Jump to content

Технически преглед на валци на Quattro?


MK4

Recommended Posts

Преди време в една подобна тема за ГТП, беше споменато от човек, който работи в пункт за прегледи, че ако наистина всичко трябва да се мине безкомпромисно, на 100% и колата се гледа "под лупа", може да бъде върнат и чисто нов автомобил на няколко хиляди километри ?! :lol: Такъв, който реално е съвсем изряден и напълно безопасен за движение по пътищата... :hilezh:

Хубаво и правилно е по пътищата да се движат само здрави(във всяко едно отношение) МПС-та, но не трябва да се издребнява, ако например според компютъра, ръчната на колата ти е на 75%, а трябва да е на 80%, според някакви конкретни граници !?Или, ако имаш драскотина на някой елемент...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е . преценката е до голяма степен субективна .

има точно три машини ... които мерят .. и там субективния фактор го няма ..

светва ти в зелено ако е в норма .. и червено ако е извън норма .

и там където машината казва не .. е не и толкоз .. няма малко бременна и много бременна :lol:

примерно .. допустимата разлика в спирачната ефективност между лявото и дясното колело е 30% ..

на повечето коли разликата се движи между 5-15% .. ако всичко е добре .. има още толкова толеранс ..

и ако процентите са 35 .. няма да светне зелено .. и няма да мине , ако не отстрани проблема ..

така е по принцип и така трябва да бъде .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах прегледа. Проблеми няма.

На валците се тества на загасен двигател, така че с халдекса няма грижа. Вече при торсен са механични нещата и има среден диф така че за тези коли не мога да кажа как е.

Това което ме притесняваше е че съм без катализатор и с чип, но грижи няма все още за тия неща се минава метър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах ГТП на 05Януари, вкарах колата, показаха ми камерите в клетката отпред и отзад (за да не си бъркам в носа може би :hilezh: . Обясниха ми как вече не е както преди - по приятелски. Предупредиха ме че ако има проблем и не мине прегледа, 40лв ги губя и имам 14дневен срок да си отстраня евентуалната повреда. Провериха(бяха двама)всички видове светлини, след това ме накараха да стартирам двигателя за около 2 мин. и така два пъти - взимаха и "секрет от ауспуха" :hilezh: Снимаха я с фотоапарат отпред. След това слязоха в канала и се полюляха много здраво за предната и задната част отдолу. (през това време си залепих клубната лайсна на задния номер :bia: )Отидох на валците(двигателя изгасен при теста). На задните колела ме предупредиха да дърпам ръчната зъб по зъб бавно и докрай. Погледнаха дали имам резервна гума което много ме изненада. Цялото упражнение мина за 40минути.

Както се казва: Е тете така! :respekt:

Редактирано от Miki A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за куатрото разбрахме, сега да не пускам отделна тема - кажете с Мултитроник как се минава?

:respekt:

Доколкото знам, Ауди с мултитроник не се дърпа, бута и въобще не се движи по друг начин освен "на самоход", защото веригата на скоростната кутия става на баница. Интересно как ще мина валците при изгасен двигател. Този месец съм на преглед и аз :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, Ауди с мултитроник не се дърпа, бута и въобще не се движи по друг начин освен "на самоход", защото веригата на скоростната кутия става на баница. Интересно как ще мина валците при изгасен двигател. Този месец съм на преглед и аз :respekt:

това че кола с мултитроник ако се движи по инерция .. на свободна ..

и кутията и ще се скапа .. са глупости .

на свободна предавка .. не би трябвало нито конусите нито веригата да играят .

а ако имаш притеснения .. можеш просто да споделиш това със специалистите ... и те ще преценят ,

дали може да ти измерят спирачното усилие докато мотора ти е запален .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече сложиха камери, има постоянна връзка и наблюдение от ДАИ

А кой ще наблюдава-обработва този огромен обем информация.

Автомобилите в БГ са около 3'000'000 това са средно 12'000 на ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой ще наблюдава-обработва този огромен обем информация.

Автомобилите в БГ са около 3'000'000 това са средно 12'000 на ден!

Това е най вече ако нещо стане със съответното МПС и е необходимо да се знае как е минало ГТП-то, фиктивно ли, както си му е реда ли ... Един вид да накарат пунктовете да си вършат работата за да имат тенекия на дупето. Пък и не знаеш в кой момент кои пунктове ще решат да наблюдават. А и фирмата дето слага камерите и поддържа системата е една за цяла БГ и лапа доста солидно.

Редактирано от Vlado_193
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядайте в Германия да минете така наречения Преглед или T?V!!!

Тогава в БГ ще ви се стори като някаква детска игра!

В Германия купих Ауди 80 (от подписа) в далечната 1995 година, 13 годишна за 300 марки. В автосалона от който купих колата отказаха дори да я преместя един метър на собствен ход, защото нямаше застраховка.Нямаше и TUV,(акумулаторът нямаше никакъв ток), но Аудито беше перфектно за парите си(с 30 л. бензин вътре) :zustimm: Качихме я на платформа и газ към най-близкия пункт за преглед.Там хората гледаха, блъскаха с щанги отдолу, мериха какво ли не и когато трябваше да я изкарат, колата не запали.Тогава чух една от малкото думи , които знаех на немски от едномесечното чакане за виза пред немското посолство в София, а именно думата zur?ck.(НАЗАД) Всичко в мен се преобърна, помислих, че колата не е издържала прегледа...но главният инспектор нареди колата да се върне отново на валяците за тест на спирачките.Пуснаха наново стенда и "запалиха" колата на скорост. :blink:)) Дадоха ми препоръка за нов акумулатор и преглед при електротехник, защото при натиснати спирачки и включен мигач леко примигваше стопа.Прегледа важеше за две години напред.

Спомени. :flehan:))

В заключение мога да кажа, че за изправна кола и TUV-а не е страшен, независимо на колко години е.

Сега карам А4 1.8T Quattro и колата от подписа. :blink: С В2 си ходя за риба много си я обичам.Никога не ме е оставяла за толкова много години.Изключително надежден и красив автомобил.

P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Правих ревизия на спирачните апарати и искам да проверя какъв е резултата. Говорих с момчето от пункта и ми обясни че при 4х4 пускали всяка гума по отделно и тъй като не мога да натисна 2 пъти по един и същи начин спирачката, меренето няма да е много меродавно. Колата е б5 quattro от '98 с ръчна ск.кутия. Знам че по принцип съм с 3 отворени диференциала и ако го накарам да пусне и двете гуми на даден мост, има ли вероятност да потроша нещо?

Редактирано от gemballa.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да строшиш.8 години минавам годишен технически преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...