Jump to content

A4 1,8 TQ Върви както трябва само при полупразен резервоар


vikik

Recommended Posts

Здравейте, имам А4 1.8 TQ от известно време ми прави впечатление че върви нормално само когато резервоара се изпразни под 1/4, Всеки понеделник го пълня над средата и когато нивото падне колата си оправя вървежа, При по-високото ниво е доста по-мудна.

Моля ако знае някой на какво се дължи това да помогне да отстраня проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да махнеш капачката на резервоара и също да подпреш клапата с нещо. Може да ти се е запушила вентилацията на резервоара. Малко е вероятно, но пък лесно се пробва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да махнеш капачката на резервоара и също да подпреш клапата с нещо. Може да ти се е запушила вентилацията на резервоара. Малко е вероятно, но пък лесно се пробва.

Благодаря ще пробвам още днес пък да видиме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз имам подобен проблем, не всеки път се изтрелва работи равномерно, няма грешки, но като че ли по някой път върви все едно е без турбо а само винтилова. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Точно така се държи и моята кола, ходил съм на диагностика, смених няколко клапана около турбото, но няма никакво подобрение. Започнах да я следя и ми направи впечатление че колата се движи по-добре при полу празен резервоар. За съжаление не съм механик и не знам как бих могъл да си помогна сам а компетентен сервиз очевидно няма. Вероятно ще продължа да си я карам така....

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

нямам катализатор

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен много леко се осеща махни катализатора ако имаш

Ама ти сериозно ли?Недей така да се изказваш неподготвен,че току виж някои те послушал.Вземи първо се поинтересувай какво точно върши катализатора и тогава даваи такива гениални решения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продължа да си я карам така....

:steinigung:

Точно в Сф,ако не мое намериш кой да ти помогне....не знам.

Трябваше простолюдието от прованса да сме на трупчета вече. :hilezh:

В краен случай отивай в Порше,може да е тесличка,но смятам,че ще помогнат.

Да не стане някоя по-голяма поразия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ти си нямаш представа колко мои пизнати си правят колите в близките до СФ градчета, причината са по-нормалните цени на услугите, също така аз за 5 години, вече 6 я карам тази кола така и не успях да намеря свестен монтьор. Вярвай ми ходил съм къде ли не. В порше цените са такива че кракът ми нямада стъпи там, дори и съвсем да спре колата...

Редактирано от grizzly
Може ли да НЕ цитираш цели предишни постове?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е от бензиновата помпа при по пълен резервоар да и е по-тегава работата ?

Да не е от бензиновата помпа при по пълен резервоар да и е по-тегава работата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше преди 1 месец ми взеха за диагностика и консултация 27 лв.Не виждам какво те шашка толкова цената при положение,че всички батки гадатели с лаптопи взимат по 20-25-30 лв.Ходи в Порше поне да знаеш какво да правиш,никои не те задължава да отремонтираш там проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко нестандартно предложение: Извади куплунга на сензора за входящия в двигателя въздух (Intake Air Temperature Sensor), и му сложи един резистор 2.1 килоома ,изчакай да загрее и я пробвай :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...