Jump to content

Проблем със сваляне на БАРАБАНИ на Ауди 80


Dakata9

Recommended Posts

Здравейте както се подразбира по заглавието на темата ми,не мога да си сваля барабаните отзад.Дайте предложение как да го направя без да счупя нещо,защото кои знае кога са сваляни.Аудито ми е 80 90год 1.8 S.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигаш колата на крик и я подпираш на стойка

Ръчната да не е дръпната

Леко отвиваш макс оборот болтовете на джантата

Махни капачката поле шплента гайката и шайбата.

Хващаш джантата и я разтърсваш докато отлепи барабана и готово.

Ако не тръгне я удряш с нещо по гумата ПЪРВО навътре и после навън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро и аз така се мъчих с барабаните не един приятел и накрая го пратих до магазина да си купи една трикрака скоба за вадене на лагери. С нея стана за 5 минути. Най вероятно имаш ръб от вътрешната страна на барабаните и той ти закача на челюстите и пречи да излезе барабана навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при ауди 80 , но опитай да охлабиш ръчната максимално , предполагам че може да се натягат жилата и . И като ги охлабиш би трябвало да излезе барабана освен ако наистина няма голям ръб барабана ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ръчната се регулира автоматично с клин с пружинка при всяко дърпане се саморегулира. За да извадиш барабана трябва през дупката на болтовете за джантите да го повдигнеш нагоре клина и ще освободи челюстите.Ако не можеш да я намериш светиш от едната дупка и гледаш през другата ,става въпрос за лава и дясна успоредни на земата.Клина е от страна на предната гума. За да имаш крачна трябва да ти е в ред ръчната.Дори и със АБС да е колата за да държи крачната трябва да е в ред ръчната , но там е с навиване.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ръчната се регулира автоматично с клин с пружинка при всяко дърпане се саморегулира ...

Това наистина не го знаех , виждал съм го на някой френски коли , на VW знам че се регулира ръчно и затова си помислих , че и тук е така :hilezh: Мерси за разяснението колега :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам , че се намира тази гайка под колата , понеже съм свалял барчето под ръчната и там не съм виждал гайките за натягане .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

е тук какво е правил колегата че съм ходил на училище след демокрацията и немога да си го преведа

е тук какво е правил колегата че съм ходил на училище след демокрацията и немога да си го преведа

става въпрос за руския сайт /втория/ има една картинка на ламарината дето държи накладките и братушката е посочил някъкви точки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха що то при мен от вчера има един проблем като премина през дупка или направя продължителен завой започва отзад от дясно да се чува едно луп луп и стържене от какво може да е? Барабаните са сваляни 2 пъти за смяна на лагери но накладки не съм сменял колата я имам от 6год. и съм навъртял 90 000 км.

Даите предположения от какво може да е

А забравих да спомена че на последния ГТП точно това колело показа отклонение и беше на границата да ме върнат

Редактирано от bingoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...