Jump to content

Странно чукане в компресора на климатика


koce_15

Recommended Posts

Здравейте колеги. Някой сблъсквал ли се е със този проблем шайбата на компресора за климатика чука и като откачиш ремъка и я завъртиш на ръка има малко празен ход и причуква и тогава започва да върти компресора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се чува странен звук като съм на парно някво виенее като пусна климатика няма ядове ама няма чукане някои лагер сигорно си е заминал :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............и като откачиш ремъка и я завъртиш на ръка има малко празен ход и причуква и тогава започва да върти компресора...

Лошо, без ремък на ръка шайбата трябва да върти напълно свободно, без никакво причукване, още по-малко пък и въртене на компресора.Електромагнитният съединител вероятно е тръгнал.Не закачай ремъка, че може да направи поразии ако блокира, съединителя се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този компресор е постоянно зацепен и няма електромагнит на съединителя. Слабо място на този модел компресори е съединителя, както е написал колегата nuvoari. Има ги като резервна част, но се разнитва стария от ремъчната шайба и се занитва новия. А3 с подобен съединител излиза около 2003г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То аз така я карам 2години и 6 месеца, и сега наскоро слезнах във канала нещо да огледам и колата работеше и чух че идва от компресора на климатика... Благодаря ви за информацията колеги :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Значиии съм за темата.Днес запалих да преместя колата да излезе един колега , и още със самото палене ми направи впечатление,че трудно завъртя,но запали...форсирах я до към 2500 и отпред се вдигна голям бял облак пушек,пуснах газта и кколата угасна.След това пробвах да я пална,но трудно въртеше и я оставих за след работа.Преди малко отидох с фенера и ножа,срязах пистовия ремък и проверих ролките,всичките бяха перфектни,освен тази на климатика...няма мърдане,явно тя е задържала.Интересува ме ако е този съединител от къде мога да го купя,и каква му е цената?Друго което ме интересува е,дали може някак си да се предотврати изтичането на целия фреон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Nikieva написа:

Цитиране на предходно мнение!

с кой мотор си колега ако си с един пистов ремък предполагам е AWX и ремъка е 5 или 6 канален.При AVF задвижването на компресора е с отделен 4 канален ремък.Има разлика в задвижването на компресора при двата мотора,както и в съединителя на компресора,единия е с демпфер а другия с плочка.Шайбата на самия компресор ли е стегнала?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има гуми зад шайбата от там чука като се износят.. Тия компресори нямат съединител :) сменят се тия гуми и всичко заспива. Мойте ги смениха в сервиз за климатици за 150лв с труда ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с авф съм,и нямам отделен ремък на компресора.Шайбата няма мърдане,нито съм я чувал да чука преди това,нито да шуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес си взех колата от сервиза,заради проблем с климатроника.При мен беше паднал този съединител,защото му се развива болтчето с течение на времето.Хем бях чел за проблема и се канех превантивно да го развия и залепя,ма нейсе.Самия съединител струва 50лв,но при теб май проблема е в тампона под този съединител.Виж тук

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Nikieva написа:

Ами с авф съм,и нямам отделен ремък на компресора.Шайбата няма мърдане,нито съм я чувал да чука преди това,нито да шуми.

Значи си с широкия ремък и  демпферен съединител.Проблема може да е затегнал лагер на ролката или по лошо блокирал самия компресор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си закарах колата, но, не съм имал проблеми с паленето или друго. При теб ако е затегнсл лагер или компресора, може да трябва да го свалиш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм без пистов ремък....движа на акумулатор,без хидравлика.Трябва да ида някъде да съберат фреона,и след това да се прави каквото ще се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора е блокирал и вероятността да се ремонтира е малка. Подготви се за смяна на компресор, капилярка и филтър. Намери сервиз, в който да извършат целия ремонт. Ще се наложи и промивка на инсталацията.

Успех с ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да блокира лагера на ремъчната шайба започва да шуми като износена ролка, а блокирането от раз е от компресора. Много рядко се случва както е при теб да не се повреди съединителя, който е направен така, че да се счупи и да не останеш на пътя със скъсан ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...