toro Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Пускам темата, да видя какво мислите и вие, че за мен е много странно и необяснимо случилото се.Гумата е bridgestone 050 225/40/18 92Y, изпускаше от едно известно време и денс реших да е ремонтирам, но се оказа, че няма ремонт.. Гумата е на няма 2 год и не е чак за хвърляне. Видно е, че разцепването е по контура на грайфера и не вярвам понеже е стигнала към края на живота си да е цъфнала така..Гумаджийте също нямаха обяснение за това явление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Възможно ли е да е регенерат и за това да се е получило така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Ами не, освен, че струват към 200евро парчето, пише made in Japan! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobigot Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 А може ли да си я карал мека.Че като гледам размера тия гуми не се помпат на 2,2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Това се получава най-често когато гумата е карана мека, при мен в сервиза имам един Мишелин 19ка каран мек и като тръгна да си я помпа момчето експлодира на същото място, но по цялата гума (буквално с хирургически прав разрез отдели страницата на гумата ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 2,4 предни и 2,3-2,4 задни са били винаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Фабричен дефект може би. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobigot Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Според мен трябва да се помпат над 2,5 до към 2,8 . Напомпай другите да не стане и с тях така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Кви сте такива високо-атмосферни типове бе,че стигате до 2.8 ша литнете с тия въздухарки,при положение,че препоръчително предни до 2.2 задни 2.3-4...подкрепям дон диего +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Даже зимата е хубаво да са на 2 атмосвери,иначе 2.2 А по темата,или е била мека или е дефектна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 Ако е дефектна би трябвало дефекта да се появи по-рано А колко да е напомпана гумата зависи от теглото на автомобила (затова има специално каталози за налягането в гумите на различните коли) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurtik Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 как на 2,0 2,2 това не е гума за Ауди80 при тоя размер 225/40/18 92Y нали при първата дупка и ще направи балон прав е bobigot над 2,5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 (Редактирано) toro на каква кола си ги карал тия гуми да видим какво трябва да е налягането?ПП: За А4 дизел седан 18ки намирам да му дават 34psi при нормално натоварване Редактирано 28 Януари 2012 от Don_Diego_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 (Редактирано) мазда 3 мпс, реално не съм ги карал аз, понеже е моя от 1 месец. По книгата дават 2,3-2,4 Редактирано 28 Януари 2012 от toro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 как на 2,0 2,2 това не е гума за Ауди80 при тоя размер 225/40/18 92Y нали при първата дупка и ще направи балон прав е bobigot над 2,5Не ми говорете на изуст щото дразнете...при по-голямата гума съотношението ще е различно от това при по-малките гуми "за ауди 80" ! ако вкараш това което буташ в малката гума едва ли,като го набуташ в голямата гума пак ще ти е 2.2 атмосфери и голямата гума ! ако ми го докажеш съм склонен да повярвам..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 28 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 И аз имам проблеми с Бриджстоуни 20". Фабричните гуми на комбито на 20 хиляди км, с перфектен грайфер, износени равномерно, започнаха да вият като електричка и се наложи да ги сменям... ама няма да е със същата марка.Тези на снимката ми изглеждат много износени обаче, да не си ги карал с вратите напред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2012 (Редактирано) Не бяха чак за хвърляне, имаха 25% грайфер да речем. Талигата е 1450кг, не е от леките, за класа си. 34 psi са точно 2,3-2,4 бар Редактирано 28 Януари 2012 от toro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 29 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Има голяма разлика в задните, когато е натоварена. Ето лепенката на вратата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване