Jump to content

Искам да стана Ауди А3 собственик :)


П.Петков

Recommended Posts

Еййй начи изядахте човека само докато се появи :) Ама и ти rumen1989 хич не си поплюваш с изказванията де. То вярно че не съм много по голям от тебе и не толкова навътре в нещата ама все пак като искам да науча нещо и да разбера прочитам тук там преди да пиша и да питам, че поне по малко да ме гризкат из форумите. И аз съм отнасял захапки споко, ама тебе ти отхапаха краката направо.

ПС: А и само забравих да добавя. ТДИ-то с едно чипче няма износване... айде да не се лъжем а. Имирало с теб. Виждал съм чипосани дизели как умират за броени дни ;)

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

дизела е с малко по голям въртящ момент и има повече мегдан за вдинане на конете (не говорим за други ботала валове и така на татак а само с 2 яки чипа и малко настройки на помпи не разбирам мн мн ама това сам виждал и сам чувал)

Защо ли масово в България, а и по Света предпочитат да засилват 1.8Т след като ТДИ-то имал повече "мегдан" за тая работа :gruebel::hilezh: За да засилиш дизел достатъчно, ще ти трябва една не малка сума, която ако вложиш в 1.8Т ще имаш доста по-добър резултат... За справка по доста наши и чуждестранни форуми пишат, че слабото място на 1.8Т са биелите, които почват да се предават около 350 коня(ако се бъркам моля някой да ме поправи) на двигателя, но тук вече започваме много да се отклоняваме от първоначалния замисъл на темата, така че не мисля, че е нужно да се продължава към темата "Кой двигател е по-подходящ за силов тунинг" :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бля, бля, бля.... Таз тема се изроди....като повечето младеж :), няма ли кой да я заключи? Има си раздел"какво аЛди да си купя"...поне я преместете там. Това уж технически форум беше...а само си ги мериме...дизел с/у бизин и прочее. Аз разбирам да се купува нов автомобил...да даваме некФи съвети! За 2-ра ръка си е до късмет! И най-добрия майстор може да я прегледа и да каже, че е супер и след 3 дни да умре колата. Ай купувай там една 3-ка и квото дойде, баси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rotcol: Разгорещи се в тая тема... Много спам много нещо!?!? Аз само питам за общи неща!!! Давам пример: При моят пасат масови проблеми има с няколко неща и ако ме питат :

-Абе пич гледам караш пасат...Какви проблеми мога да срещна?

Отговарям:

-Често се сменя тройник, Карета се чупят често (външни), Внимавай да не е влажно под шофьорското и пасажерското място ако тръгнеш да оглеждаш понеже се пука радиаторчето на парното, а ремонта не е евтин и т.н. и т.н....

:idea: Към Ivanu6ka>>> Не е мястото тук за моята тема - съгласен съм , не е мястото и тук за спам - и ти трябва да си съгласен!!!

Благодаря на колегите slavi267, stanlyman01, Иван Баев, NIKO, dak, martinich, fantamaniaka, Andy, vip79, werti, A.Petrov... успяха да ме разберат и да ми отговорят коректно, точно и с аргументи по отношение на нещата, които ме интересуваха :flehan:

Надявам се ако ми потрябва още инфо да мога да разчитам за едно ЛС и едно рамо, пък като взема колата :bia: поканени са :D

Успех пичове!!!

Моля да се заключи темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз наскоро минах по твоя път. Бях се ориентирал към 1.6 - 1.8 двигателите (турбинираните бензинови и дезелови мотори ги изключих, главно заради скъпите ремонти на турбини, помпи дюзи, съединители с демпф.маховици и т.н.) пък и поотминах "състезателната възраст", по скоро ме вълнува безпроблемното придвижване от т.А до т.Б, както и по-евтината поддръжка. След 6 месечно търсене и избиране, попаднах на един 1.6 екземпляр с газов инжекцион, който много ми допадна и го отнесох към вкъщи. :rolleyes:

Колата беше обслужена преди 1000 км (масло, горивен, въздушен, маслен филтър), като препоръчителна бе подмяната на ангренажен ръмък (макар, че имаше още ресурс). Минах и през тази процедура ремъка ми излезна 31 лв. обтяжната ролка 80, водна помпа 60 лв. без труд, което ме изненада приятно очаквах далеч по-солени суми (бяха ме наплашили някои мои приятели каращи Audi).Разхода ми на газ градско е около 11 л. (Варна), извънградско 7-8 л. Като динамика колата ме устройва, по-големите мотори сигурно са още по-приятни за каране. Така, че оглеждай се за някоя по-запазена A3, която като я видиш и покараш пробно да си кажеш това е моята кола!

Успех!!!

Редактирано от sirgeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз наскоро минах по твоя път. Бях се ориентирал към 1.6 - 1.8 двигателите (турбинираните бензинови и дезелови мотори ги изключих, главно заради скъпите ремонти на турбини, помпи дюзи, съединители с демпф.маховици и т.н.) пък и поотминах "състезателната възраст", по скоро ме вълнува безпроблемното придвижване от т.А до т.Б, както и по-евтината поддръжка. След 6 месечно търсене и избиране, попаднах на един 1.6 екземпляр с газов инжекцион, който много ми допадна и го отнесох към вкъщи. :rolleyes:

Колата беше обслужена преди 1000 км (масло, горивен, въздушен, маслен филтър), като препоръчителна бе подмяната на ангренажен ръмък (макар, че имаше още ресурс). Минах и през тази процедура ремъка ми излезна 31 лв. обтяжната ролка 80, водна помпа 60 лв. без труд, което ме изненада приятно очаквах далеч по-солени суми (бяха ме наплашили някои мои приятели каращи Audi).Разхода ми на газ градско е около 11 л. (Варна), извънградско 7-8 л. Като динамика колата ме устройва, по-големите мотори сигурно са още по-приятни за каране. Така, че оглеждай се за някоя по-запазена A3, която като я видиш и покараш пробно да си кажеш това е моята кола!

Успех!!!

Благодаря колега и аз ще следвам абсолютно същата логика при покупката както и ти... Може да съм на 23,но скоро ще се заженвам пък и детенце ще си имам и за състезания и гонки по улиците и мощни мотори , големите данъци , застраховки и ВСЕ... няма да мога да смогвам... Трябва да се ориентирам в друго мислене :dance: по-голямата част от парите ще се набиват в други работи, но това настрана. По отношение за консумативите и аз от колегите разбрах, че не са кой знае колко по-скъпи, разхода ме устройва напълно и те така :D Благодаря отново на отзовалите се...

To be continued...

Редактирано от П.Петков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега и аз ще следвам абсолютно същата логика при покупката както и ти... Може да съм на 23,но скоро ще се заженвам пък и детенце ще си имам и за състезания и гонки по улиците и мощни мотори , големите данъци , застраховки и ВСЕ... няма да мога да смогвам... Трябва да се ориентирам в друго мислене :dance: по-голямата част от парите ще се набиват в други работи, но това настрана. По отношение за консумативите и аз от колегите разбрах, че не са кой знае колко по-скъпи, разхода ме устройва напълно и те така :D Благодаря отново на отзовалите се...

To be continued...

Поздравления Колега. И аз съм на 23 и миналата година през август и аз се ожених. Пожелавам ти много успехи и семейно щастие занапред :)

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления Колега. И аз съм на 23 и миналата година през август и аз се ожених. Пожелавам ти много успехи и семейно шастие занапред :)

:flehan: :flehan: :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...