ken Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Здравейте, от една седмица колата започна да прави нередни за нея неща.Проблема се появява когато тя си реши,но сякаш след всяко каране започва по-често да го прави(може и да не е точно така).На фона на извън-градско каране във града е по-добре,защото понякога със едно връщане на газта и подаване на ново си тръгва както трябва,но на моменти връщаш-подаваш няколко пъти което за извън градско каране е доста 'красив' момент докато изпреварваш.Като реши да 'не върви' колкото повече газ й се дава, толкова не иска да върви и сякаш глъхне.Преди около 400км е сменено масло(10в40) със маслен и въздушен филтър.Преди това колата направи тази ситуация 1 или 2 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 И аз имам почти същия проблем, само дето при мене е на обороти и винаги го прави!Колкото повече качваш предавките нагоре, толкова падат оборотите на които спира да върви!Демек на първа втора и трета се изфорсирва както си трябва, но вече на 4та 5та и 6та почва да спира да върви!Все едно й се изключва турбото...също така в по топло време го прави по ясно изразено!Аз си го обяснявам с пренадуване на турбото и ЕКУ-то го реже, ама не му вдявам чак толкоз много, а и дедото така кара, че не му пречи!Иди при Келеша, по добър съвет не моа ти дам...ако някой има идея и по моя проблем да пише(ако колегата не му пречи естествено)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 ДА де ама вашите турбини не са с променлива геометрея и е малко вероятно да пренадуват...Боба казва че би могло да е дебитомер ако очевидно вичко друго си е на мястото и нема скъсоно маркуче\въздуховод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 и аз в кюпа с стози проблем -пренадув или скапан клапан на гейта са диагнозите за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Как пък да не може да пренадува?Най-вероятно е точно това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 пробвай като спре да върви да я изгасиш и да я запалиш ,моята с тази интервенция хуква да върви но пак за кратко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Малко извън темата Колеги,но колко харчи АЕЛ-а горе долу?Че съм харесал един авант куаттро... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Според мене колата просто смуче въздух от някъде.Имайте предвид че ин тейка като е топъл, турбината е още по-спъната. Относно ОФФ Топика: АЕЛ гори 6 извън градско автомат на предно само. Вътре в София зимата съм докарвал и до 10-11. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 е ако смуче що като я изгася в движение и я запаля и почва да върви за известно време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ken Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 И при мен май става точно така,на по-високи предавки по усезаемо.Не ми пречи Май проблема е един и същ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Само дето аз няма нужда да я загасям, просто връщам газта и след 2-3 секунди колата пак има хал да върви, но докато не се изклчи турбото или квото там става, щото то реално нема как да се изключи, но разбирате за кво говоря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 (Редактирано) Добре де,за да се диагностицира повреден клапан на гейта не става ли ,да се изолира маркучето на вакуума към турбината и да се пробва дали пак го прави...и при мен го прави като загрее,явно е неква детска болест по тези мотори.... Редактирано 13 Май 2012 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Някой, качвал ли я е на VAG? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 аз разменях маркучите на клапана на гейта и пак така си беше ше пробвам да го запуша този към гейта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Прясно инфо от преди 5 минути като дам газ на празен ход да задържи примерно 2000 оборота мотора се форсира до тези обороти и пада на празен ход а педала на газта не е в начално положение а е натиснат за 2000оборота значи както е натиснат все едно с 2000оборота колата е на празен ход и като го натисна леко и оборотите отиват пак на 2000 и малко.Дали педала се цака нещо и градско поради честото натискане да не се усеща толкова?Това е потенциометър нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ken Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Също така колата като е на магистрала и се поддържа примерно 130 км/ч започва да изстива (по климатроник) примерно от 70гр. започва да си слиза докато не спре на 50гр. и това е,стрелката горе на таблото и тя е преди 70 градуса.Мислих си че е термостат и го подмених с такъв на BEHR от КОКО - , но и вчера ми го направи пак така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Прясно инфо от преди 5 минути като дам газ на празен ход да задържи примерно 2000 оборота мотора се форсира до тези обороти и пада на празен ход а педала на газта не е в начално положение а е натиснат за 2000оборота значи както е натиснат все едно с 2000оборота колата е на празен ход и като го натисна леко и оборотите отиват пак на 2000 и малко.Дали педала се цака нещо и градско поради честото натискане да не се усеща толкова?Това е потенциометър нали?щом ти е изключило без товар не може да е пренадуване. Наистина може да е педала. Възможно е да е записало грешка, но не съм сигурен, че го е отчело. Предполагам, ако е педала, ще се влошава с времето и ще дойде момент да нямаш съмнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 моита си държи 90градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Също така колата като е на магистрала и се поддържа примерно 130 км/ч започва да изстива (по климатроник) примерно от 70гр. започва да си слиза докато не спре на 50гр. и това е,стрелката горе на таблото и тя е преди 70 градуса.Мислих си че е термостат и го подмених с такъв на BEHR от КОКО - , но и вчера ми го направи пак така.То няма от какво да е друго освен термостат. Интересно е, че и на мен ми го е правило 2-3 пъти. За последно беше май преди над 1 година.При мен се получава като след кротко каране изведнъж вдигна скоростта и оборотите. И после отива пак на 90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 щом ти е изключило без товар не може да е пренадуване. Наистина може да е педала. Възможно е да е записало грешка, но не съм сигурен, че го е отчело. Предполагам, ако е педала, ще се влошава с времето и ще дойде момент да нямаш съмнение.което значи да си търся педал,а трудно ли се сменя тая глупост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Същото нещо и при мене, форсирвам я леко на свободна и като стигне около 2000 оброта, все едно връщам газта и почват плавно да падат оборотите до празен ход...Не мисля че е педал тва, нещо по турбото и налягането е според мен, просто ясно изразено като е под товар на по горни предавки, все едно връщам газта и колкото и да натискам не иска да тръгне, тра върна за малко газта!В студено време по трудно го прави и като че ли държи на по голямо натискане докато прекъсне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Vag com polzvate li kolegi?Izvinete za latinicata - telefon. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 ......В студено време по трудно го прави и като че ли държи на по голямо натискане докато прекъсне!Еми определено общото в анализа на проблема от постовете се очертава температурната зависимост....,датчик за температурата на горивото в помпата,дебитомер,или лоши връзки към(от ЕКУ-то) клапана управляващ вакуума за разтоварване на налягането на турбото,ЕГР- устройството,нехерметични турбо пътища.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Ми моя датчик в помпата е за смяна,поне ваг ком така казва както и егр а е спукан и е затапен но го отчита като грешка.Турбо пътищата нямат проблеми както и клапана на егр-а работи което ме хвърля директно на потенциометъра за газта защото когато изгася на скорост и пак запаля давам газ и колата тръгва леко и след 2-3 секунди тръгва мъжката -моята е аат 100тица с ваг ком само датчика и егр а отчита за грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Трябва да се види с компютър, за да се разбере дали е педала.Това като ви загуби мощност при докрай натиснат педал ли е, в какви обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване