Jump to content

Покупка на A5 3.0 TDI quattro


Recommended Posts

Здравейте, както се вижда съм нов във форума. Регистрирах се, защото най-накрая съм готов (финансово) за A5 3.0 TDI quattro с ръчна скоростна кутия :respekt: Потърсих но не намерих инфо за тази модификация. Някой да има поглед и да сподели опит....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматик :)

Това ми го препоръчваш, защото има проблем с ръчната скоростна кутия или е твое предпочитание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата е мултитроник, там е много различно!

Това ти го препоръчвам защото прави автомобила много различен.

15 години съм карал ръчки и бях много предубеден за автомат .....

За напред бих си купувал само автомати, стига финансово да мога да си го позволявам ....

Иначе проблеми няма нито с ръчката, нито с автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата е мултитроник, там е много различно!

Това ти го препоръчвам защото прави автомобила много различен.

15 години съм карал ръчки и бях много предубеден за автомат .....

За напред бих си купувал само автомати, стига финансово да мога да си го позволявам ....

Иначе проблеми няма нито с ръчката, нито с автомата.

Мерси за отговора. Аз принципно гледах такива А5-ци втора ръка, точно защото исках ръчна скоростна кутия, ама ако ще е за автомат, по-добре да посъбера още пари и да си взема ново с S-Tronic...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматик или ръчка е въпрос на личен избор.Правилен отговор на тази дилема няма, нито някой може да ти даде съвет.Ти най-добре си знаеш какъв ти е стила на шофиране, маршрут и навици.

Аз лично не обичам автоматици, да по-удобно е, по-лесно е, по-малко натоварвашо е, но не ми харесва.Сега и аз се чудя за една кола и само това, че е автоматик ме отблъсква малко.

Като става въпрос за А5 с този мотор, ръчната кутия много му отива.Това е спортно насочена кола за хора, които знаят какво искат да карат.Не е задължително да влизаш в някакви рамки и да караш автоматик защото всички така казват.

Винаги като съм си представял, че ако реша да купувам А5 ще е точно с този мотор или 2.0Т задължително с ръчна кутия и двоен S line. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че с ръчната кутия по готино се кара точно А5 да се вземе автомат е меко казано нелогично. За бавно и плавно возене си има а6, а4 и другите семейни коНбита. А5 само ръчка или въобще не взимай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям дизел с ръчка :) моля ви се :)

Ще цедите до изключвател ли, или ще сваляте от 5та на 4та преди завой?

Абосолютно съм съгласен. Дизел с ръчни скорости е ужасно за каране...Освен това автоматика сменя достатъчно добре и достатъчно бързо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е до човека все пак няма смисъл да спорим.

Ако може колегата да се качи да покара автоматик да покара и ръчка и да реши сам

Редактирано от Shash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм на съседа ми А5 с ръчна, пак 3.0 TDI....и затова се зарибих на такава конбинация :hilezh: Иначе с автоматична не съм карал никога. Ще взема да пробвам да видя за какво иде реч :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм на съседа ми А5 с ръчна, пак 3.0 TDI....и затова се зарибих на такава конбинация :hilezh: Иначе с автоматична не съм карал никога. Ще взема да пробвам да видя за какво иде реч :rolleyes:

перфектния вариант за кола дизел нищо че е мощна е автомат и пера на волана кеф ти в задръстване автомата кеф ти перата като се праиш на шумахер при тва новите автомати нема кво да ги коментираме просто са перфектни :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че с ръчната кутия по готино се кара точно А5 да се вземе автомат е меко казано нелогично. За бавно и плавно возене си има а6, а4 и другите семейни коНбита. А5 само ръчка или въобще не взимай.

Аха защото ти си карал А5, и автомат, и ръчка за това знаеш...

Като гледам избора ти А5 + ръчна кутия ми се струва, че искаш кола, която да караш динамично. Но според мен този тежък дизелов двигател отпред доста ще ти пречи :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектни са, но пак имат достатъчно забавяне за да дразнят, поне мен де.Перата са вариант, но не могат да се сравняват с бързината на ръчната кутия.

Напоследък наблюдавам тенденция, която е в полза на автоматика, а тя е свързана с експлотационните разходи.Всеобщо мнение е, че автоматика е по-чуплив и скъп, но не е точно така.Ремонта на масов типтроник е около 2000лв. , а има доста коли с ръчни кутии като Е46 320д с цена само на маховик 1900лв.

Аха защото ти си карал А5, и автомат, и ръчка за това знаеш...

Като гледам избора ти А5 + ръчна кутия ми се струва, че искаш кола, която да караш динамично. Но според мен този тежък дизелов двигател отпред доста ще ти пречи :rolleyes:

Този мотор прави А4 и А5 изтребители, незнам какво му е тежкото и как пречи.Ти карал ли си 3.0ТДИ от тези години на каквато и да е кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое точно му е по-бавното на автоматика ?

А5 е със сравнително нов автоматик и мнооого мнооого силно ме съмнява че превключва по-бавно от един нормален шофьор.

Всъщност те автоматиците от последните години сменят по-бързо и от най-добрите автомобилни състезатели за какво забавяне говорим изобщо ? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое точно му е по-бавното на автоматика ?

А5 е със сравнително нов автоматик и мнооого мнооого силно ме съмнява че превключва по-бавно от един нормален шофьор.

Всъщност те автоматиците от последните години сменят по-бързо и от най-добрите автомобилни състезатели за какво забавяне говорим изобщо ? :stupid:

Сменят по-бързо, ако са с два съединителя, иначе класически автоматик с хидротрансформатор е по-бавен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш ръчка, вземи си бензин!

А5 купе с 3.0тди автомат е супер приятен автомобил. Режим спорт на типтроника донякъде дава усещането ;) Перата също са готина екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от известно време съм решил следващата ми кола да е точно такава и то вариант купе, заради по-малкото тегло и по-късото междуосие. И паричките ги имам, но...малкият ми син ще направи 18 чак след 3 години...и му аризвам Октавията...и ще имам основателна причина за покупка на ново возило :hilezh:

Все пак хубавите работи бавно стават - преди да сменя Тойотата с Шкода 2 г. разучавах, събирах мнения и т.н.

Баща ми кара Супърб 2.8(на 20к), големият син - МВ С320 4matic(на 150к), и двете автомати. Честно казано няма разлика в пъргавината спрямо октавийката, а и не ми е приятно "друг" да ми определя на коя предавка да карам. DSG, S-tronic били друга бира, с по-добро КПД, ама се чува, че и проблеми създавали...смяна на масло на 60к...До колкото знам двумасовият маховик при нетунинговани автомобили и нормално каране издържа доста дълго.

Все пак за мен акцент на темата би трябвало да е: нов или на старо и се надявам знаещите от АКБ да си кажат мнението.

Наемам се в следващите 2-3 години да поддържам темата :D:steinigung:

Колега Zombie - успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote

по-добре да посъбера още пари и да си взема ново с S-Tronic...

Мисля, че сам дойде до правилното мнение - S tronic с пера!

И аз скачах срещу автомата, но тази кутия е страхотна!

Препоръчвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...