Jump to content

A6 Ц4 AEL - На моменти ускорява като без турбо


ken

Recommended Posts

Здравейте, от една седмица колата започна да прави нередни за нея неща.

Проблема се появява когато тя си реши,но сякаш след всяко каране започва по-често да го прави(може и да не е точно така).

На фона на извън-градско каране във града е по-добре,защото понякога със едно връщане на газта и подаване на ново си тръгва както трябва,но на моменти връщаш-подаваш няколко пъти което за извън градско каране е доста 'красив' момент докато изпреварваш.Като реши да 'не върви' колкото повече газ й се дава, толкова не иска да върви и сякаш глъхне.

Преди около 400км е сменено масло(10в40) със маслен и въздушен филтър.Преди това колата направи тази ситуация 1 или 2 пъти.

:help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам почти същия проблем, само дето при мене е на обороти и винаги го прави!Колкото повече качваш предавките нагоре, толкова падат оборотите на които спира да върви!Демек на първа втора и трета се изфорсирва както си трябва, но вече на 4та 5та и 6та почва да спира да върви!Все едно й се изключва турбото...също така в по топло време го прави по ясно изразено!Аз си го обяснявам с пренадуване на турбото и ЕКУ-то го реже, ама не му вдявам чак толкоз много, а и дедото така кара, че не му пречи!Иди при Келеша, по добър съвет не моа ти дам...ако някой има идея и по моя проблем да пише(ако колегата не му пречи естествено)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА де ама вашите турбини не са с променлива геометрея и е малко вероятно да пренадуват...

Боба казва че би могло да е дебитомер ако очевидно вичко друго си е на мястото и нема скъсоно маркуче\въздуховод :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене колата просто смуче въздух от някъде.

Имайте предвид че ин тейка като е топъл, турбината е още по-спъната.

Относно ОФФ Топика: АЕЛ гори 6 извън градско автомат на предно само. Вътре в София зимата съм докарвал и до 10-11.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето аз няма нужда да я загасям, просто връщам газта и след 2-3 секунди колата пак има хал да върви, но докато не се изклчи турбото или квото там става, щото то реално нема как да се изключи, но разбирате за кво говоря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,за да се диагностицира повреден клапан на гейта не става ли ,да се изолира маркучето на вакуума към турбината и да се пробва дали пак го прави...и при мен го прави като загрее,явно е неква детска болест по тези мотори....

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясно инфо от преди 5 минути като дам газ на празен ход да задържи примерно 2000 оборота мотора се форсира до тези обороти и пада на празен ход а педала на газта не е в начално положение а е натиснат за 2000оборота :blink: значи както е натиснат все едно с 2000оборота колата е на празен ход и като го натисна леко и оборотите отиват пак на 2000 и малко.Дали педала се цака нещо и градско поради честото натискане да не се усеща толкова?Това е потенциометър нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така колата като е на магистрала и се поддържа примерно 130 км/ч започва да изстива (по климатроник) примерно от 70гр. започва да си слиза докато не спре на 50гр. и това е,стрелката горе на таблото и тя е преди 70 градуса.

Мислих си че е термостат и го подмених с такъв на BEHR от КОКО - :respekt: , но и вчера ми го направи пак така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясно инфо от преди 5 минути като дам газ на празен ход да задържи примерно 2000 оборота мотора се форсира до тези обороти и пада на празен ход а педала на газта не е в начално положение а е натиснат за 2000оборота :blink: значи както е натиснат все едно с 2000оборота колата е на празен ход и като го натисна леко и оборотите отиват пак на 2000 и малко.Дали педала се цака нещо и градско поради честото натискане да не се усеща толкова?Това е потенциометър нали?

щом ти е изключило без товар не може да е пренадуване. Наистина може да е педала. Възможно е да е записало грешка, но не съм сигурен, че го е отчело. Предполагам, ако е педала, ще се влошава с времето и ще дойде момент да нямаш съмнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така колата като е на магистрала и се поддържа примерно 130 км/ч започва да изстива (по климатроник) примерно от 70гр. започва да си слиза докато не спре на 50гр. и това е,стрелката горе на таблото и тя е преди 70 градуса.

Мислих си че е термостат и го подмених с такъв на BEHR от КОКО - :respekt: , но и вчера ми го направи пак така.

То няма от какво да е друго освен термостат. Интересно е, че и на мен ми го е правило 2-3 пъти. За последно беше май преди над 1 година.

При мен се получава като след кротко каране изведнъж вдигна скоростта и оборотите. И после отива пак на 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом ти е изключило без товар не може да е пренадуване. Наистина може да е педала. Възможно е да е записало грешка, но не съм сигурен, че го е отчело. Предполагам, ако е педала, ще се влошава с времето и ще дойде момент да нямаш съмнение.

което значи да си търся педал,а трудно ли се сменя тая глупост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото нещо и при мене, форсирвам я леко на свободна и като стигне около 2000 оброта, все едно връщам газта и почват плавно да падат оборотите до празен ход...Не мисля че е педал тва, нещо по турбото и налягането е според мен, просто ясно изразено като е под товар на по горни предавки, все едно връщам газта и колкото и да натискам не иска да тръгне, тра върна за малко газта!В студено време по трудно го прави и като че ли държи на по голямо натискане докато прекъсне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......В студено време по трудно го прави и като че ли държи на по голямо натискане докато прекъсне!

Еми определено общото в анализа на проблема от постовете се очертава температурната зависимост....,датчик за температурата на горивото в помпата,дебитомер,или лоши връзки към(от ЕКУ-то) клапана управляващ вакуума за разтоварване на налягането на турбото,ЕГР- устройството,нехерметични турбо пътища.... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми моя датчик в помпата е за смяна,поне ваг ком така казва както и егр а е спукан и е затапен но го отчита като грешка.Турбо пътищата нямат проблеми както и клапана на егр-а работи което ме хвърля директно на потенциометъра за газта защото когато изгася на скорост и пак запаля давам газ и колата тръгва леко и след 2-3 секунди тръгва мъжката -моята е аат 100тица с ваг ком само датчика и егр а отчита за грешки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види с компютър, за да се разбере дали е педала.

Това като ви загуби мощност при докрай натиснат педал ли е, в какви обороти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...