Jump to content

Когато колата загрее не върви


Иван Баев

Recommended Posts

Тези 9 градуса предварение ги има и при мен ! Обаче съм забелязал на други коли е по-малко ! При мен също и при включване на консуматори /компресор, вентилатор на парното, фарове/ не го намалява, а си остава 9 градуса, което ме притеснява и след като не намерих от някъде да навлиза неизмерен въздух се замислям за дебитомер . А относно G62 мога да му проверя номера от моята кола, но където и да отидеш да го купуваш - по двигателя ще Ти го намерят. Непременно пиши как са се развили нещата.

Поздрави

Ще пиша когато има нещо ново при мене, но май ще ми отмине малко време понеже май намерих номера на датчика: VEMO V10-72-0955 / .059 919 501 A - ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЗЕЛЕН 4KP. 38.70лв. което са си 40 лева и точно сега преди празниците малко не ми възможно да отделя толкова. Но не съм сигурен дали е този датчика със сигурност. Вадих го от ЕТКА-та ама то там 500000000 датчика на едно място и не знам дали съм се ориентирал правилно. Ако някой може да потвърди че е той да казва. Мерси :gruebel:

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще пиша когато има нещо ново при мене, но май ще ми отмине малко време понеже май намерих номера на датчика: VEMO V10-72-0955 / .059 919 501 A - ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЗЕЛЕН 4KP. 38.70лв. което са си 40 лева и точно сега преди празниците малко не ми възможно да отделя толкова. Но не съм сигурен дали е този датчика със сигурност. Вадих го от ЕТКА-та ама то там 500000000 датчика на едно място и не знам дали съм се ориентирал правилно. Ако някой може да потвърди че е той да казва. Мерси :gruebel:

Така и не ги разбрах тези датчици ... защо има и син и зелен и защо ги дават и 2-та да се монтират на една и съща кола ? Как да монтираш зелен, ако си със син - те са коренно различни като букса ? Мисля, че на теб Ти трябва син т.е. без "А" 059 919 501 ... поне моя е син ... нека някой колега, който е по-информиран да каже защо са 2 вида ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не ги разбрах тези датчици ... защо има и син и зелен и защо ги дават и 2-та да се монтират на една и съща кола ? Как да монтираш зелен, ако си със син - те са коренно различни като букса ? Мисля, че на теб Ти трябва син т.е. без "А" 059 919 501 ... поне моя е син ... нека някой колега, който е по-информиран да каже защо са 2 вида ?

По спомен за този двигател наистина е син с 4 крачета, защото и аз го сменях заедно с термостата и водната помпа... В момента съм в София, но когато се прибера в Благоевград не е проблем да проверя сваления който пазя и евентуално да дам и номер :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен за този двигател наистина е син с 4 крачета, защото и аз го сменях заедно с термостата и водната помпа... В момента съм в София, но когато се прибера в Благоевград не е проблем да проверя сваления който пазя и евентуално да дам и номер :dance:

Ще чакаме с нетърпение да споделиш. Само не забравяй моля те :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще чакаме с нетърпение да споделиш. Само не забравяй моля те :gruebel:

Няма никакъв проблем колега ще споделя веднага щом се прибера, лошото е че това ще се случи най-рано петък вечерта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем колега ще споделя веднага щом се прибера, лошото е че това ще се случи най-рано петък вечерта...

OK :dance:

Айде и аз да се запиша със същия проблем и 1.8 125 к.с. и на газ и на бенз. :)

А ти имаш ли някви други признаци освен че като загрее неще да върви. Нещо в оборотите да ти прави впечатление, или пък като запалиш да пали на високи обороти (около 1300-1500) след което бавно се снижават до нормалното, или завишен разход, или каквото и друго да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всичко е нормално така си е от като съм взел колата (4 години)последно време зпочна да пали по трудно като е топла. Интересното е че няма никакви грешки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всичко е нормално така си е от като съм взел колата (4 години)последно време зпочна да пали по трудно като е топла. Интересното е че няма никакви грешки

За паленете по трудно като е топла си цъкни бензиновия регулатор. Проба с някъв (работещ разбира се) и ако нема проблем сменяш с нов. И аз го имах тва като проблем. Върти върти и не пали. После едвам запалва и почва да се тресе и да кашля докато изравни оборотите. Ако е така е бенз регулатор. И при него няма как да ти покаже грешки имай го в предвид, просто пали трудно тва е грешката :zustimm:

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен "невървежа" на една атмосферна кола е функция от различни фактори.Доста неща са изписани в темата за дебитомера,за температурните датчиците,за регулатора на налягането,но нищо за ламбда сондата...

Направи ли над 30-40 хил. пробег,колата си иска нова ламбда сонда.Без правилното съотношение въздух-гориво няма вървеж! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб колега за ламбда сондата, но при нея ако не работи правилно има и един друг момент на доста завишен разход на гориво освен невървежа, който не се среща при колегите които са писали в темата, а до живота на ламбда сондата не го знаех това, че едва ли не е консуматив и на 30-40К километра се сменя... мислех, че като се развали и спре да дава правилни данни се появяват тези симптоми и записва грешка в ECU-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб колега за ламбда сондата, но при нея ако не работи правилно има и един друг момент на доста завишен разход на гориво освен невървежа, който не се среща при колегите които са писали в темата, а до живота на ламбда сондата не го знаех това, че едва ли не е консуматив и на 30-40К километра се сменя... мислех, че като се развали и спре да дава правилни данни се появяват тези симптоми и записва грешка в ECU-то.

И аз съм съгласен с теб за завишения разход,когато ламбда сондата започне да си отива.

Понеже моята я смених преди около месец,освен че разхода на гориво падна,колата стана и по-пъргава като загрее.

Ето в тази тема много добре са обяснили причините за съкращаване на нейния живот:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=32034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за темата колега, прегледах я и ми се поизясниха нещата :) И явно наистина си е нещо като консуматив, но предполагам както аз така и други колеги ще чакаме докато не се наложи да се смени, защото ако не греша и подмяната с нова си е доста солена цифра която не всеки може да отдели освен ако не е крайно необходимо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за темата колега, прегледах я и ми се поизясниха нещата :) И явно наистина си е нещо като консуматив, но предполагам както аз така и други колеги ще чакаме докато не се наложи да се смени, защото ако не греша и подмяната с нова си е доста солена цифра която не всеки може да отдели освен ако не е крайно необходимо...

Съвсем прав си,скъп консуматив си е ламбдата.Ако моята трябваше да я купувам от тук,щях да се изръся около 250 лева.За щастие приятел пътува до САЩ и ми я донесе от там,излезе около 90 лева.

Едно е сигурно обаче-парите за нова ламбда после се оправдават от понижения разход на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги мисля че сте пропуснали няколко реда от темата. Точно на едно място обяснявам как сипвам за 20 лева бензин и минавам с тях 50-55 километра градско. Вярно е че си е на студен двигател и 4 километра сутрин и 4 вечер (до работа и обратно), ама все пак тва са 20 лева което си е 8.5 литра бензин... за 50 километра градско (ВАРНА), тва ще рече 16-17 литра на студен мотор. Абе колкото и да е студен тоя 1.8 мотор (а аз не го тъпча като побеснял таксиджия, а си го карам нормално) едва ли би трябвало да гори повече от 10-12 литра при така поставени условия. Айде някой колега който е карал такава кола във ВАРНА през зимата (а още не са паднали големите студове :) ) да каже тоя разход завишен ли е или така ми се струва. А вие дето предлагате варианта СОНДА сега по изяснени ли изглеждат нещата със "като загрее не върви". Благодаря за всеки който би могъл да влезе в помощ. И само да добавя... На ВАГ-КОМ грешка за ламда сонда НЯМА, а само тея 3-те дето ги бях постнал в началото на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та докъде бяхме стигнали. Освен че очевидно колата гори около 17 литра градско за Варна нормално каране. Като я запаля сутрин или където и да е след като двигателя е изстинал вече мирише на бянзин и няма да казвам още какви ли не лайна около колата че направо не се седи наоколо. Насоки?

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та докъде бяхме стигнали. Освен че очевидно колата гори около 17 литра градско за Варна нормално каране. Като я запаля сутрин или където и да е след като двигателя е изстинал вече мирише на бянзин и няма да казвам още какви ли не лайна около колата че направо не се седи наоколо. Насоки?

Пробва ли с друг температурен датчик ? Аз карам същата кола и моята не върви, но не само топла ! Нямам грешки, но при теб, поне грешки има, които да Ти дадът насоки ! Най добрият вариант е да намериш някой майстор, който наистина разбира, че са кът ! Но иначе - температурния датчик щом дава грешка ... от неговите показания зависи образуването на смесите т.е. некоректни показания = невървеж и по-висок разход. С дебитомера е сходно положението и Аз имам съмнения в моя, но още не съм намерил от къде да взема за проба преди да си купя нов !

Препоръчвам Ти да почнеш от температурния датчик, че е по-малко пари !

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли с друг температурен датчик ? Аз карам същата кола и моята не върви, но не само топла ! Нямам грешки, но при теб, поне грешки има, които да Ти дадът насоки ! Най добрият вариант е да намериш някой майстор, който наистина разбира, че са кът ! Но иначе - температурния датчик щом дава грешка ... от неговите показания зависи образуването на смесите т.е. некоректни показания = невървеж и по-висок разход. С дебитомера е сходно положението и Аз имам съмнения в моя, но още не съм намерил от къде да взема за проба преди да си купя нов !

Препоръчвам Ти да почнеш от температурния датчик, че е по-малко пари !

Поздрави

А какво би казал за ламбда сонда в моя случай освен темп. датчик понеже едва ли мирише заради него на бензин като запаля и темподобни истории. Знае ли някой как мога да я проверя дали работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вагком се гледат стойностите докато колата работи.

Колега кажи ми ако можеш направо какво да гледам че все още се уча :rolleyes: и не съм чак толкова в крак с всичко. А ти понеже явно си доста по запознат мислиш ли че от 12 макс градско заради една ламбда сонда може да ми скочи на 17? Мерси :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ти казвам без да се закачи колата и да се видят стойностите които се отчитат от датчиците и как се управлява двигателя от ЕКУ-то само може да се налучква от какво може да се получи такъв разход. За да него караме на проба грешка и да се набутваш с пари по добре една диагностика за да може да се локализира проблема с минимум финансови средства.

Редактирано от a3clubpln
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е студен мотора, как пали - лесно или с повече въртене/опити?

Лесно си пали. Не ми се е случвало досега на студен мотор да се затруднявам да запаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с адр,но в а4.Във Варна карам и е същата работа-2 пъти по 4-5-6км на ден въртя и с 20лв горе-долу същите километри изминавам.Около 60-70км и то при положение,че само по главните булеварди се движа и рядко хващам задръствания-само направо на 4-та карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...запознат мислиш ли че от 12 макс градско заради една ламбда сонда може да ми скочи на 17?

Може.Лично го видях на моята кола.Ако можеш да разбереш дали е още оригиналната,направо я сменяй.На моята си пишеше и годината (96 г). Все още работеше ,но вече по -бавно обновяваше показанията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...