Dakata9 Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Здравейте както се подразбира по заглавието на темата ми,не мога да си сваля барабаните отзад.Дайте предложение как да го направя без да счупя нещо,защото кои знае кога са сваляни.Аудито ми е 80 90год 1.8 S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Вдигаш колата на крик и я подпираш на стойкаРъчната да не е дръпнатаЛеко отвиваш макс оборот болтовете на джантатаМахни капачката поле шплента гайката и шайбата. Хващаш джантата и я разтърсваш докато отлепи барабана и готово.Ако не тръгне я удряш с нещо по гумата ПЪРВО навътре и после навън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 Скоро и аз така се мъчих с барабаните не един приятел и накрая го пратих до магазина да си купи една трикрака скоба за вадене на лагери. С нея стана за 5 минути. Най вероятно имаш ръб от вътрешната страна на барабаните и той ти закача на челюстите и пречи да излезе барабана навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 Не знам как е при ауди 80 , но опитай да охлабиш ръчната максимално , предполагам че може да се натягат жилата и . И като ги охлабиш би трябвало да излезе барабана освен ако наистина няма голям ръб барабана ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 (Редактирано) Колега , ръчната се регулира автоматично с клин с пружинка при всяко дърпане се саморегулира. За да извадиш барабана трябва през дупката на болтовете за джантите да го повдигнеш нагоре клина и ще освободи челюстите.Ако не можеш да я намериш светиш от едната дупка и гледаш през другата ,става въпрос за лава и дясна успоредни на земата.Клина е от страна на предната гума. За да имаш крачна трябва да ти е в ред ръчната.Дори и със АБС да е колата за да държи крачната трябва да е в ред ръчната , но там е с навиване. Редактирано 13 Януари 2012 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 (Редактирано) клина нагоре и барабана е аут Редактирано 15 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata9 Публикувано 13 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 Благодаря на всички!!!След смяната на накладките ще пиша как е преминал процеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Колега , ръчната се регулира автоматично с клин с пружинка при всяко дърпане се саморегулира ...Това наистина не го знаех , виждал съм го на някой френски коли , на VW знам че се регулира ръчно и затова си помислих , че и тук е така Мерси за разяснението колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Грубото регулиране е пак ръчно с гайка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Предполагам , че се намира тази гайка под колата , понеже съм свалял барчето под ръчната и там не съм виждал гайките за натягане . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 http://www.blindhorse.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=87&Itemid=31 Ако не знаеш Руски виж картинките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 16 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2012 В картинки http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=204197 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 16 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2012 Тези картинки са супер , благодаря ти колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 14 Март 2012 Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 е тук какво е правил колегата че съм ходил на училище след демокрацията и немога да си го преведае тук какво е правил колегата че съм ходил на училище след демокрацията и немога да си го преведастава въпрос за руския сайт /втория/ има една картинка на ламарината дето държи накладките и братушката е посочил някъкви точки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 14 Март 2012 Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 Шест стрелки, това са точки на които опира накладката и той е сложил тънко смазка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 (Редактирано) Аха що то при мен от вчера има един проблем като премина през дупка или направя продължителен завой започва отзад от дясно да се чува едно луп луп и стържене от какво може да е? Барабаните са сваляни 2 пъти за смяна на лагери но накладки не съм сменял колата я имам от 6год. и съм навъртял 90 000 км.Даите предположения от какво може да еА забравих да спомена че на последния ГТП точно това колело показа отклонение и беше на границата да ме върнат Редактирано 15 Март 2012 от bingoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Само не зная,защо братушката не е изчистил задната ламарина с телена четка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване