Jump to content

Проблем с загуба на мощност на моменти


andreyo

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам проблем с кораба майка ауди 100 2,5 аат . Проблема е че понякога като карам извънградско и като реша да изпреварвам или ускоря няма мощност все едно съм с чист дизел.Ако го угасая и запаля наново си върви идеално но после пак цикли.

Егр то е запушено и датчика за температура на горивото в помпата май е прецакан(поне го отчита като грешка) та въпроса е следния има ли клапан като N75 на 1,9 който да управлява турбото защото то не е с променлива геометрия?

Четох че има някакъв клапан но не знам кой от трите който виждам зад помпата е за това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукан маркуч по турбопътищата след турбината,през кулера до смуктелния колектор някъде ти издиша надува.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ако издиша ще е постоянно а то е на моменти като почна да го карам на всичката газ от старт няма ядове аи няма загуба на надув

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че един клапан е заминал но тези дно ще премеря с друг такъв какво се случва-това е клапан който по етка е закачен за гейта на турбината и си мисля че понякое време ми спада вакума и почва да отваря гейта и всичкото налягане заминава навън,и ще монтирам и бууст метър да видя налягането какво е когато забие

номера на клапана е 034 906 283

034-906-283.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са много неща! Направете диагностика, и следете внимателно налягането на турбото. Обърнете внимание на стойностите на дебитомера. Ако в паметта за повреди има регистрирана грешка за "ъгъла на подаване на гориво" лошо. Нещо от изброените е, но да се хване си трябва физически контакт :zustimm: Следващия път като "умре" откачи дебитомера и виж по-добре, или по-зле става :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом губи рязко мощност и то само понякога, 100% е от пренадуване и компютърът спира горивото. Доста е възможно да е точно този клапан, а може и да е Н75, което го управлява.

На 1 колега беше точно от този клапан.

Само, че си мислех, че на ААТ няма нужда да гасиш, но може на първите да трябва да загасиш.

Виж да нямаш скъсан вакуум маркуч!

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е с механичен гейт, който да си работи по налягане(фиксирано). Защо пък задължително трябва да е с ел.управление? На почти всички по-стари коли са така. След като клеяса добре, после почва да пренадува.

Проверете гейта движи ли се? Проверете маркучето което влиза в актуатора му да не е запушено, нацепено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше така! На старта няма проблем, но след като минеш над 2000 оборота изведнъж забива муцуната! Гасиш двигателя, палиш и пак над 2000 оборота забива ! Оказа се спукан маркуч на турбопровода! Виж някъде дали е омаслило по широките маркучи!

Това е от личен опит! На свободен ход не можеш да го хванеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже не съм много на ясно с тди то особенно с аат,та манометъра който ще закача да меря налягане на турбото трябва ли да отчита и вакум или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно това дето си показал е Н75 и на ААТ, АЕЛ....даже и на старите 100-тици с 1Т мотор. Дай му 12V на двата извода и трябва да усетиш как цъка вътре. Ако не - може да се е задръстил с финни прахови частици и да е блокирал. Също може да му замериш съпротивлението - от 20 до 28 ома го дават да е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си тествай твоя както съм описал, че и мен преди време ме засилиха да го сменям пък се оказа, че му няма нищо. Ако тръгнеш да го сменяш имай впредвид, че струва 100+ $$$ и се намира доста трудно. За заместител гледай само от таблиците на Pierburg.

Но както ти казаха колегите - направи една ама наистина качествена диагностика и най-вероятно ще си каже къде е проблемацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо първо не закачите колата с Ваг ком, и след това сменяй клапани. Освен това ,ако не работи електрически, колата няма да увисва чак токова. Лично съм го тествал , с разкачен кабел на клапана турбото надува до 0.6 а с закачен 0.9, разликата в вървенето почти не се забелязва - даже не ми го засече като грешка.Ако пренадува трябва да забива в момент на ускорение, не преди това!

На първо време си отпуши ЕГР-а , моя като го запуша и постаянно трупа грешка и влиза в авариен режим. Провери си вакум помпата , на моята имах два заминали клапана и не стигаше вакум за ЕГР-а

Сигурен ли си , че нямаш запушване по гориванта система?

Редактирано от sashorf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

егр а е запушен защото е спукан и го отчита като грешка горивото е наред, с ваг ком отчита само егр а и датчик тепература гориво в помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

егр а е запушен защото е спукан и го отчита като грешка горивото е наред, с ваг ком отчита само егр а и датчик тепература гориво в помпата

Щом го отчита като грешка ще трябва да го смениш, колата няма да тръгне докато не го оправиш, ако беше по нова не е проблем, но явно е като моята. Датчика мисля не е скъп, и е хубаво да се смени, но от него не мисля че може да ти прави такива проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темп. на горивото участва в изчисляване на динамичния аванс. Ако е заминал датчика може да не върви, но не съм сигурен дали няма авариен който да го замества почти на 100%. Закачи я пак, и гледай в действителни стойности дали аванса на колата варира. Ако не варира а седи на една стойност значи проблема съвсем възможно да е това....Разбира се преди това причини проблема :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ta клапана работи но някой може ли да ми даде схема на вакумите който отиват към този клапан? Мисля че нещо е омотан

реда на свързване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако до скоро е работила добре и не си я ровил значи са вързани правилно :zustimm: Датчика за темп. на горивото се намира в ГНП-то(поне на АЕЛ). Не си първия който чувам да има проблем с него. Смяната му е неприятна :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...