Jump to content

BAVARECA83

Members
  • Мнения

    452
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно BAVARECA83

  • Рожден ден 13.10.1983

Друго

  • Kaра
    ACE Avant,MB 316 CDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Русе

Последни посетители

1593 профилни разглеждания

BAVARECA83's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Споко,младото поколение масово сте си така за съжаление По темата:Абе ква е тая ламя 3.2 мотор и 20 литраТя гони 4.2 бре.Едни лъжат че смъкват разхода наполовина,други го качват наполовина,ква е идеята обаче не вдЕвам нещо.По тая логика и при мен АЦЕ -то гори 7 на 100 градско.Ах тия форумни легенди.
  2. Стига бе дето и да погледна тая вечер навсякъде си писал едно и също. По темата:миналото лято патих с тоя пистовия ремък,хем уж беше сменен преди година....дано няма други поражения.
  3. Просто забиват от време на време и при ресет от енергото се оправят...до следващия път.
  4. Колега ти къде си виждал дизел да загрява на празен ход на място,даже напротив,ако спреш загрял дизел и го оставиш на място той изстива много бързо,не е е като бензина.
  5. BAVARECA83

    Audi A4 B6 vs. Peugeot 407

    То това им е слабото място на френските коли-окачването.И при нас имаше две пежа,само че Партнери,освен обслужване и по окачването 2-3 пъти за цели 3 години,нищо,ама наистина абсолютно нищо.Баджанака кара 406 в Мадрид,за над 4 години вече,само обслужване и една смяна на предни амортисьори,нито турбини,глави,дюзи или тем подобни,а не е като да не настъпва,идва си и до България два пъти с нея,никакви кахъри.
  6. Това лято 2 броя Боге газови по 124 лева единия,и то с отстъпката.Но сега колата е бетон,минава като танк през легналите полицаи и почти не се усеща...е сменена е и цялата предница също,ама за там за парите не питай:steinigung:/>
  7. Лятото точно поради разбита шпонка колата почти хвърли ремък,но ремъка не успя да се скъса,но се беше разплел доста.Набити клапани нямаше,никакви сериозни поражения освен смяната на зъбното колело и ремъка.
  8. Смени ремъка,а най-добре и шайбата,бях в тоя филм преди 2 месеца.Оста на шайбата превъртя и ремъка не беше се скъсал,но конците му бяха изскочили.А беше на почти 20 000 км. Най добре смени и двете да ти е мирна главата.Само шайбата беше около 170 лева по спомен,поне на моята кола,за твоята може и да е в повече.
  9. Стъпков мотор,температурен датчик и не само,но провери най напред тия неща.
  10. Докато загрее форсираш ли го за да не загасне?
  11. BAVARECA83

    Датчик на Хол

    70-80 лева.А за делкото с датчика колко ти искат...аман от пишман майсториВзимай само датчика и не се занимавай с глупости.И моята така я бяха изкъртили,но им казах ,че вината си е тяхна ,както и си беше,ама се опитаха да ме цакнатда им го платя,ама не стана номера им.С новия датчик и старото делко досега 2 години и никакви грижи.
  12. Последно налях над 300 лева за смяна на ангренажа който се скъса в движение поради превъртялата ролка, пак че оцеляха клапаните,а и съвпадна със времето за смяна на маслото, иначе сменени амортисьори и тампони на макферсона,двете външни карета,носачи,накрайници и шарнири,абе почти нова предница, свещи,гарнитура на клапаните,нов пистов ремък и нов ремък на климатроника и,и...стара кола не знаеш никога с какво може да те изненада.2.6 и 2.8 наистина са супер,ама и данъка и гражданската скачат и за двете,ама ако са читави може да се компенсира с по малкото ремонти,не че няма и читави АЦЕ-та,друг е въпроса,че нарядко се срещат.Кола и жена са си на късмет.
  13. Ходил съм бе човек,и кво ако ти се счупи колата на Търново,Плевен или Русе ли ходиш?На простата Бяла има почти всичко а Свищов е по голям и от Бяла,ама да не разводняваме темата на човека,да звънне на Спас,той ще му намери дръжка. П.П:Пък и студентките не са никак лошо нещо колега
×
×
  • Create New...