nasko2374 Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Ок колега,благодаря за бързите отговори,и сега ако е удобно да попитам как се чисти тая пущиня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) Основно с търпение.Ето ти примерна снимка на зацапан EGR: Вземаш джобно ножче или нещо подобно и първоначално изтъргваш едрия налеп. След това, започваш да изтъргваш и финото останало по стените. Може да си помагаш и с химия, но много внимаваш от нея да не попадне във вакума (това за което го е хванал човека на снимката). Бе, ако си новобранец, най-добре не барай с химия.Предполагам забелязваш оста в средата. Тя трябва да е идеално изчистена. Именно тя трябва да се движи и да отваря EGR-a. Ето как трябва да изглежда този модул, след почистването: Сега е време да провериш, дали EGR-а не е със скъсана мембрана. Създай вакум през пишката, която виждаш в дясно на снимката. При изправен модул, трябва да се отвори. Ако не държи вакум, хвърляй и нов. Ако EGR-a е изправен, преди да го монтираш, смени о-пръстените на EGR-а и дросела с нови, за да не разглабяш наново!И така и така, заради EGR-а ще свалиш и дросела, почисти и него. Редактирано 24 Януари 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Благодаря колега,при нас вали сняг,но това ще ми е задачата за утре.Но май ми се струва че ще трябва да се бръкна 50? за нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) Лесно е да го изчистиш , аз един път го чистих сам а после и с bsdnikolov го чистихме заедно , сваляш го пръскаш малко WD парцал и е като нов. Редактирано 24 Януари 2015 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 При мен диагнозата е следната,и да надувам и да дърпам,вакуум няма,издиша,Благодаря на всички и най-вече на bsdnikolov,довечера ще си поръчам по EBAY нов цената 48? и до два дни ще е при мен.Ето как изглежда моя ЕГР предател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 М дааа. Твоя е чист, но пробил. Неприятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Колега 50лв или евро е цената щото и на мен ми трябва ЕГР но под 50евро не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Iko , предполагам е имал предвид евро, още повече че писа че живее в Германия и сигурно има предвид и това:http://m.ebay.de/itm/291316758099?nav=SEARCHИли това: http://m.ebay.de/itm/281289184950?nav=SEARCH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 (Редактирано) Да колеги живея в Германия и цената е между 48-70?? това е евтиния вариянт,иначе има уж оригинал 160??.Ама да си го държат оригинала. Редактирано 25 Януари 2015 от nasko2374 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 (Редактирано) Колеги да се похваля и да се оплача.Сдобих се с чисто нов АГР клапан и преди 30 мин. го монтирах,колата поработи 10 мин на място,но така или иначе лампата не загасна.Какво следва колеги?Може би трябва да се покара малко,или да се изтрие грешката или има и друг проблем?Очаквам вашите професионални мнения благодаря за което. Редактирано 27 Януари 2015 от nasko2374 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Трябва да се изгрие грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 (Редактирано) Благодаря ти златен си.А има ли друг начин за триене освен с лаптоп,питам защото платих 72 евро за часта и сегс ако ида на сервиз да ми изтрият грешката цената е 80 евро. Редактирано 27 Януари 2015 от nasko2374 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Няма друг начин, по-добре си купи кабел за 50евро, ще го избиеш от едно влизане в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Откачи клемите на акумулатора за 10-15 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Не му трябва кабел. Когато колата види изправен EGR, сама загася чека на таблото (от опит го знам). Първо, провери дали си закачил вакума към новия EGR (тънкото маркуче, случва се за се забрави). Ако е закачено, отивай на диагностика да ти проверят и дросела. Тези пущини чат пат умират заедно. А също провери дали си закачил буксата на дросела и тя лесно се забравя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Не бих се притеснявал докато не се изтрият всички грешки. Ако тогава пропищи отново - тогава е за притесненение. Най-добрият начин - с кабел или четец. Алтернативно - разкачане на акумулатора за няколко минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Ок колеги благодаря,първо ще я покарам да видим какво ще се случи.Вакума и дросела са закачени,два пъти прових за всеки случаи,ако е дросела горя с още 150 евро.А този кабел какъв е,не трябва ли имам и програма,ако е ваг-ком кабел ще го поръчам от ebay,но програмите тук са скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Кабелът върви със съответния софтуер. Бих внимавал с това в Германия - китайските изпълнения са нелегални.Прозиводителят (Ross-tech) си преследва правата активно, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Еи хора евала,откаде и как сте запаметили толкова информация,какви хардове имате в главите,но добре че ви има. Колега погледнах,но най-евтиния ми излиза на 400 евро.Ужас.Каква е цената в БГ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 50 евро качествения, иначе ги има и по 20 евро, но те вече са боклуци. Иначе и аз гледах оригинален VCDS basic kit и направо онемях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 (Редактирано) Moonland за кой ли път ти беше прав,днес почивам и мислех да искарам колата на магистралата и да я изцепя колкото може,но за съжаление на отбивката преди магистралата шибаната лампа загасна дори не можах да се кача на аутобана,сега всичко е ОК,благодаря на всички и от сега нататък ще знам като имам проблем къде да пиша. Редактирано 31 Януари 2015 от nasko2374 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Маруся Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Привет! Проблема е на Ауди А3 1.9 tdi, 105 коня, март 2005 година. Хронологията е тази: светна жълтата лампа на двигателя, прочетох внимателно всички съвети от вас тук във форума. Свалих ERG и го почистих ( ще сложа снимки). След монтажа лампата още светеше реших да карам по дълго. Тук вече се появи моя проблем. Чух много силен шум, все едно линейка минава около мен (помислих че някой маркуч се е извадил, но нямаше изваден или спукан). Колата загуби мощност и не мога да вдигна по вече от 80 км. Отворих капака и забелязах, че като давам газ маркуча който отива към erg се мачка. Моля за съвет къде може да е проблема. Обяснението може да не е с точните изрази, но за жена толкова мога, извинявам се предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Прочети колата с кабел и постни грешките. Те ще ти кажат къде е проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Виж турбото дали надува, този маркуч само трябва да се изпъва, а не да се смачква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване