andreyo Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Здравейте колеги,имам проблем с кораба майка ауди 100 2,5 аат . Проблема е че понякога като карам извънградско и като реша да изпреварвам или ускоря няма мощност все едно съм с чист дизел.Ако го угасая и запаля наново си върви идеално но после пак цикли.Егр то е запушено и датчика за температура на горивото в помпата май е прецакан(поне го отчита като грешка) та въпроса е следния има ли клапан като N75 на 1,9 който да управлява турбото защото то не е с променлива геометрия?Четох че има някакъв клапан но не знам кой от трите който виждам зад помпата е за това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Спукан маркуч по турбопътищата след турбината,през кулера до смуктелния колектор някъде ти издиша надува..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 е ако издиша ще е постоянно а то е на моменти като почна да го карам на всичката газ от старт няма ядове аи няма загуба на надув Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 (Редактирано) . Редактирано 22 Април 2012 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Пренхадува и компютърът спира горивото.Би трябвало и като отпуснеш педала и натиснеш пак да се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 ц.. не се оправя някой път като подам малко по плавно газ се оправя но рядко но когато го изгася и запаля си хвърчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 23 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 мисля че един клапан е заминал но тези дно ще премеря с друг такъв какво се случва-това е клапан който по етка е закачен за гейта на турбината и си мисля че понякое време ми спада вакума и почва да отваря гейта и всичкото налягане заминава навън,и ще монтирам и бууст метър да видя налягането какво е когато забие номера на клапана е 034 906 283 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Може да са много неща! Направете диагностика, и следете внимателно налягането на турбото. Обърнете внимание на стойностите на дебитомера. Ако в паметта за повреди има регистрирана грешка за "ъгъла на подаване на гориво" лошо. Нещо от изброените е, но да се хване си трябва физически контакт Следващия път като "умре" откачи дебитомера и виж по-добре, или по-зле става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 (Редактирано) Щом губи рязко мощност и то само понякога, 100% е от пренадуване и компютърът спира горивото. Доста е възможно да е точно този клапан, а може и да е Н75, което го управлява. На 1 колега беше точно от този клапан.Само, че си мислех, че на ААТ няма нужда да гасиш, но може на първите да трябва да загасиш.Виж да нямаш скъсан вакуум маркуч! Редактирано 24 Април 2012 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 24 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 този мотор няма n75 мисля тези дни ще прегледам вакумите и ще пробвам и друг клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Не може да няма. Нещо трябва да управлява този клапан.Ти защо реши, че няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Може да е с механичен гейт, който да си работи по налягане(фиксирано). Защо пък задължително трябва да е с ел.управление? На почти всички по-стари коли са така. След като клеяса добре, после почва да пренадува.Проверете гейта движи ли се? Проверете маркучето което влиза в актуатора му да не е запушено, нацепено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 25 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 механичен е гейта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VASKONAY Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 При мен беше така! На старта няма проблем, но след като минеш над 2000 оборота изведнъж забива муцуната! Гасиш двигателя, палиш и пак над 2000 оборота забива ! Оказа се спукан маркуч на турбопровода! Виж някъде дали е омаслило по широките маркучи! Това е от личен опит! На свободен ход не можеш да го хванеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 понеже не съм много на ясно с тди то особенно с аат,та манометъра който ще закача да меря налягане на турбото трябва ли да отчита и вакум или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Именно това дето си показал е Н75 и на ААТ, АЕЛ....даже и на старите 100-тици с 1Т мотор. Дай му 12V на двата извода и трябва да усетиш как цъка вътре. Ако не - може да се е задръстил с финни прахови частици и да е блокирал. Също може да му замериш съпротивлението - от 20 до 28 ома го дават да е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 добре де а да го сменя с новия модел N75 или да го промия с нещо този? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Първо си тествай твоя както съм описал, че и мен преди време ме засилиха да го сменям пък се оказа, че му няма нищо. Ако тръгнеш да го сменяш имай впредвид, че струва 100+ $$$ и се намира доста трудно. За заместител гледай само от таблиците на Pierburg.Но както ти казаха колегите - направи една ама наистина качествена диагностика и най-вероятно ще си каже къде е проблемацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 аз бачкам в ауто+ та знам цените в събота ще го пробвам клапана и ще прегледам всички маркучи и ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashorf Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 (Редактирано) Колега, защо първо не закачите колата с Ваг ком, и след това сменяй клапани. Освен това ,ако не работи електрически, колата няма да увисва чак токова. Лично съм го тествал , с разкачен кабел на клапана турбото надува до 0.6 а с закачен 0.9, разликата в вървенето почти не се забелязва - даже не ми го засече като грешка.Ако пренадува трябва да забива в момент на ускорение, не преди това! На първо време си отпуши ЕГР-а , моя като го запуша и постаянно трупа грешка и влиза в авариен режим. Провери си вакум помпата , на моята имах два заминали клапана и не стигаше вакум за ЕГР-а Сигурен ли си , че нямаш запушване по гориванта система? Редактирано 26 Април 2012 от sashorf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 егр а е запушен защото е спукан и го отчита като грешка горивото е наред, с ваг ком отчита само егр а и датчик тепература гориво в помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashorf Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 егр а е запушен защото е спукан и го отчита като грешка горивото е наред, с ваг ком отчита само егр а и датчик тепература гориво в помпата Щом го отчита като грешка ще трябва да го смениш, колата няма да тръгне докато не го оправиш, ако беше по нова не е проблем, но явно е като моята. Датчика мисля не е скъп, и е хубаво да се смени, но от него не мисля че може да ти прави такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Темп. на горивото участва в изчисляване на динамичния аванс. Ако е заминал датчика може да не върви, но не съм сигурен дали няма авариен който да го замества почти на 100%. Закачи я пак, и гледай в действителни стойности дали аванса на колата варира. Ако не варира а седи на една стойност значи проблема съвсем възможно да е това....Разбира се преди това причини проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 28 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 Ta клапана работи но някой може ли да ми даде схема на вакумите който отиват към този клапан? Мисля че нещо е омотанреда на свързване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Април 2012 Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 Ако до скоро е работила добре и не си я ровил значи са вързани правилно Датчика за темп. на горивото се намира в ГНП-то(поне на АЕЛ). Не си първия който чувам да има проблем с него. Смяната му е неприятна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване