Jump to content

кабели зе свещи


idvam78

Recommended Posts

Здравейте.

Трябва да сменя кабелите за свещите. Старите са отпреди 6-7г. бяха някакво евтино изпълнение от 15лв. комлекта, казаха че са за опел, малко дълги но тогава свършиха работа. След преглед на мненията тук се насочих към "тесла". проверих има налични 49 лв. Добре но преди месец мой приятел си сложи тесла на неговото Типо -1.4 моно но му сруваха на половин цена. Смених моите с неговите стари Тесла - колата си работи без проблеми. Та питането ми е мога ли да си сложа кабели за Фиат на половин цена /пасват и като букси и като дължина/ На старите ми пише 7мм на тсла за типото също пише 7мм. но ми направи впечатление че главния кабел при мен е по-дебел а при теслата за фиат е като другите?

Ще съм ви благодарен за мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Теслата ...

Много важно е да премериш съпротивлението на кабелите които си сложил, защото аз ядох едно дръвче с едни кабели, които даваха от 3 до 8 k? съпротивление :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ще са Тесла е ясно, питането е да не би за едни същи кабели да плащам два пъти повече за тях защото на кутията им пише за Ауди /по-висок клас кола/

в подзаглавието имах предвид от друга марка кола а не производител на кабели

Редактирано от idvam78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега но според мен ТЕСЛА за аудито са достатъчно евтини кабели за да взимаш за Фиат на половин цена . Парите са си твой и избора също , аз лично си смених моите миналата година профилактично и си взех на BERU и съм доволен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ще са Тесла е ясно, питането е да не би за едни същи кабели да плащам два пъти повече за тях защото на кутията им пише за Ауди /по-висок клас кола/

в подзаглавието имах предвид от друга марка кола а не производител на кабели

Колегата преди теб ти е отговорил на това питане ...
Много важно е да премериш съпротивлението на кабелите които си сложил, защото аз ядох едно дръвче с едни кабели, които даваха от 3 до 8 k? съпротивление

Мериш съпротивлението на твоите и на тези от Фиата и ще разбереш защо е разликата в цената .. :D

Ако пък случайно се окажат с еднакви съпртивления, взимай Фиатови ..

П.П. В тех- ко гледам има и Шампион на 38 лв.И те не са лоши ..

Гледай само от много търсене на евтина алтернатива, да не вземеш накрая на теслата дръжката .. :lol:

Редактирано от martod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, разбрах - меря съпротивлението. Не че знам как става това замерване и май ще взема направо за ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е слагаш мултиЦетЯ на двата края, и му даваш да мери колко килоомове е !

Важно е да е еднакво !

МОйте кабели си бяха за Ауди, и пак бяха дръвО !

Мартооооооооооооооо, тия дето ги гледаш са без металното на лулите !

Не че не стават, ама де да знам - мен си ме кефят с металната обвивка !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам , че лулите са за да екранират смущенията от високоволтовите импулси , също затова е и пластмасата , която е върху капачката на делкото . Не знам да ли го написах правилно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,като гледам,всеки ти казва,че трябва да измериш собственото съпротивление на кабелите,но пък никой не ти каза в какъв диапазон трябва да бъде измерената стойност,за да паснат на Ауди.Тя трябва да бъде в рамките на 4-6 кОм и всички кабели да са с максимално близки съпротивления.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за пластмасата на делкото не вярвам да е за тази цел....моята капачка е без нея, па не ми се смущават станциите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах от Тех-ко кабели Шампион /такива са ми и триелектродните свещи/ Без металното по лулите - няма като Викинг да добавя с такива лули конски сили :)

От редактора!

(Има два полюса - плюс и минус)

Редактирано от RaDi_b4
Прецизиране на поста!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В палеца на делкото има противосмутителен резистор,който обира смущенията там

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Тя трябва да бъде в рамките на 4-6 кОм ...

На някои лули пише 5000 ома, така че нека да гледа и двете стойности, ако няма понятие от измервателни единици и обозначения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тук маме сгреши жестоко ... :hilezh:

Космича си има лули на къмто свещите, и делкто е отпред (ако позицията на делкото определя наличието на "екран")!

Толиатките нямат лули, или поне тези който аз съм виждал, и мога да твърдя че са били без намеси по тях !

Москвича го карах в събота, че бащата го е оставил в работата му на една естакада - викам старши, то си е като на пиедестал :hilezh::flehan: ! Направо си е чудно от западен автомобил да се качиш на руски !

Първо по навик си чаках помпата да подкачи, че да запаля :hilezh:

После се сетих как "подкачва" помпата, и след 3 мунитно подкачване с палчето на помпата, се възкачих да паля ...

Аха да завъртя, и се сетих че няма син датчик и "автоматичен смукач" (знам че обичаш термина) ! После мислех да пръсна с ВД (друг наш любим продукт) че да запали по-лесно !

ПП последното в кръгО на шегата ...

Иначе моето НиеО е несмушаемо откъм такива дразнители - то не си приема и сигнала от дист, ти искаш да го смущава нещо :hilezh:

ПП2 - ъъъъъъ, колко хора се разписахте докато напиша на Ради, че всъщност карах Москвич :hilezh:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съпротивление на кабелите трябва да бъде в рамките на 4-6 кОм и всички кабели да са с максимално близки съпротивления.

Правилно маме - на лулите си пише всъщност 5 кОм ! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно маме - на лулите си пише всъщност 5 кОм ! :zustimm:

На някои лули пише 5000 ома,

Ослепял си. :gruebel:

+1 за TESLA ! Изключително качествени кабели! От личен опит го казвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 кОм

Мдааа,точно.Същото се отнася и за наконечниците с противосмутителни резистори на кабела между бобината и делкото 0,6-1,4 кОм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...