Jump to content

Колеги имам проблем с парното на А4 B5 1996, моля помогнете.


jaredharet

Recommended Posts

Не. Без да се махне таблото нямаш достъп до клапите? Но аз не разбрах маркучите еднакво горещи ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако намериш камера с диодчета, като по хамериканските екшъни,дето влиза навсякъде и я вкараш във въздухопроводите,ще е гадно да смъкнеш цялото табло и да се окаже някоя дреболия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи ли си колата на комп. ?

Какво точно трябва да търся, на кой канал?

Имам кабел, но не мога да вляза в HVAG, а мисля че точно това меню ми е необходимо?

Същия проблем имах и аз,КЛАПИТЕ са заминали!!!

Ако са заминали клапите, не трябва ли малко или много да духа марно?

Редактирано от jaredharet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачаш я на комп.,влизаш в климатроника и сканираш за грешки.При мен исписа,че двигателчето на климатроника е изгоряло.Това е една от тия джаджи от снимката на 3-тия пост след модмяната .....поснаи :))) имам топло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да си кажа аз,

Когато ти е запушено казанчето, охладителната течност минава по най-краткия път.

Не ставам за илюстратор, ама дано ми се разбира: post-25887-0-05410600-1328715585_thumb.j

Маркучите ще са ти горещи ама...........

И да ти работят клапи-мплапи, топло не стига до долу!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да стана ми ясно, днес го надух с компресора и вода с оцет за промивка и нещата за сега са добре. Преди беше ледено а сега е нормално. И понеже бях махнал жабката та опипах тялото в което стои радиаторчето и най-долният му край също е топъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да стана ми ясно, днес го надух с компресора и вода с оцет за промивка и нещата за сега са добре. Преди беше ледено а сега е нормално. И понеже бях махнал жабката та опипах тялото в което стои радиаторчето и най-долният му край също е топъл.

колега, остави радиаторчето на парното, то си е наред.

Проблема ти е в клапите които мешат въздуха отвън.Една година го мотах този проблем, миналата събота го оправих.

Сега имам друг, страх ме е да не разтопи тръбите от жега:)

До клапите можеш да стигнеш, като махнеж жабката най напред.След като по разглобиш малко, и махнеш моторчето на парното ще видиш клапата, която ти върти въздуха в купето, тя сигурно е заминала.

Облепена е с тънък дунапрен.Самата клапа е от лек лист ламарина с дупки, за да е олекотен.Махаш всички остатъци от дунапрена, и го лепиш с едно тиксо, което аз закупих от Бриколаж.То е един вид като алуминиево, а от другата страна е с лепило.Важното е да е изолационно.Колкото по горещо, толкова по добре лепи.Та, оправяш най напред тази клапа.

После махаш радиото, и барчето, ще видиш въздуховода за централните духалки.За него за другите две клапи.Повтаряш и потретваш процедурата, и си готов за сауна.Трябват ти по дълги отвертки, права и кръстачки, набор от торсчета, и шестограми .(тиксото естествено)

Аз лично съм с А3 8L, но при А4 най вероятно има само конструктивни разлики.

Преди тази процедура, имах само леко хладен въздух, не повече от 22-23 градуса и то при затворена клапа на купето.Трябваха ми около 30км за да я достигна.

Целият ремонт ми струваше 6лв за тиксо и 4 часа работа.

Редактирано от marty979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,кажете колко пари вървят клапите,ако сте ги взимали нови разбира се :zustimm:

Мисля,че няма смисъл от закупуване на нови клапи,сигурно са по скъпи от радиаторчето,ако изобщо се продават като резервна част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Само жабката се сваля и се вижда. Бялото лостче движи клапата. http://www.prikachi.com/images/92/3937092p.jpg

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

колеги и аз имам проблем с парното и климатроника на Б5 но при мене е термостата за топлото но за климатроника маи не ми работят клапите как мога да си ги оправя сам или каде във варна да намеря майстори да ми ги оправят клапите и настроят климатроника благодаря предварително

колеги и аз имам проблем с парното и климатроника на Б5 но при мене е термостата за топлото но за климатроника маи не ми работят клапите как мога да си ги оправя сам или каде във варна да намеря майстори да ми ги оправят клапите и настроят климатроника благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази клапа - топло/студено - къде се намира ?! Как може да се провери дали работи ?Цялото табло ли се сваля за таз процедура ?!

колега нужно е само да надникнеш под жабката и ще ги видиш 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...