е същия като на 4Ф. Общо взето 20 бона за Б7 си е набутвация според мен. Ако искаш Б7 го търси на 15-16к лева, всичко друго отива към 4Ф.

За сведение, смяна на масла и филтри на 4Ф ти е към 600-700 лв в Порше. На друго място по евтино, 400-500 лв. По окачването аз досега не съм сменял нищо, но приятел е сменял. Лагер на главина 400лв без труд в Порше. Носачи + биалетки към 1000 лв пак в Порше. Мисля бяха 2 носача и 2 биалетки. Другото е сипваш нафта и караш. А 220 коня с чип си понавървяват.

За мен ако имах тия пари нямаше да има дилема. А6 4Ф е най-балансирания от към двигател, комфорт, пространство, ергономия и що годе достъпна/евтина поддръжка. Ако колата е запазена мога да ти кажа, че ще даваш кинти за масло и нафта.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тва 2.0 ТДИ така като гледам си е някаква чиста лотария да случиш и от прочетеното оставам с впечатление,че ще се бори успешно за титлата новия душегуб.С някои от моторите с определени кодове,пукал глави,с друг модел имал проблем с балансиращия вал на маслената помпа/balance shaft modul/,дето на кой му го сменили по гаранция с оптимизиран модел,на кой изтървали.Май всичките като цяло страдат от недостатъчна надеждност на ПД елементите,които май не са и от най -евтините за капак.Всички тези работи разбира се не мога да кажа от първа ръка дали се случват,но явно има някакъв проблем.Единствено един познат имам с 2.0 ТДИ купувана нова и скоро изрева,че пукнал глава и в ауди му искали 4 бона,пък той намерил няква за 2 ,което не е критерий за масовост разбира се.Който е по-наясно и има лични впечатления по въпроса мисля,че няма да е излишно да ги сподели,то ясно че второ 1.9 ТДИ няма да има ,ама поне дизел феновете да си имат едно наум как е работата при наследника.

П.П.Горното да не се счита за оплюване на посочения мотор,а просто наистина ми е интересно легенди ли са това или не.

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тва 2.0 ТДИ така като гледам си е някаква чиста лотария да случиш и от прочетеното оставам с впечатление,че ще се бори успешно за титлата новия душегуб.С някои от моторите с определени кодове,пукал глави,с друг модел имал проблем с балансиращия вал на маслената помпа/balance shaft modul/,дето на кой му го сменили по гаранция с оптимизиран модел,на кой изтървали.Май всичките като цяло страдат от недостатъчна надеждност на ПД елементите,които май не са и от най -евтините за капак.Всички тези работи разбира се не мога да кажа от първа ръка дали се случват,но явно има някакъв проблем.Единствено един познат имам с 2.0 ТДИ купувана нова и скоро изрева,че пукнал глава и в ауди му искали 4 бона,пък той намерил няква за 2 ,което не е критерий за масовост разбира се.Който е по-наясно и има лични впечатления по въпроса мисля,че няма да е излишно да ги сподели,то ясно че второ 1.9 ТДИ няма да има ,ама поне дизел феновете да си имат едно наум как е работата при наследника.

За дюзите не е точно така, защото те са два вида и най-често дават фира при Пасатите с код на мотора BKP там дюзите са сименс,глави пукат BKD моторите, но пък там дюзите са обикновените на Бош и не са като при пасатите да изгаря дюзата и колата спира на място и викаш пътна помощ! После има разлика и в разположението на моторите, защото едни са напречно, други са надлъжно разположени! Ако си прочел всичко по форумите, знаеш какво да гледаш и няма се набуташ като си купиш 2.0 TDI!BKD мотори има при голф 5, ауди А3 8P , Шкода Октавия и Сеат Леон, а и в VW Туран има!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на ХТЦ-то ли го гледа?

Сори, гледал съм 2.0ТДИ 170 коня! Хмм.. той почва от 2006та, ма са цифра нещо... :rolleyes::gruebel:

Май, няма да се метам на 3.0ТДИ... ще си го купя и после кво?! Според мен, всеки с доход под 4к чисти месечно, ще му дое малко надскачане. Аз не обичам така.

Хмм, явно избора ще е по-труден отколкото си мислех... :hilezh:

Е това примерно, ми хареса!

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 к са малко за А6 4Ф и много за А4 Б7 според мен.

Защо не погледнеш А4 Б6 1.9 ТДИ Куатро, за около 12 к, а останалите да ги инвестираш в нещо друго.

п.п. За мен А4 Б7 е много надценен в момента, специално тия оферти които са за около 20К, защото за половината пари взимаш Б6 което си е почти идентично с Б7, вярно няма 3.0ТДИ, но ако не търсиш голям дизел какъв е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не погледнеш А4 Б6 1.9 ТДИ Куатро,

Съгласен съм с теб принципно. Но ми се ще хем да е от средния клас на ауди, хем да е максимално висока година, която мога да си позволя... :gruebel:

Ако ще е Б6 ми се ще да е кабрио... :rolleyes:

П.С. Не включвайте коли от други марки в темата. Аз съм харкор фен на Ауди. Не е да не съм гледал, не съм сектант. Но просто не се виждам в друга кола, освен Ауди!

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за теб .. най широката дизелова с поне 200 коня мотор .. ще ти пасне .

аз не бих взел нито една от всичките .. бих се спрял на предложената 8-ца ..

комфорт удобство .. силен мотор .. и почти същата подръжка като на другите .

и разбира се , че 3.0 тди е най доброто в сравнение с всичко друго което изброяваш като възможно и апетитно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение(защото същата дилема стои и пред мен за в бъдеще),е че ако държиш да е Б7 с куатро, трябва да пропуснеш 2,0 тди(това е масово мнение и на собственици и на хора, които се сблъскват много често с него по сервизите ),а пък е безмислено и неоправдано да поддържаш 3,0 дизел в това купе.Единствения вариант за куатро остава 1,8Т ,за който няма какво да говорим..хем евтина поддръжка,хем на тунеК носи ,а пък и на газ добре върви ако не ти се сипва бензин(поне и аз съм дизелджия :rolleyes: ).А за 4Ф не е лош варианта с 4,2 мотора без фси-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е В7 гледай да е под 150 000 км поне.

или е такъв бендзинов красавец

http://goo.gl/PAX9m

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ако не търсиш голям дизел какъв е проблема?

Годината на производство е проблемът. Иначе и аз не виждам причина да си сменя колата с Б7, освен че ще е с 3 години по-нова, например!

Иво, ако бях на твое място щях да се ориентирам точно към Б7 3.0 ТДИ, в моя случай задължително автоматик. Това е изключително приятна за каране кола, с достъпна цена и далеч не толкова страшни разходи за поддръжка, според мен. Мен ме спира единствено това, че е прекалено близка до моята.

И на мен ми обясняваха седмици наред колко е фатална поддръжката на 2.5 ТДИ, след 3 години каране мога да кажа, че основните ми разходи са били за гориво и 1 бр. турбо. Консумативите не са никакъв проблем, не знам защо всички цитират цените на Порше :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение(защото същата дилема стои и пред мен за в бъдеще),е че ако държиш да е Б7 с куатро, трябва да пропуснеш 2,0 тди(това е масово мнение и на собственици и на хора, които се сблъскват много често с него по сервизите ),а пък е безмислено и неоправдано да поддържаш 3,0 дизел в това купе.Единствения вариант за куатро остава 1,8Т ,за който няма какво да говорим..хем евтина поддръжка,хем на тунеК носи ,а пък и на газ добре върви ако не ти се сипва бензин(поне и аз съм дизелджия :rolleyes: ).А за 4Ф не е лош варианта с 4,2 мотора без фси-то.

Ако ми намериш А4 B7 1.8 T куатро за 20 000 лева го купувам, ако въобще има такъв модел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...