Jump to content

Бензинова помпа за Ауди 100- 2,3


angel.tr

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Имам проблем с бензиновата помпа на Ауди-100, 2300см.3, 5цилиндъра,131к.с. модел1991г.Преди година се наложи смяна на оригиналната помпа /на 400х.км./ и оттогава почнаха проблемите. Първо сложиха на Бош/360/лв.-кара 1месец и отказа, след това-китайска-1месец и ме остави в Айтос- пак някаква за 90 лв-колкото да се прибера до Пловдив-тя ме кара 8 месеца и сдаде багажа/имаше налягане, ама ел. системата й се била скапала/четките//,в началото на март я сменихме,новата изкара 2 седмици- и няма налягане-смяна. Сега усещам, че и най-новата/на 10 дена/ има някакви колебания.Просто ужас!В сервиза ме съветват да сложа оригинална немска,ама-560лв.Колата е мн.добре поддържана, карана е само на бензин, не е оставяна без гориво. Моля за помощ, мнения и съвети! Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър сменян ли е? И налягане на помпата мерено ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова честа смяна май надали ще е от проблемни помпи,друга болежка ще да има тука. :gruebel: Замислял ли си се вьрху това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Толкова честа смяна май надали ще е от проблемни помпи,друга болежка ще да има тука. :gruebel: Замислял ли си се вьрху това?

Бензиновия филтър е сменян през 1смяна на масло,освен това при последната смяна на помпа, ги накарах да сменят и филтъра.На последната помпа още не съм ходил да й мерят налягането, но от опита с толкова помпи взех да се съмнявам и в нея, защото колата винаги пали от първия път, а когато започне да се скапва помпата, й трябват няколко завъртания. Замислям се, че може би има някаква друга причина, но не съм достатъчно компетентен да я открия и затова питам тук. Сервиза, в който я карам в Пловдив-"Ауто унион" е специализиран за работа с Ауди и освен това са ми приятели.

Редактирано от angel.tr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

Провери си привода в резервоара/пластмасов шлаух/от помпата до капачката на големия отвор на резервоара. Случвало ми се е когато се пусне помпата в резервоара той да се пречупва и да не пуска бензин към двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се сменя помпата на инжекциона задължително се сменя и горивния филтър! Т.е. ако на предишните смени на помпите не си сменял горивния филтър - това ще е била вероятната причина за бързото им повреждане. Относно паленето от първия път има много причини и последната е от помпата на инжекциона. Замери си налягането в горната и долната камера на инжекциона. В горната камера (обикновено се мери на мястото на старт-дюзата) трябва да е над 6.2 атм. На празен ход и при форсиране на високи обороти да не пада. Налягането в долната камера трябва да е с около 0.5атм по-ниско - има си специален извод на главата на инжекциона където се мери. Огледай механичния регулатор на налягането (буренцето) дали не е протекло от страна на вакумното маркуче. Следващата проверка е да провериш дали държи налягане около 3атм при изгасен двигател и около 30мин. престой. Ако пада налягането трудно ще пали от пръв път като престои за по-дълго време.

Иначе относно помпите на инжекциона по мои наблюдения:

БОШ (чешки) кара средно 2.5 години

Китайска ако имаш късмет около 1г. (подходяща е единствено ако имаш АГУ и я ползваш само за палене - моята в този режим изкара 4 години)

Разни италиански - нямам наблюдения

Горните помпи са "ролкови" и страдат от лошото гориво.

Пиербърг кара поне 4-5 години, но е доста скъпа (конструктивно е направена със зъбни колела и това я прави много надеждна)

Естествено всичко много зависи от какви бензиностанции зареждаш - качеството на горивото е основния виновник за износването на инжекционната помпа.

Преди да се премине към смяна на помпата с нова, тъй като проблема е в лошото гориво, е хубаво да се отреже/махне фината цедка на старата помпа и тази на пластмасовата кошничка отдолу. Обикновено след това налягането се вдига и старата помпа може да кара още доста, стига да не се е износила заради запушването на цедките.

Да не забравяме и почистването на резервоара от твърди частици и боклуци при смяна на помпата. Най-лесно става със спринцовка и дълго маркуче - изсмуква се на местата, където се виждат боклуците.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI ,италианските помпи спокойно можеш да ги причислиш към китайските . Имах случай за 5 дена две помпи сменихме . Пича в магазина вдига рамене и вика - партидата дефектна !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, мислех че италианските помпи ще са по-читави от китайските ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега , отиваш при Данко взимаш една помпичка (чешка) и му искаш един елекртомагнитен регулатор на налягането който е монтиран на инжекциона. Черна квадратна кутийка с букса намира се в предния край на K-Jetronic-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с китайска помпа вече втора година и за сега се държи добре. Но естествено и филтъра го смених. По спомен дадох около 100лв. за помпата. Ясно че оригиналната си е най добре но тогава нямах средства да си я позволя и си взех китайска. В комплект с помпата си имаше и нова цедка. На старата цедка нищо и нямаше но все пак сложих новата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега , отиваш при Данко взимаш една помпичка (чешка) и му искаш един елекртомагнитен регулатор на налягането който е монтиран на инжекциона. Черна квадратна кутийка с букса намира се в предния край на K-Jetronic-а.

Колега, къде е този Данко и за какво служи тоя електронен регулатор? Колата е механичен инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите. Реших да реша проблема/ дай Боже/ с Пиербърг.Резервоарът- долу, пълна промивка и дано се оправят най-после нещата, щото ми писна да ме теглят до сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за колко пари взе помпата? Иначе до колкото знам заводски точно от тази марка слагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...