PapoFF Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Колеги, има леко вибриране на скоростния лост и при рязко отпускане на гаста скоростния лост "рита". Няма съпровождащи странни шумове от към двигатела като удари или затормозване на двигателя. Вдигнаха я в сервиз, гледаха я, но диагнозата беше следната:Всички тампони са малко поумекнали, но само един иглежда по сериозно травмиран. Според него няма смисъл да се барат оригиналните, че тези, които се продават в Дупница няма да изкарат повече. И е въпрос на няколко хиляди км. да съм на същото дереже, а може и по-зле.Въпросите ми са следните:- Да си карам ли така или да търся варианти да ги сменям напролет.- Ако сменям колко струват 2та предни маслени и 2та задни гумени оригинални и от къде да ги купя /Порше?/ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Да бе и на мен така ми разправяха - добре си, карай си.....Пък като ги смених и като си видях старите - те се бяха сцепили напълно. Двигателят се е крепял от теглото си.За съжаление тампоните се едно от няколкото неща, които правят аудито АУДИ - т.е. доброто обезшумяване на купето. А пък са скъпи, моите струваха 500лв. Така че ако ще я караш евтината наистина по-добре си карай така и недей да барникаш повече.Никога няма да забравя едно време вуйчо като си беше купил едно VW 1600 със задноразположен двигател с въздушно охлаждане - следващите след бръмбара. Отиваме до Самоков с "новата" кола и по едно време точно на моста в Панчарево срещу Лебеда - тряс хрррр..........спираме и кво да видим - двигателят се тътри по паветата(тогава още беше паваж). Един милиционер му вика - "Абе момче ти не знаеш ли че на мост не се спира!" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Малко недоразрах връзката между обезшумяването и тампоните ама ней си. Значи оригинални от пореше 2 предни + 2 задни струват към 500лв така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Не! Бъди далеч от тази мисъл, че за 500 лева ще си купиш оригиналните тампони от Порше. По спомени от около преди година само маслените бяха по над 300 лева за брой. А логиката за обезшумяване, е че при правилно подбрани тампони те обират всички вибрации и съответно по-малко шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 А филма е дълъг и няма краЙ ... поумекнали ... такава диагноза и на мене ми сложиха майсторите.Ама като е скъпо оригиналното ... кво да правиш ПапоФфФ така ще караме ...т.е не е скъпо но заплатите не са европейски и надценките са смазващи!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Марто, ти си я карал и знаеш как точно изглеждат нещата. Единственото, което ми хрумва ако са по-евтини и по-истински в Италия да поръчаме на някой да ни докара. Проверявал ли си колко "хаталя" са там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Колегата е абсолютно прав.Всички знаят за какво служат тампоните, а в случая е много важно да са качествени и да обират вибрациите от двигателя максимално добре.Иначе, вибрациите се пренасят назад към скоростната кутия и започват да скапват и нейните тампони.Появяват се вибрации във волана и т.н.Изобщо филма няма да ти хареса...Аз имах подобен проблем."Масления" тампон се беше спукал и течеше.Въпреки това нямаше никакви проблеми с поведението на колата - никакви шумове, тракане, вибрации - само дето като спра някъде имаше малко петънце от "маслото" на тампона под колата.Смених само предните два тампона.Не че не може да се смени само единия, но не е добре - тук логиката е като при амортисьорите - сменят се по двойки, а най-добре всичките наведнъж.Обадих се в "Порше" и тия ми поискаха доста сериозна сума.Не помня точно колко, но вкъщи имам някъде записано, и ако го намеря ще пиша цената, макар че може спокойно да се обадиш и да ги питаш.В крайна сметка реших да ги купя от Германия - излязоха ми поне два пъти по-евтино, но мисля, че избрах кофти марка (Corteco).От смяната съм минал повече от 10к километра и все още не мога да се отърва от усещането, че преди смяната със спукания тампон положението беше по-добре...Ако ме питаш защо и какво не ми харесва не мога да ти кажа точно, просто някакво гадно усещане, че нещо не е както трябва...И съм решил, ако някой друг тампон сдаде багажа, ще поръчам всичките от "Порше" независимо от цената - да ми е мирна главата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Марката не е кофти, приятел - оригиналните тампони на БМВ са Кортеко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Да, знам, после доста изчетох за тази марка.Ама пусто като ми се е загнездило в главата, че нещо не е у ред ... Тъпо...Ама си карам така засега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 А има ли вибрация на място при лоши тампони или само моментите със скоростния лост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Малко недоразрах връзката между обезшумяването и тампоните ама ней си. това е друга тема, а сигурно има разни книги, списания и т.н. където това е обяснено, но в случаят на теб ти трябва конкретен съвет за конкретен проблем.Моите не бяха от Порше, просто тампоните на Ауди са скъпи части, защото се сменят рядко и защото се предполага, че който кара Ауди не е мърляч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 19 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 (Редактирано) А има ли вибрация на място при лоши тампони или само моментите със скоростния лост?На място няма никакви ядовеЗа да не става безкрайна тази тема предлагам по-мжещите и по-знаещите да кажете: тези "са супер" , онези "стават", а еди кои си са пълно шайзе Редактирано 19 Февруари 2012 от PapoFF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Ако ще давате пари,но не и на тези кожодери в Порше,за 700лв ще си вземете хубави тампони - 2 за мотора и двата за скоростната кутия,но от РС4,а там са здрави.С тампоните не си правете ташак,защото като почне да се клати и вибрира мотора,който е свързан и със скоростната кутия и се сещате какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 19 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Ако ще давате пари,но не и на тези кожодери в Порше,за 700лв ще си вземете хубави тампони - 2 за мотора и двата за скоростната кутия,но от РС4,а там са здрави.С тампоните не си правете ташак,защото като почне да се клати и вибрира мотора,който е свързан и със скоростната кутия и се сещате какво става.Колега дай линкче за РС4, че нещо не ги открих в нета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 19 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2012 Накрая си взех от KOKO 100 C4 комплект тампони за двигател и скоростна кутия и стана перфектно. Разликата в цената е почти 7 пътиБлагодарско Кокич!+1 бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване