pap21 Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 Здравейте колеги!Днес колата ми направи следното нещо:Докато карах, след тръгването от поредния светофар, колата умря, започна да прекъсва и да тресе,отзад започна да пуши яко и да мирише на нафта. Тази вечер отидох да я прибера с един приятел. Докато ме дърпаше опитах да запаля, но отпред се чуваше много силно тракане и се отказах.Дайте ми съвет какво е възможно да се е повредило и евентуално къде да я карам на майстор./за София/Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meraka78 Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Здрасти,колега!Отвори предния капак на колата,махни кората над двигателя!На една от дюзите има кабел,проследи го къде отива и откачи буксата!Ако двигателя заработи добре,значи е заминала ,,умната дюза,,-следва подмяната им с нова,която е скъпа или на същата с втора употреба!Аз за това се сещам,ако знае и друг колега да помага!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Здравей, Колега, погледни дали има луфт шайбата на коляновия вал за ангренажния ремък. На мен ми прави миналата година мизерии разбит шпонков канал точно на тази шайба. Резултат: губи центровка, прескачат зъби на ремъка и яко пуши от аспух-а и смърди на нафта! Скорошно отстраняване на проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Днес сутринта ,поради замръзнало гориво ,заледяване в ангренажния капак или въпрос на късмет,поне така си го обясняваме, прескочиха зъби на ангренажите на три коли(не ауди) две по време на движение ,една още на стартер.Много е вероятно това и при теб.Проверете ангренажния ремък по белезите на мотора,преди да търсите други причини,не е от умната дюза според мен.Всичките нямаха кори под двигателя и моторите им приличат на големи ледени буци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pap21 Публикувано 1 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Засега установихме че ремъка е прескочил 2 зъба. Утре сутринта ще го презацепим и ще я пробваме. Ако работи нормално само ще сменим ремъка, но ако продължава да не е добре, майстора каза че най-вероятно има крив клапан.От мен това, утре ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Ако е само с два зъба , мисля че не е ударила клапан . Дано да минеш само с нов ремък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pap21 Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Колата още е на ремонт. Хлабаво колело на коляновия вал направи куп бели. Сега сменявам колянов вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Здравей, Колега, погледни дали има луфт шайбата на коляновия вал за ангренажния ремък. На мен ми прави миналата година мизерии разбит шпонков канал точно на тази шайба. Резултат: губи центровка, прескачат зъби на ремъка и яко пуши от аспух-а и смърди на нафта! Скорошно отстраняване на проблема! Значи правилно съм предположил! Надявам се, ремонта да премине безпроблемно! След 2-3 седмици каране, иди пак да Ти проверят Болт-а, на въпросното колело да ли е затегнат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Докато ме дърпаше опитах да запаля, но отпред се чуваше много силно тракане и се отказах.С кой акъл посмя да го направиш ? Нищо чудно ремъкът да е прескочил от това, а не от друго. Хлабаво колело на коляновия вал направи куп бели.Струва ми се, че те "стягат"! Т.е. лъжат те. Кое точно колело е било хлабаво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Тези двигатели правят проблем в шпонката на коляновия вал и ангренажната зьбчаткаАко някой е пипал там и не е стегнал яко и не е сложил лепило за резби се разбива шпонката и гнездото на шпонката на валаОт там промяна центровка и други бели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Това не беше ли слабото място на 2.5 ТДИ , 5 цилиндровия , който се слага на А6 . Не знаех че и 1Z го има този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pap21 Публикувано 8 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Тези двигатели правят проблем в шпонката на коляновия вал и ангренажната зьбчаткаАко някой е пипал там и не е стегнал яко и не е сложил лепило за резби се разбива шпонката и гнездото на шпонката на валаОт там промяна центровка и други белиПри мен колелото не се закрепва към вала посредством шпонка, а самото колело е засечено - същия засек има и вала. Поради това, че е било хлабаво се беше доста позамазало и оттам беше замазало и засека на вала. Взех ново колело, но при поставянето му на вала имаше много голяма хлабина, а тъй като вала не се обработва термично защото после се чупи много лесно, а колата си я правя за да я карам, а не да я продавам, най-правилното решение на проблема беше да сменим и коляновия вал.Ето го и зъбното колело:A тносно майстора: той ми е приятел и последното нещо което ще направи е да ме прекара! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Лошото е, че процедурата по смяна на коляновия вал ще ти излезе доста. Съжалявам за което. Опасявам се, че ще се наложи да свалите мотора. Да смените основните и биелните лагери. Пожелавам ви успех.П.П. Вероятно с дърпането и паленето на скорост си допринесъл и това е била последната капка, която е преляла чашата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 11 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2012 При мен колелото не се закрепва към вала посредством шпонка, а самото колело е засечено - същия засек има и вала. Поради това, че е било хлабаво се беше доста позамазало и оттам беше замазало и засека на вала. Взех ново колело, но при поставянето му на вала имаше много голяма хлабина, а тъй като вала не се обработва термично защото после се чупи много лесно, а колата си я правя за да я карам, а не да я продавам, най-правилното решение на проблема беше да сменим и коляновия вал.Ето го и зъбното колело:A тносно майстора: той ми е приятел и последното нещо което ще направи е да ме прекара!Koлега,аз имах подобен проблем на коляновия вал се прави срез на 180 градуса нова зъбчатка нов болт и си в джаза.Дано не е ударила много клапаните, защото при мен Моята е 1,6ТД Но нещата са си същите.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pap21 Публикувано 13 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Колата е готова!Сменихме колянов вал и зъбно колело, нови гарнитури, семеринги, гумички на клапаните /клапаните не беше успяла да ги изкриви/,ремъци, ролки, лагер на съединителя. Вече пали от "половин зъб". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване