Jump to content

Предстояща покупка на Ц4 А6 2.8 комби


laboratoria

Recommended Posts

А и доколкото чета във форума, газов инжекцйон заспива иделано на 2.6 който също е сходен с 2.8,

Мисля че по добре ще е ГИ-то да е с пропан-бутан,не с метан,по пъргава ще е колата,но ти си решаваш,ти влагаш паричките,ти ще си пълниш бутилките.Калкулирай си сметките и си прецени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега, какво стана, върна ли се? Взе ли колата?

И аз се замислям за същата кола - 2.8 куатро с метан. Знам, че метана доста скопява, но на 193кс 160 да останат пак ще върви доволно, а ще харчи(в пари) като малолитражка на пропан-бутан :)

Нека някой съфорумник ако кара такава на метан да каже как се държи и могат ли да се очакват някакви проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тия коли са на по 300 000 реални - вземай. От тоя по-добър вариант няма да намериш. За по-лесно си ги сметни сам километрите- на година по 50 000 км ( в чужбина).

Мойто пишеше 118 000 , като го проверих излезе че през 2005 е било на 157 000.

Ако искаш напиши ми номера на рамата и ще ти кажа историята на колата ти и колко са и верни километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я карам доста време вече и на километраж е 206000,но със сигурност има поне още толкова върнати! Не съм сменял съединител и няма ядове! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Иво не се гъбаркай с хората :hilezh::hilezh:

Те твоята трябва да си я приберат в Инглощад за реклама :respekt::respekt:

И за да не съм оф 2.6 си доста наварвяващ мотор

Редактирано от Stan_78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз май малко късно я виждам тая тема, но да споделя моя опит, аз съм с AAH, който ми каже че тази кола на 300 хил е скапана да дойде да види моята, гарантирам че този двигател ако е поддържан даже горе-долу навреме няма шанс да му има нишо на тези километри и ще мине още толкова, но наистина е тромав двигател не е като турбинираните, но при всяко изпреварване може да се разчита на него. Разхода е биващ за толкова сатро поколение шестак, аз съм на 14-15 градско(спокойно каране) и 10-11 извънградко(130-140) и моя двигател не е от най-читавите, купето е уникално, а на 100 Ц4 окачването е много просто и здраво. Аз лично съм очарован от тази кола, вземеш ли я читава няма да те подведе.Quattro-то е нещо с което не бих се разделил за нищо на света. Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са първите 3 букви от номера на двигателя, по тях се разбира от кой тип е :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво означават точно тия индикации - АЦЕ, ААН, АЕЛ ....

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10432

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...