Zdravkicha Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Не. Без да се махне таблото нямаш достъп до клапите? Но аз не разбрах маркучите еднакво горещи ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 ДА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Закачи ли си колата на комп. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o1.8ss Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Същия проблем имах и аз,КЛАПИТЕ са заминали!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 ако намериш камера с диодчета, като по хамериканските екшъни,дето влиза навсякъде и я вкараш във въздухопроводите,ще е гадно да смъкнеш цялото табло и да се окаже някоя дреболия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 (Редактирано) Закачи ли си колата на комп. ?Какво точно трябва да търся, на кой канал?Имам кабел, но не мога да вляза в HVAG, а мисля че точно това меню ми е необходимо?Същия проблем имах и аз,КЛАПИТЕ са заминали!!!Ако са заминали клапите, не трябва ли малко или много да духа марно? Редактирано 7 Февруари 2012 от jaredharet Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Закачаш я на комп.,влизаш в климатроника и сканираш за грешки.При мен исписа,че двигателчето на климатроника е изгоряло.Това е една от тия джаджи от снимката на 3-тия пост след модмяната .....поснаи )) имам топло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Ами двигателчето се чува да работи и лостчето се мести.* Кой канал сканираш за грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi82 Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Пак да си кажа аз,Когато ти е запушено казанчето, охладителната течност минава по най-краткия път.Не ставам за илюстратор, ама дано ми се разбира: Маркучите ще са ти горещи ама...........И да ти работят клапи-мплапи, топло не стига до долу! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 8 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Да стана ми ясно, днес го надух с компресора и вода с оцет за промивка и нещата за сега са добре. Преди беше ледено а сега е нормално. И понеже бях махнал жабката та опипах тялото в което стои радиаторчето и най-долният му край също е топъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty979 Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) Да стана ми ясно, днес го надух с компресора и вода с оцет за промивка и нещата за сега са добре. Преди беше ледено а сега е нормално. И понеже бях махнал жабката та опипах тялото в което стои радиаторчето и най-долният му край също е топъл.колега, остави радиаторчето на парното, то си е наред.Проблема ти е в клапите които мешат въздуха отвън.Една година го мотах този проблем, миналата събота го оправих.Сега имам друг, страх ме е да не разтопи тръбите от жегаДо клапите можеш да стигнеш, като махнеж жабката най напред.След като по разглобиш малко, и махнеш моторчето на парното ще видиш клапата, която ти върти въздуха в купето, тя сигурно е заминала.Облепена е с тънък дунапрен.Самата клапа е от лек лист ламарина с дупки, за да е олекотен.Махаш всички остатъци от дунапрена, и го лепиш с едно тиксо, което аз закупих от Бриколаж.То е един вид като алуминиево, а от другата страна е с лепило.Важното е да е изолационно.Колкото по горещо, толкова по добре лепи.Та, оправяш най напред тази клапа.После махаш радиото, и барчето, ще видиш въздуховода за централните духалки.За него за другите две клапи.Повтаряш и потретваш процедурата, и си готов за сауна.Трябват ти по дълги отвертки, права и кръстачки, набор от торсчета, и шестограми .(тиксото естествено)Аз лично съм с А3 8L, но при А4 най вероятно има само конструктивни разлики.Преди тази процедура, имах само леко хладен въздух, не повече от 22-23 градуса и то при затворена клапа на купето.Трябваха ми около 30км за да я достигна.Целият ремонт ми струваше 6лв за тиксо и 4 часа работа. Редактирано 9 Февруари 2012 от marty979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorjj Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Колеги,кажете колко пари вървят клапите,ако сте ги взимали нови разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Колеги,кажете колко пари вървят клапите,ако сте ги взимали нови разбира се Мисля,че няма смисъл от закупуване на нови клапи,сигурно са по скъпи от радиаторчето,ако изобщо се продават като резервна част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kojota Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Тази клапа - топло/студено - къде се намира ?! Как може да се провери дали работи ?Цялото табло ли се сваля за таз процедура ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 (Редактирано) Само жабката се сваля и се вижда. Бялото лостче движи клапата. http://www.prikachi.com/images/92/3937092p.jpg Редактирано 13 Ноември 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacee Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 колеги и аз имам проблем с парното и климатроника на Б5 но при мене е термостата за топлото но за климатроника маи не ми работят клапите как мога да си ги оправя сам или каде във варна да намеря майстори да ми ги оправят клапите и настроят климатроника благодаря предварително колеги и аз имам проблем с парното и климатроника на Б5 но при мене е термостата за топлото но за климатроника маи не ми работят клапите как мога да си ги оправя сам или каде във варна да намеря майстори да ми ги оправят клапите и настроят климатроника благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacee Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Тази клапа - топло/студено - къде се намира ?! Как може да се провери дали работи ?Цялото табло ли се сваля за таз процедура ?!колега нужно е само да надникнеш под жабката и ще ги видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване