tihi Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Здравейте,Искам препоръка къде в София мога да си направя хубав чип тунинг? Бих искал да чуя отзиви от собственици на АФН с чип. Има ли драстична разлика в разхода и във вървежа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Това е моята препоръка... Има доста съформийци с чип тунинг от мен, а и за да напишеш добър софтуер е най важно да познаваш дизеловият двигател... Успех колега...Качествен чип тунинг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihi Публикувано 10 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Мой приятел днес е бил в Пазарджик при човек , който работел с чипове от Гемания . Свалили софтуера и го пратили на някакъв човек в Германия - Брезел. Той след известно време го върнал преправен. Колата е Опел Астра 2.0 Д от 82 к.с. станала 107к.с. и мога да кажа, че има доста голяма разлика. При мен предполагам ще е още по-голяма, но все не мога да се реша да ида. Там цената е 260лв. Ще помоля ако някой има конкретен допир с чипнати АФН-и да каже за какво става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenKK Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Аз си сложих чип преди около 4 месеца на А4 комби 1,9ТДИ,AFN,на фирмата Powerchip.de цена 300лв (http://www.powerchip-germany.de/),наистина разликата в варвенето е огромна колата набира в пъти по бързо от оригинално,пробвал сам я с чиипа и без разликата е следната без ЧИП-(от 0-100км 11,5сек ,с ЧИП 0-100км 9 сек) без ЧИП -( 0-130км 20сек с ЧИПА 0-130 15сек) а в по високата скорост разликата е почти двоина Без ЧИП( 0-180 1.10 мин,с ЧИП 0-180 39сек),колата не пуши изобщо като я караш нормално,като я настъпиш ряско докраи испушва,Има вартящ момент от 290Nm и 141к.с по данни на Powerchip,мотора работи малко по остро от оригинално,Торбината се чува да Съска доста повече от преди,Колата развива доста голям вартящ момент от Ниски обороти,и наи интересното е че от както сложих чипа,като я карам нормално минавам доста повече километри от предитова,в смисал разхода на гориво е по нисак,а то не се налага да я настапваш защото тя си варви с лекота,иначе ако я гониш много сигорно ще се увеличи,не сам пробвал още,само виждам че сега на дълаг път ми гори около 5л на100 а преди това съм я засичал хиляди пъти и под 6 не ми е падала никога,това е при нормално каране около 90-140 с две думи сам доволен от ЧИПА,само че сега ми се появи едно ТРЕСЕНЕ на 4 и 5 предавка в баир на около 1500об/м до 1800об/м като и подам малко гас,в смисал че да пояне да ускорява в баира и почва да тресе,иначе си ускорява няма проблем,като и подам повече гас си ускорява бързо и претрисането го няма,и по интересното е че като извадя БУКСАТА на СКОРОСТОМЕРА от скоросната кутия така че да не отчита километрите тресенето го няма и всичко е ОК,като я сложа пак така си тресе,Някои ако знае нещо по вапроса да сподели на какво се далжи този проблем.Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi.v Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Аз си сложих чип преди около 4 месеца на А4 комби 1,9ТДИ,AFN,на фирмата Powerchip.de цена 300лв (http://www.powerchip-germany.de/),наистина разликата в варвенето е огромна колата набира в пъти по бързо от оригинално,пробвал сам я с чиипа и без разликата е следната без ЧИП-(от 0-100км 11,5сек ,с ЧИП 0-100км 9 сек) без ЧИП -( 0-130км 20сек с ЧИПА 0-130 15сек) а в по високата скорост разликата е почти двоина Без ЧИП( 0-180 1.10 мин,с ЧИП 0-180 39сек),колата не пуши изобщо като я караш нормално,като я настъпиш ряско докраи испушва,Има вартящ момент от 290Nm и 141к.с по данни на Powerchip,мотора работи малко по остро от оригинално,Торбината се чува да Съска доста повече от преди,Колата развива доста голям вартящ момент от Ниски обороти,и наи интересното е че от както сложих чипа,като я карам нормално минавам доста повече километри от предитова,в смисал разхода на гориво е по нисак,а то не се налага да я настапваш защото тя си варви с лекота,иначе ако я гониш много сигорно ще се увеличи,не сам пробвал още,само виждам че сега на дълаг път ми гори около 5л на100 а преди това съм я засичал хиляди пъти и под 6 не ми е падала никога,това е при нормално каране около 90-140 с две думи сам доволен от ЧИПА,само че сега ми се появи едно ТРЕСЕНЕ на 4 и 5 предавка в баир на около 1500об/м до 1800об/м като и подам малко гас,в смисал че да пояне да ускорява в баира и почва да тресе,иначе си ускорява няма проблем,като и подам повече гас си ускорява бързо и претрисането го няма,и по интересното е че като извадя БУКСАТА на СКОРОСТОМЕРА от скоросната кутия така че да не отчита километрите тресенето го няма и всичко е ОК,като я сложа пак така си тресе,Някои ако знае нещо по вапроса да сподели на какво се далжи този проблем.Мерси предварително.Колега би ли споделил как човек може да се сдобие с такъв чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Ето тука го има телефона на Богомил(brezel).Това е собственика на Дизел форума и Пауър чипhttp://bg.powerchip-germany.de/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi.v Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Много Благодаря за бързия отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Пиши ако те чипне някакви отзиви.Аз все не мога да се предам на изкушението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Jore Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Тресенето на 4-та и 5-та идва от демфера.Не издържа на големия въртящ момент и затова тресе.Ако и дадеш рязко гас на по-високи обороти го янма тресенето.Един приятел с АФН само,че Пасат си сложи чип на Брезел.Колате е самолет,но и тя тресе на ниски обороти.Иначе разхода му падна а ускорението е .... невероятно.Успех с чипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenKK Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 Тресенето на 4-та и 5-та идва от демфера.Не издържа на големия въртящ момент и затова тресе.Ако и дадеш рязко гас на по-високи обороти го янма тресенето.Един приятел с АФН само,че Пасат си сложи чип на Брезел.Колате е самолет,но и тя тресе на ниски обороти.Иначе разхода му падна а ускорението е .... невероятно.Успех с чипа.Колега не е от демпфера тресенето, кажи на приятеля си да извади буксата от датчика за скороста от скоростната кутия,и да пробва без нея и ще се обеди че без буксата,когато километража не отчита скорост тресенето го няма,Когато километража каже на ЕКУто че колата е в двийение тогава става проблема с тресенето на 4 и 5 предавка,сега разглеждам схемите на ЕКУто и мисля че ще може да се направи нещо по вьпроса с този проблем,като намеря точното решение ще пиша,защото четох всички теми и се оказа че много хора го имат този проблем,при повечето се усеща след чипа заради големия Вартящ момент на ниски обороти явно,а при други дори и без ЧИП,и никои до сега не е намерил решение на проблема като гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 (Редактирано) Ето ви един чипнат и премерен AFN. Вече близо 4 години се търкаля без проблеми . И един съвет от мен....каквото и да ви обещават идете и си премерете колата преди и след чипа....така ще сте сигурни за какво плащате и дали наистина го получавате. Щото субективното усещане /мнооо върви/ е нещо, което може да се докара и с промяна на чувствителността на педала на газта AFN DynoПиши ако те чипне някакви отзиви.Аз все не мога да се предам на изкушението.Хич не му мисли....разликата е осезаема, но трябва колата ти да е в прилично техническо състояние, щото квото е тръгнало да издиша веднага ще се появи. При мен съединителя беше пътник...вероятно щеше да изкара още някой и друг километър, но предпочетох да го сменя. И не се заблуждавайте, че ще ви спадне разхода ....в най-добрия случай ще остане същия. Пък в началото докато се кефите може и по-висок да дойде Редактирано 21 Ноември 2011 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 Еми аз точно поради тази причина че може да си докарам болежки не съм се решил.Иначе си мисля че технически колата ми е ОК.Сменил съм Н75,изчистен дебитомер и вече даващ исканите стойности,оправил съм леко запеклата геометрия на турбината.Логове съм правил в движение всичко е тип топ.Притеснява ме единствено маховика и съединителя.Не че дават признаци ама знаели се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 Е както казах...ако са пътници дали с чип или без все ще си заминат. Просто с чип ще разбереш по-рано за проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 слагал съм чип на А4 с AVG мотор от колегата Брезел. Колата е просто перфектна от към динамика! Момчето си я кара вече 3-та година без никакви проблеми с каквото и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 който го е страх от мечката да не ходи в гората.Никога повече не бих карал без чип 1.9 ,няма вариант просто.А на АВГ чипа се сляга през диагностичната букса,става за 73 сек,поне галетото отчита толкова.Екуто не АВГ е 16 битово,на АФН 2*8 бита .Принципно чиповете за двете коли са еднакви.От делно че тунера може да се съобрази с състоянието на МАФ и да накара колата да върви като с чисто нов МАФ сензор.Ако мафа е добър и турбото държи налягане всичко е супер просто.не че е по сложно ако МАФ СЕ Е ПО УМОРИЛ МАЛКО ,КАКТО В моя случай,просто се променят нявколко стойности в една. Другото интересно е че има разлика в Driver wish и точно там е голяма част от вярното модване.Поне 30 опита ми струва това заключение,вече 1 месец не мога да се нарадвам на вървежа който съм постигнал.Чипосвайте смело,дали ще ви треснат или вие някого ,това са само коли,все едно да ближеш сладолед през буркан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 И аз мисля да чипосвам моята колица само че при мен се налага чипа да се запоява така че предполагам трябва да се тества на вагком в движвние за да се видят стойностите и да се избере най- добрия вариант.Само мое мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Прав си ,така е,уни чип няма,доброто поведение на колата става само след тест и лог фаил,моята лагваше доста ,лагване е като превключиш колата се замисля ,тоест турбото не подържа добре исканото налягане и дойкато се развърти отново трябва време-лаг,ключа от бараката го намерих след 20-30експеримента.ПИД контролера на АВГ е поразличен и не му харесваха стойностите сложени като на АФН.ТО и стокови мотори да гледаш все са 110 коня ама единия достига максимума по бързо АВГ,не че е по бърз,по оптимален е .Мой съвет,първоначално ще се изкефиш ,на другия де пак ,ама после ще свикнеш на вървежа,трябва ти повече време поне седмица каране ,тогава ще видиш кусурите.Искай опция до настройка след някакво време.Освен ако няма дино стенд и там нещата да се видят на хартия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valko1 Публикувано 1 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 Да не отварям нова тема ще ползвам тази на колегата /предварително се извинявам/!Скоро си купих а3 АГР мотор и се замислям дали да не го чипна!Не съм карал дизелова бангия и незнам след тази интервенция ще има ли ефект!?И какъв е разхода Преди и след чепа защото сека ми се струва че бая понагарча дайте мнение ще съм много благодарен!!благодаря за вниманието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 1 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 Да не отварям нова тема ще ползвам тази на колегата /предварително се извинявам/!Скоро си купих а3 АГР мотор и се замислям дали да не го чипна!Не съм карал дизелова бангия и незнам след тази интервенция ще има ли ефект!?И какъв е разхода Преди и след чепа защото сека ми се струва че бая понагарча дайте мнение ще съм много благодарен!!благодаря за вниманиетоРазхода трябва да падне , а разликата ще я усетиш още след чипосването. аз също мисля да слагам чип но не мисля че ще се спра само с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koki_a3 Публикувано 1 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 С две ръце за Madness Motorsport и Digital Tuning Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi.v Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Ето тука го има телефона на Богомил(brezel).Това е собственика на Дизел форума и Пауър чипhttp://bg.powerchip-germany.de/Здравей Колега!В събота ходих при Богомил(brezel)и след неговата намеса АФН-на направо оживя.Слагай чипа и хич не му мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 (Редактирано) Да споделя и аз (това малко на искрено и лично заприлича) . Опита ми е с пасат б5, но със същия легендарен АФН. Преди чипа беше доста муден и повече от 170 тегава работа и смесен разход около 6-6.5. След чипа 220 без проблем , голям кеф от карането . Сега си е около 7разхода, но то просто колата е доста по-динамична и без да се усещаш си злобиш повече. Спука ми се маркуча и понеже не ми се даваха 270 лева го побългарихме със зет ми с една тънкостенна тръбичка и последствие пак се сцепи и го сменихме. Като главоболия след чипа само тези съм имал за повече от 2 години, но доста често чувам и за спукани кулери след чипосване. А и самия звук на турбото сега ми пълни душата .*Чипа го пучих от познат на зет ми от Германия за 65 Евро, а той от къде го е взимал и колко ни е натоварил нямам и идея.Чипвай смело, доволен ще останеш. Редактирано 19 Декември 2011 от Rad0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filiks Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 и аз сложих от богомил чип преди година на моя афн ....колата лети разхода си е същия....има разлика....слагай смело ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasilcho96 Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Здравейте колеги бих искал да попитам след чиптунинг на моята а4 имам малак проблем появи се едно тресене на ниски обороти когато карам със малка скорост например в населено място на първа втора трета има леко тресене като все едно скъсан тампон на скоростната кутия но по леко ако някой е имал такъв проблем да сподели благодаря предварително дано да сте ме разбрали за какво става ваъпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Маховика ти притриса. Много нютон метри и ниски обороти = тресене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване