Jump to content

Спешно моля за помощ. НЕ иска да запали.


kretio74

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес ми се получи много гаден фал. Отивам до бензиностанцията, гася, сипвам за 20 лв. бензин, И НЕ ЩЕ ДА ЗАПАЛИ. Колата е само на бензин (пробвахда и сложа газ но не стана и си я карам само на бензин).

Проблемите които установих са :

1. до помпата не идва ток.

2. На бушона на помпата също не идва ток.(като му подам принудително 12В и помпата включва, но пак не иска да запали)

3. На дюзите не идва гориво.( а до главата на инжекцията има, изкъпа ме :steinigung:

4. На свещите има перфектна искра.

Мисля, че проблема е в инжекциона и по точно в токовете му, но не мога да намеря схема на инжекциона.

Моля Ви дайте линк за ел. схема на помпата и инжекциона, не съм вързан в ръцете мисля, че ще се справя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ел инсталация за инжекциона няма да намериш,защото е механичен.Много е възможно проблемът да идва от клемореда на ключа.Направи ли ти впечатление дали светнаха лампите по таблото като дадеш на контакт?

Дюзите не пускат бензин,защото няма кой да направи налягане,нормално е.

В никакъв случай не давай някой да пипа инжекциона-не е там проблема.Аз още съжалявам за подобна грешка...

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно ,първо провери клемореда,ако не чуваш помпа значи няма ток ,почни от там,пиши какво си установил,схеми търси от руски сайтове,нещата не са мн прости,но се правят,след като си загасил и после не иска да пали ,търси бушони ,клеморед,не пипай за сега наляганията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как разбра че дюзите не отварят,като те сработвам само във вакум,така извадени забрави да пуснат.

Пускат и още как,нагледно даже се вижда коя пикае и коя не,лошо е само че става една по една да се вадят,поне три цилиндъра да работят за да има относително стабилни обороти мотора.Ама няма ли помпа -се едно няма нищо.За да се успокоиш,свали две свещи и пръсни малко бензин,опитай да запалиш ,ако е помпа мотора ще понечи да запали за секунда или 2 и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз каато сложих новите дюзи и пуснах помпата принудително,и движех клапата и капка не пусна.Според мен да пусне помпата принудително да врътне стартера и да види има ли признаци на живот или е друга белята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпред под кората на чистачките има една кутия маи беше за бушоните несам много сигорен ама има едно реле незнам кои номер беше управлява горивната помпа и дюзите на един приятел беше залепнало и не пускаше ток на помпата.пробвай там успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах погоре, че пускам ток принудително и пак не иска да запали. Проверявах дали има бензин не на дюзите а на главата на инжекциона на меките връзки към дюзите. Помпата прави налягане около 5,5 6 атм. замерено с манометър за помпане на гуми. Интересното е, 1е до последно си работеше и след изгазване от ключа не иска да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало откачи куплунга на ЕРН (закачено е отдясно на самата глава на инжекциона, да не го объркаш с потенциометъра)и виж дали ще запалиш без него. Понякога се случва да остане в "затворено" положение и да не пуска бензин към дюзите. Все пак ако си сигурен, че не върти помпата на инжекциона причината е или липса на ток по свещите (но пишеш, че има) или самото реле/бушон е сдало багажа или ти е повреден клемореда. Ако е повреден клемореда обаче няма да ти светват лампите на таблото докато въртиш на стартер и няма да има искра заради захранването на бобината. Предполагам, че на стартер върти нормално - не я чуваш да върти по-бързо, примерно проблем с ангренажния ремък? Огледай добре гофрирания маркуч на инжекциона - ако е хлабав/сцепен/скъсан пак няма да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало откачи куплунга на ЕРН (закачено е отдясно на самата глава на инжекциона, да не го объркаш с потенциометъра)и виж дали ще запалиш без него. Понякога се случва да остане в "затворено" положение и да не пуска бензин към дюзите. Все пак ако си сигурен, че не върти помпата на инжекциона причината е или липса на ток по свещите (но пишеш, че има) или самото реле/бушон е сдало багажа или ти е повреден клемореда. Ако е повреден клемореда обаче няма да ти светват лампите на таблото докато въртиш на стартер и няма да има искра заради захранването на бобината. Предполагам, че на стартер върти нормално - не я чуваш да върти по-бързо, примерно проблем с ангренажния ремък? Огледай добре гофрирания маркуч на инжекциона - ако е хлабав/сцепен/скъсан пак няма да запали.

:bia: :bia: :bia: :bia: Златен си колега. не нам кое и как е заяло, но като откачих въпросната букса и напръсках с контактен спрей запали с пипането. Мнооого бири като се видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо познава мн добре системата:respekt: ,добре че си го послушал,мн рядко се случва но се случва този проблем,дано повече не се повтаря.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги, невероятно но факт. С 10 лв газ 85 км дълго. Това ми става любимият автомобил. Даже на жената астрата (1,7Д) не може да постави такъв рекорд. Е....и автомобила. Кефи ме максимално. заклет фен на Ауди 100(А6). :zustimm: :zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямат никаква връзка електрически,най- вероятно е съвпадение.Купи си клеморед да седи в багажника,за всеки случай:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не отварям нова тема колеги,ама колата не я бях палил близо 3 седмици вчера се качвам и на бензин никаква работа,а е със сменено всичко по горивната система,бензин идва до главата,но явно не влиза в инжекторите,какъв може да е проблема,Другото което забелязвам е че клапата се движи трудно,но не е от самата клапа,защото като махна главата на инжекциона и всичко е ок.От какво може да е,писна ми вече ,ще го дам на някой за 1000 лв да му бере грижата,всичко му смених цяла зима работи отлично и сега бам направо ме хвърли в шах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не прави достатъчно налягане.Пробвай да изключиш ЕРН дали ще запали.Може и буренцето да е блокирало и да не държи коректно налягане в главата.При мен го имаше това.Извади и някоя от дюзите и на ръка вдигни клапата да видиш дали ще пръска.

Успех!

П.П. Когато ми задържаше бурето я запалих на газ и с ключето (газ/бензин)я прехвърлих на бензин.Не стана от първия път,но на трети четвърти опит запали.

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами извадих бурето врътнахму винта един оборот,после го върнах в изходно положение,сложих го и запали,без грешка.Незнам на какво се дължи това,явно нещо е запекло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...