integrale45 Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 А и доколкото чета във форума, газов инжекцйон заспива иделано на 2.6 който също е сходен с 2.8, Мисля че по добре ще е ГИ-то да е с пропан-бутан,не с метан,по пъргава ще е колата,но ти си решаваш,ти влагаш паричките,ти ще си пълниш бутилките.Калкулирай си сметките и си прецени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laboratoria Публикувано 17 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 Много помогнахте, благодаря ви. Ще кача снимки и разкажа подробности като се върна от Германия, надявам се с въпросното ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkoff_inc. Публикувано 18 Март 2012 Доклад Share Публикувано 18 Март 2012 +1 за 174 к.с., quattro. Моята е на 320 хиляди и вече година не съм пипал нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
night_pz Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Колега, какво стана, върна ли се? Взе ли колата?И аз се замислям за същата кола - 2.8 куатро с метан. Знам, че метана доста скопява, но на 193кс 160 да останат пак ще върви доволно, а ще харчи(в пари) като малолитражка на пропан-бутан Нека някой съфорумник ако кара такава на метан да каже как се държи и могат ли да се очакват някакви проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dokato Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Ако тия коли са на по 300 000 реални - вземай. От тоя по-добър вариант няма да намериш. За по-лесно си ги сметни сам километрите- на година по 50 000 км ( в чужбина). Мойто пишеше 118 000 , като го проверих излезе че през 2005 е било на 157 000. Ако искаш напиши ми номера на рамата и ще ти кажа историята на колата ти и колко са и верни километрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan.Grigorov Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Моята я карам доста време вече и на километраж е 206000,но със сигурност има поне още толкова върнати! Не съм сменял съединител и няма ядове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Колега 300 000км. ?? 323000кмКенеф, защо го карам още, и аз не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stan_78 Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 (Редактирано) Абе Иво не се гъбаркай с хората Те твоята трябва да си я приберат в Инглощад за реклама И за да не съм оф 2.6 си доста наварвяващ мотор Редактирано 23 Април 2012 от Stan_78 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 29 Април 2012 Доклад Share Публикувано 29 Април 2012 Здравейте колеги, аз май малко късно я виждам тая тема, но да споделя моя опит, аз съм с AAH, който ми каже че тази кола на 300 хил е скапана да дойде да види моята, гарантирам че този двигател ако е поддържан даже горе-долу навреме няма шанс да му има нишо на тези километри и ще мине още толкова, но наистина е тромав двигател не е като турбинираните, но при всяко изпреварване може да се разчита на него. Разхода е биващ за толкова сатро поколение шестак, аз съм на 14-15 градско(спокойно каране) и 10-11 извънградко(130-140) и моя двигател не е от най-читавите, купето е уникално, а на 100 Ц4 окачването е много просто и здраво. Аз лично съм очарован от тази кола, вземеш ли я читава няма да те подведе.Quattro-то е нещо с което не бих се разделил за нищо на света. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dokato Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Какво означават точно тия индикации - АЦЕ, ААН, АЕЛ .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Това са първите 3 букви от номера на двигателя, по тях се разбира от кой тип е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Какво означават точно тия индикации - АЦЕ, ААН, АЕЛ ....http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10432 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване