koce_15 Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Здравейте колеги. Някой сблъсквал ли се е със този проблем шайбата на компресора за климатика чука и като откачиш ремъка и я завъртиш на ръка има малко празен ход и причуква и тогава започва да върти компресора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakatta Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 При мен се чува странен звук като съм на парно някво виенее като пусна климатика няма ядове ама няма чукане някои лагер сигорно си е заминал :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koce_15 Публикувано 23 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Хммм и аз мисля да не е лагер, но защо пък ще има ход на притропване толкова голям това не мога да си го обясня..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 .............и като откачиш ремъка и я завъртиш на ръка има малко празен ход и причуква и тогава започва да върти компресора...Лошо, без ремък на ръка шайбата трябва да върти напълно свободно, без никакво причукване, още по-малко пък и въртене на компресора.Електромагнитният съединител вероятно е тръгнал.Не закачай ремъка, че може да направи поразии ако блокира, съединителя се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 За смяна ти е съединителя колега..това е слабото място на тия компресори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Аз моя днес го смених с нов за 60лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Този компресор е постоянно зацепен и няма електромагнит на съединителя. Слабо място на този модел компресори е съединителя, както е написал колегата nuvoari. Има ги като резервна част, но се разнитва стария от ремъчната шайба и се занитва новия. А3 с подобен съединител излиза около 2003г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Този компресор е постоянно зацепен и няма електромагнит на съединителяНе го знаех това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koce_15 Публикувано 23 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 То аз така я карам 2години и 6 месеца, и сега наскоро слезнах във канала нещо да огледам и колата работеше и чух че идва от компресора на климатика... Благодаря ви за информацията колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Значиии съм за темата.Днес запалих да преместя колата да излезе един колега , и още със самото палене ми направи впечатление,че трудно завъртя,но запали...форсирах я до към 2500 и отпред се вдигна голям бял облак пушек,пуснах газта и кколата угасна.След това пробвах да я пална,но трудно въртеше и я оставих за след работа.Преди малко отидох с фенера и ножа,срязах пистовия ремък и проверих ролките,всичките бяха перфектни,освен тази на климатика...няма мърдане,явно тя е задържала.Интересува ме ако е този съединител от къде мога да го купя,и каква му е цената?Друго което ме интересува е,дали може някак си да се предотврати изтичането на целия фреон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Преди 14 часа, Nikieva написа: Цитиране на предходно мнение! с кой мотор си колега ако си с един пистов ремък предполагам е AWX и ремъка е 5 или 6 канален.При AVF задвижването на компресора е с отделен 4 канален ремък.Има разлика в задвижването на компресора при двата мотора,както и в съединителя на компресора,единия е с демпфер а другия с плочка.Шайбата на самия компресор ли е стегнала? Редактирано 15 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Има гуми зад шайбата от там чука като се износят.. Тия компресори нямат съединител сменят се тия гуми и всичко заспива. Мойте ги смениха в сервиз за климатици за 150лв с труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Ами с авф съм,и нямам отделен ремък на компресора.Шайбата няма мърдане,нито съм я чувал да чука преди това,нито да шуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Аз днес си взех колата от сервиза,заради проблем с климатроника.При мен беше паднал този съединител,защото му се развива болтчето с течение на времето.Хем бях чел за проблема и се канех превантивно да го развия и залепя,ма нейсе.Самия съединител струва 50лв,но при теб май проблема е в тампона под този съединител.Виж тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 В кой сервиз си остави колата за ремонт и доволен ли си от работата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 При Санди жицата,на дружба след газ станцията,до пощата.Доволен съм от услугите му,има и техника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Свален ли му го занесе ,или просто закара колата и си я взе ремонтирана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Преди 3 часа, Nikieva написа: Ами с авф съм,и нямам отделен ремък на компресора.Шайбата няма мърдане,нито съм я чувал да чука преди това,нито да шуми. Значи си с широкия ремък и демпферен съединител.Проблема може да е затегнал лагер на ролката или по лошо блокирал самия компресор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Аз си закарах колата, но, не съм имал проблеми с паленето или друго. При теб ако е затегнсл лагер или компресора, може да трябва да го свалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Да,лошо е,че нямам време да се занимавам,дано да е лагера,по добрия вариант ми е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 https://www.youtube.com/watch?v=ZFbxUT1oyMM Така е при мен с AVF мотор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 В момента съм без пистов ремък....движа на акумулатор,без хидравлика.Трябва да ида някъде да съберат фреона,и след това да се прави каквото ще се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Компресора е блокирал и вероятността да се ремонтира е малка. Подготви се за смяна на компресор, капилярка и филтър. Намери сервиз, в който да извършат целия ремонт. Ще се наложи и промивка на инсталацията. Успех с ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Утре ще кажа дали е блокирал или е лагер,съединител или каквото и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Преди да блокира лагера на ремъчната шайба започва да шуми като износена ролка, а блокирането от раз е от компресора. Много рядко се случва както е при теб да не се повреди съединителя, който е направен така, че да се счупи и да не останеш на пътя със скъсан ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване