Jump to content

Тропане по ходовата част на coupe


oto7771

Recommended Posts

Имам проблем с ходовата част , всичко е сменено с ново включително тампони по двигател,скорости,стабилизираща щанга , амортисьори и каретата..... абе всичко и пак има едно похлопване,което се чува дори и да има леки неравности по пътя ,повече се усеща когато мина с дясната страна през неравности или дупка и се чува сякаш в средата на купето ,но от ляво е бетон . АКО НЯКОЙ Е СТРАДАЛ И ЗНАЕ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС НЕКА СПОДЕЛИ !!!!!!! :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага се сещам за тампони на кормилните накрайници откъм хидравличната рейка или повишен луфт в гребена на самата рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата да не я караш от седмица....всички 80 и 90 модели са така.....колко теми има по въпроса :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата да не я караш от седмица....всички 80 и 90 модели са така.....колко теми има по въпроса :hilezh:

От миналата година я имам , реших да си купя евтино ауди ,но това хлопане ме побърква !!!!!!!!!!

Веднага се сещам за тампони на кормилните накрайници откъм хидравличната рейка или повишен луфт в гребена на самата рейка.

Луфтове няма ,но тези тампони не ги знаех ,сложна ли е процедурата за смяна ,има ли ги като резервна продаваема част ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като гледам друга причина няма , рейката е в основата на всичко явно !

Райката ще е същата и от друго ауди от този период без значение комби или седан , дизел или бензин ? или греша !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да не те отчайвам, ама и втулките няма да помогнат....Ако гребена на рейката е доста износен е друга работа. Там оправия няма, само смяна с читава рейка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

E именно за това си мисля "смяна с друга" ,но въпроса ми е че няма разлики в рейките , заменима е с на Б4 комби примерно ?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам да има модел на ауди - 90 купе! :steinigung: Има хора, които дори не знаят какво карат. <_< Редактирам заглавието.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам защо намесихте рейката. Колегата е написал че има потропване в ходовата част, а не в кормилната уредба. Освен това ако е гребена на рейката ще има луфт и потропване/чукане което ще усеща на волана, а няма да говори за тропане в ходовата част. Когато нещо тропа/чукане в ходовата част и се чува когато колата минава по някакви неравности избора е между шарнир, биалета, тампон на макферсон, тампони на стабилизиращата щанга. Когато имаш тропане/чукане/скърцане в кормилната уредба избора е накрайник или рейка. Дайте сега да изясним, чува ли се или се усеща на волана това тропане/подчукване

Редактирано от Jigsaw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам да има модел на ауди - 90 купе! :steinigung: Има хора, които дори не знаят какво карат. <_< Редактирам заглавието.

Абе отворко вземи си отвори енциклопедията и чети внимателно !!!!!!!!! май ти не си на ясно с този модел :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е ново по тази тъпа ходова част , не е рейка или тампони на рейката защото няма никакъв луфт в нея , проблема е друг а лошото е ,че го има на още един колега същия проблем със същите симптоми само че е кабрио и той не знае от къде идва това тропане !! ! дори с 5 км/ч по инерция на загасен мотор се чува ,при завиване когато кормилните щанги са в напрежение пак се чува ,като не изменя тропането като звук , когато колата е в покой при силно разлюляване на горе и на долу не се чува нищо само в движение и е нещо с малак луфт , много прилича на тропане от тампони на стабилизиращата щанга ,но съм ги проверил с нови !!!!!! АКО НЯКОЙ ИМА ИДЕИ ДА ПИШЕ . искам да си спестя безмисленото разглобяване на всичко отново ! И ТАКИВА ИЗКАЗВАНИЯ КАТО "За пръв път чувам да има модел на ауди - 90 купе" СА СМЕШНИ

Ауди купе е на базата на ауди 90 и така се пише по талон за регистрация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя въпросния отворко... е карал и кара ауди-та още от времето га динозаврите са се расождали из змеята.Та не е лощо ти да си направиш сверка с google. :lol:

Сега по въпроса с тропане/скърцане.На подемник ли проверявате ходовата част? Ако да,то 50% от проблемите не се виждат.

Замисли се какво е нормалното състояние на автомобил? Когато цялата ходова част му е увиснала или когато е стъпил здраво на гуми.

Пак го пиша за пореден път.

На канал 1 човек отдолу само гледа без да пипа нищо ! На предна гума се слагат пред нея и зад нея трупчета или спънки.Друг човек почва да бута колата напред назад.Така се проверява състоянието на втулките на носача и тампоните на магарето.После се разклаща колата странично,това става като тая мамуна от горе отвори джама и се хване за тавана и се опитва да обърне колата клатейки я.Така се проверява състоянието на биелетките,тампоните на стабилизиращата щанга и тампоните на дългите кормилни накраиници,също така и тампоните на амортисьорите.Външните кормилни накраиници се проверяват като мамуната от канала ги хване един по един , а другата мамуна му дава луфта на волана при запален двг(за автомобили с хидравлика).

Айде отворко провери ги тези неща описани по горния начин и ако не откриеш проблема ела да ти окажа къде чука/скърца/лопа

(тамън ще покараш и Б4 което не тропа и лопа) :freude:

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе отворко вземи си отвори енциклопедията и чети внимателно !!!!!!!!! май ти не си на ясно с този модел :gruebel:

....ам въйййй сдави се с модератор :hilezh: море, човека си е мнооого наясно с модела, ама много :rolleyes:

... и ако не откриеш проблема ела да ти окажа къде чука/скърца/лопа

(тамън ще покараш и Б4 което не тропа и лопа) :freude:

....добре де, при теб как се реши проблема с топуркането :rolleyes: ... тва е голям бич за шофЕр на 80-ка :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 88-96 ауди купе B3/8B/Typ89C (На базата на Ауди 80/90) Тип 89 с четири-, пет- и шестцилиндрови мотори с мощност до 230 к.с.

Тоя въпросния отворко... е карал и кара ауди-та още от времето га динозаврите са се расождали из змеята.Та не е лощо ти да си направиш сверка с google. :lol:

Сега по въпроса с тропане/скърцане.На подемник ли проверявате ходовата част? Ако да,то 50% от проблемите не се виждат.

Замисли се какво е нормалното състояние на автомобил? Когато цялата ходова част му е увиснала или когато е стъпил здраво на гуми.

Пак го пиша за пореден път.

На канал 1 човек отдолу само гледа без да пипа нищо ! На предна гума се слагат пред нея и зад нея трупчета или спънки.Друг човек почва да бута колата напред назад.Така се проверява състоянието на втулките на носача и тампоните на магарето.После се разклаща колата странично,това става като тая мамуна от горе отвори джама и се хване за тавана и се опитва да обърне колата клатейки я.Така се проверява състоянието на биелетките,тампоните на стабилизиращата щанга и тампоните на дългите кормилни накраиници,също така и тампоните на амортисьорите.Външните кормилни накраиници се проверяват като мамуната от канала ги хване един по един , а другата мамуна му дава луфта на волана при запален двг(за автомобили с хидравлика).

Айде отворко провери ги тези неща описани по горния начин и ако не откриеш проблема ела да ти окажа къде чука/скърца/лопа

(тамън ще покараш и Б4 което не тропа и лопа) :freude:

Може да е карал Ауди и от времето на мравките ,но това е купе на базата на 80/90 , както и да е ,това което пишеш да проверя е сторено защото цялата ходова част беше на земята и подменен всеки болт и въпреки това не спира !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi coupe

Audi 80/90

Айде сега откачи кормилните щанги от рейката , навии пълен волан докато излезе стержена(пръта) на рейката.Ако има луфт от там тропа.

tanuco, тропкаше от рейката и от задните тампони на магарето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок , предвам се и се извинявам на колегата по горе да ме прощава,но днес не ми е ден !!!!! Това с рейката ще го проверя утре и дано излезе нещо ,че ми писна от това КУПЕ !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегаааааа....нЕма се плашиш ! Музиката ти е слаба :hilezh: Майтапа на страна. Явно детайлно си подходил при ремонта все пак, ма пуста рейка :angry: пиши какъв е резултата после- луфт в гребена или при тампони на щангите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и вие верно :hilezh: До добре,че са на по 20 години колите ни,ма мойто що не тропа :hilezh::blink:

Има едно дразнещо чукане,и то е от апарата на спорачката,или по точно хлабава накладка.Там ми е тропането.Сменям ги и съм чук.Нищо друго не тропа.Музиката ми е слаба,слуха си ми е перфе :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да обидя някого, обръщам внимание на постовете в тази тема. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=66074&view=findpost&p=972749

А има и каталози на ауди. Там си пише.

Купе

80 и 90

Наско го е написал по-горе.

Смея да твърдя, че знам как изглежда 90 имал съм 2 до момента. Едната е все още при мен.

Останалата част от коментара на колегата пропускам да обсъждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си спирачните апарати,на мен те ми тропат и ме дразнят много

+1 и при мен така,само,че само предно дясно.Дори и при леки неравности както казва колега се усеща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...