maxy Публикувано 18 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 Здр. колеги, от доста време ровя из форума намирал съм доста теми с които съм си решавал проблемите с аудито, но сега имам нужда от малко помощ.ЗнАМ че има подобна тема във форума но не ми върши работа. Извинявам се предварително ако съм объркал раздела.Така значи преди време карах една б3-ка която имаше 4 допълнително добавени релета под волана, предполагам че са за фаровете. Сега карам друга б3-ка която няма тези релета и ключА за фаровете беше нагорял след което го оправих пак с помоща на форума. Искам някои по компетентен от мен да ми даде схема с която да си сложа отново релетата на фаровете. Ето как изглеждат релетата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78134 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 18 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 чел съм я тази тема. Не искам да правя новА инсталация искам да прекъсна нужните кабели и да свържа релетата. А и моите релета са 4 с по 5 извода.благодаря все пак че се отзова колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 18 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 чел съм я тази тема. Не искам да правя новА инсталация искам да прекъсна нужните кабели и да свържа релетата. А и моите релета са 4 с по 5 извода.благодаря все пак че се отзова колегаНе знам за какво ти са 4 релета колега . При мен съм я правил с 2 релета - едно за късите и едно за дългите ,мисля чепо 30 А бяха ,като твоите на снимката . Не съм пускал никаква нова инсталация до фаровете ,релетата са ми под волана.Прекъснал съм само двата плюсови кабела за къси и дълги след ключа и там съм вързал двете релета . В допълнение към релетата се пуска в паралел един общ минус /маса/ към едната клема на управляващата намотка на двете релета.На другата клема на управл. намотка се закача края на отрязания кабел откъм ключа на едното реле за къси и съответнодругия кабел на другото реле за дълги . На товарните контакти на релето закачаш другия край на отрязаните кабели откъм страната на фаровете /съответно за късина едното реле и дълги на другото/. С дебел проводник/поне 4 кв.мм./ пускаш по един плюс на другия товарен контакт на двете релета и си готов . При мен плюса го взех от общата плюсова шина под таблото с бушоните . За всички връзки съм използвал кабелни обувки със сътветните изолации . Вече почти 3 г. всичко си работи .П.П. Забравих нещо важно - като двойка товарни контакти на релето се използва тази , която е НОРМАЛНО ОТВОРЕНА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Не знам какво ви плаши "пускането на нова инсталация". По-точно допълване на старата инсталация. Новата като се направи с 2,5мм2 проводници с директен + от акумулатора и подсилване на масата става убиец, почти няма пад на напрежение по веригата. А....освен това отпада "г*зуренето" под волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 21 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 добре, благодаря на отзовалите се. А някои правил ли е ремонт на генератор? Стигнах до контактните пръстени и се чудя ако ги извадя дали ще успея да набия новите....имат ли си канал шпонка лепени ли са или пък са набивани на топло. Как стоят без да превъртат? Лесно ли става трябва ли да ги инпрегнирам с нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Колектора е набит в ротора и е с точкови заварки към намотките на самия ротор.Внимателно се скъсват заварките и се отстранява колектора.Обикновено се счупва.На ротора има шлици,на които се набива новият колектор,също много внимателно,за да не се спука.Щлиците го осигуряват срещу превъртане.Запояват се двете жички от намотките на ротора,проверява се да не окъсява колектора към ротора.След това се качва ротора на струг и се пуска тънка стружка на колектора,за да няма радиално биене.Цялата процедура е малко деликатна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 22 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 еи мамка му за струга не се бях сетил. Мерси за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване