Jump to content

Неравномерна работа на двигателя - А3 1.6 АЕН


zaki 83

Recommended Posts

Здравеите! Проблема ми е следния: Преди няколко дена колата сутрин на студен двигател след запалваме започваше да работи като на 3 цилиндара , няма мощност и след няколко км. се оправяше. Но днес бе така цял ден не се оправи както до сега а е покарах доста. Дали са свещи или трябва да търся в друго проблема. Няколко човека ми казаха ,че е от нетаботеща свещ, но все пак искам да чуя и друго мнение по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и кабел да е ,почни с най-лесното и ги измери.

RaDi_b4 - последно устно предупреждение за цитиране на целите предходни постове!

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре я закарай на диагностика или някой който има вагком адаптер и знае какво прави да я погледне. Ше си спестиш излишни разходи или средства и нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за диагностиката е напълно вярно, търси човек с ВАГ-КОМ!!!

А, ако се съмняваш в свещи, бобини и кабели...... има риск да те тресне тока..... но, хващаш и дърпаш кабел по кабел, ако има неработеща свещ, двигателя ше продължи да работи по описания от теб начин, ако всички работят/не се знае до колко добре/, то ще усетиш разликата в работата на двигателя.....

Ако не ти работи, ама изобщо, дадена свещ се усеща и до доста отчетливо.....Та идеята ми е, че може би имаш не доотам добре работеща свещ, но чак напълно неработеша ...... дано не!!!

Редактирано от Motty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял свещи и кабели от както съм е купил преди около година. А това за ваденето на кабелите не знам дали ще стане, защото свещите са под колекторните тръби и трябва май да се свали колектора за да могат да се сменят свещите. Като гледам май само първата свещ от ляво може да пробвам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази проба може и да навреди вместо да помогне.Причината за неработеща свещ може да е и прекъснал кабел.А обикновенно все пак прехвърля някаква искра и двигателя работи зле ,но при описаната проба ще усети разлика и на 4-те цилиндъра.Съответно ще има известно количество неизгорял бензин в посока ламбда сондата и току виж спряла и тя да работи щото получила някой друг "взрив"Този мотор мисля,че не записва грешка ако има прекъсване в запалването.Първото нещо ,което помага в доста случаи е щателен оглед на на състоянието на свещи ,кабели ,местата на свързване за разни окисление/корозия....Кабели се мерят да няма прекъсване или ако е над 7-8 ком е съмнителен.Ако нямаш ваг-ком ,тези неща може да си ги провери[ и сам колега zaki83.

RaDi_b4 - последно устно предупреждение за цитиране на целите предходни постове! НАИСТИНА ПОСЛЕДНО !!!

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял свещи и кабели от както съм е купил преди около година. А това за ваденето на кабелите не знам дали ще стане, защото свещите са под колекторните тръби и трябва май да се свали колектора за да могат да се сменят свещите. Като гледам май само първата свещ от ляво може да пробвам така.

Свещите на този мотор се сменят БЕЗ да се сваля колектора!!! Свалял съм ги 4-ри пъти!!! "Врътня" е, пръстите и ръцете до лактите ти след това е твърде възможно да са надрани, но......

А, моят съвет е да вадиш - дърпаш и след това слагаш - натискаш кабелите с две ръце. В случая ръце = един пръст. На втори и трети цилиндър, те са тегавите, с един пръст отгоре, с другия отдолу, гадно го описвам, но след проба ще напипаш "верния" път, трябва да пипнеш, за да се ориентираш!!!

Пробата с махането на кабелите е доста крайна, да, но нека се прибягва до нея, в случай, че твърдо се е сдигнало до мнение за напълно неработеща свещ. Този момент е ясно различим от некоректно работаща такава!!! И, да този двг. не записва грешка за "мисфайър"!!!

Уплътненията на колектора се сменят/според "учебника"/ всеки път, когато се сваля, а цената им е 35+++лв!!!

Редактирано от Motty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплътненията на колектора се сменят/според "учебника"/ всеки път, когато се сваля, а цената им е 35+++лв!!!

Чак пак всеки път да сменяш уплатнения все пак са гумени аз поне два пъти сам ги свалял и слагал без замяна и няма ядове:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...