Jump to content

проблем с 1.9 afn


ico74

Recommended Posts

Благодря Ви колеги, ще проверя тия неща, и ще пиша после от какво е. Само дето не зная какъв ми е моторът, дали е 1з и с какво турбо съм???? Как мога да разбера всъщност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ше видя. Може ли да попитам още нещо?

В една друга тема, един от колегите беше побликувал снимка, каде в двигателя се намира клапан H75. Аз погледнах на моята кукла кадето беше отбелязано на снимката, и с ужас установих че аз нямям такова нещо на моята кола. Възможно ли е моят тип двигател да няма такъв клапан. Или възможно ли е да е по различен самият двигател от 110конйовите? Оффф не зная каде да отида в тоя моя град(Шумен), че да ми види някой колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш н75, просто не си го намерил. Турбината виждаш ли я къде е? Около нея има цилиндър от който излиза лост, който управлява геометрията или уейстгейта. От другия край на цилиндъра има маркуче което е свързано с н75. Проследи маркуча и ще намериш клапана.

Редактирано от nicoldy
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш н75, просто не си го намерил. Турбината виждаш ли я къде е? Около нея има цилиндър от който излиза лост, който управлява геометрията или уейстгейта. От другия край на цилиндъра има маркуче което е свързано с н75. Проследи маркуча и ще намериш клапана.

Много ти благодаря. Сега като приоключа работа ще погледна. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата ако ти е 90 коня, не би трябвало да има Н75, може би nikoldy се бърка. Ти имаш клапан за регулиране на блоу офф, провери все пак де, ако имаш трябва да е между турбината и радиатора, ако имаш геометрия, трябва да имаш акутатор точно върху топлия охлюв на турбината, и от него към турбината има едно лостче, което се движи, раздвижваш го на ръка или с крокодилски клещи доста хубаво и рязко, докато усетиш, че няма никакво закачане и съпротивление, после караш колата извън града или в града но поне с 3000 оборота, предавката няма никакво значение, караш така около 10 мин, и временно си готов, но пак казвам, при теб мисля не е така, това се отнася за всички турбини с променлива геометрия няма значение модела кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светлиооо една запекла геометрия НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРОДУХА ИЛИ РАЗДВИЖИ с тези прословути 3000 оборота!!!

До автора на темата:Колега по-добре си закарай колата във Варна при Иво Ифидик,той ще ти свърши работа,иначе рискуваш да си докараш много главоболия и големи разходи! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е индивидуално, според степеннта на зацапаната геометрия. Аз лично, на моята кола съм раздвижвал, чрез лоста, геометрията и след няколко минутно каране във високите обороти, не можах да си позная колата, както и много други ще потвърдят, че чрез този метод ефект има. НООО ето тука си прав, това не решава и не оправя проблема. Всичко е до време, и то кратко, и пак зависи, до това, как караш колата. Ефекта от раздвижването при мен трая около месец, след което се наложи свалянето и наистина доброто почистване на турбината. :D аз го правих два пъти за един месец, щото както съм писал по назад в темата, не бях затегнал хубаво болтчетата на диска с лопатките и ми правеше много мръсни номера пущината :) Цялата операция е много лесна и става за не повече от 3 часа, като всичко се прави по учебник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата ако ти е 90 коня, не би трябвало да има Н75, може би niColdy се бърка. Ти имаш клапан за регулиране на блоу офф, ..

И как се казва този клапан за регулиране на "блоу офф"? Ако може и да ме насочиш къде да търся "блоу офф"-а на 90те коня (имам предвид в коша на мотора, а не някакви автърмаркет безмислици).

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много знам, писал съм, че не са ми ясни 90 коньовите, по съм на ясно с 110. Ни знам как се казва тоя клапан, Н75 ли е или друго, нито знам блоу офф ли е или уест гейт, не съм се интересувал до толко. Идеята е, че не е същото при двата варианта на турбините. При 110 кончета е турбина с променлива геометрия, при 90 турбина с клапан за изпускане на налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много знам, писал съм, че не са ми ясни 90 коньовите, по съм на ясно с 110. Ни знам как се казва тоя клапан, Н75 ли е или друго, нито знам блоу офф ли е или уест гейт, не съм се интересувал до толко. Идеята е, че не е същото при двата варианта на турбините. При 110 кончета е турбина с променлива геометрия, при 90 турбина с клапан за изпускане на налягането.

Има и вариянт да е 90 коня и да е с променлива геометрия. Ако беше казал буквите на мотора barabasa и коя година е произведен досега щяхме да сме го насочили в правия път...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Благодаря на всички за насоките и предложенията. В крайна сметка се оказа турбината , и сега съм в процес на рециклиране. Оказа се че лопатките на турбото се завъртат до определени обороти(до2500-2700), и спират да се въртят. Пича който ми направи тази диагностика, ми забрани да я карам в момента в който го видя. Каза че може да доведе до "гръмването" му, и тогава скачаме на ново или втора употреба турбо и съответно на много пари. За това съм му благодарен. Благодаря Ви още веднъж и на вас колеги!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...