Jump to content

Цена за смяна на филтри Фобос


Recommended Posts

колега а да те попитам защо не подържате-ремонтирате извънгаранционен фобос слаган в долни богоров при вас

за колегата eurogas питане та да не отварям нова тема

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега а да те попитам защо не подържате-ремонтирате извънгаранционен фобос слаган в долни богоров при вас

за колегата eurogas питане та да не отварям нова тема

Да, за съжаление нямаме капацитет за подобна дейност, трудно е да се отделят специалисти в сезон когато едва успяваме да монтираме многото желаещи да поставят нов ГИ, ограничаваме се в качествен монтаж и гаранционно обслужване, отскоро дори даваме три годишна гаранция за Фобос 1 само в нашия сервиз, нещо което никой в БГ не предлага. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Да не отварям нова тема, така и така става въпрос за филтри тук, нека споделя и аз нещо. Поръчах от онлайн магазина на Фобос Ремонтен комплект за филтър газова фаза Fobos от полиестер, но за изпарителя (Tomasetto Alaska) за съжаление не намерих полиестерен и поръчах хартиен (Хартиен филтър за газов клапан на изпарител Tomasetto). Лошото е, че и не намирам комплект филтър с о-пръстените, та се чудя сега, дали ще мога да ползвам старите о-пръстени. Дали наистина ползват само полиестерни в сервиза в Богров и дали подменят всеки път уплътнителите, щом такива филтри и такива уплътнители (за течната фаза говоря) нямат в онлайн магазина? Далеч съм от мисълта, че ще ползвам грес, понеже може да е активна към сегашните о-пръстени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като отвориш за да смениш филтрите сам ще установиш, че опръстените не са ти за смяна :) За филтъра течната фаза няма никакъв проблем с опръстена, само внимаваш като продухваш (най-добре с компресор) да не го издухаш някъде! При филтъра на изпарената газ, без грес или малко масло или др. подобно трудно ще напаснеш добре опръстена! Повярвай ми греста няма да навреди на съединенията - ИЗПИТАНО! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас постоянно сменяме филтъри на изпарител Томасето, практиката показва че е добре да се имаш нов О-пръстен под ръка преди да разглобиш, често пъти стария да не иска да уплътни, тогава и греста няма да те спаси, тези О-пръстени ги има в оригиналния италиански комплект, дори дават и двата (долен и горен) а оригиналния филтър е ХАРТИЕН, не съществуват полиестерни филтри за Томасето.....не са нужни, там хартията се справя най-добре. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано, ще обиколя, да потърся из Варна. Интересно, след като от Фобос ги продават тези изпарители с газовите си уредби, защо нямат в онлайн магазина си оригиналните комплекти с о-пръстените. Лошото е, че там не стават какви да са о-пръстени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

За колегите от Варна с изпарител като моя - магазинчето до Автогарата е много добре заредено и имаха оригиналния комплект филтър с о-пръстени за изпарителя Tomasetto Alaska. Струва 5 лв. и самото филтърче на вид е много по-добро от това, което продават от Фобос. Това, което извадих от изпарителя, е абсолютно 1:1 с това, което взех от магазинчето до Автогарата - filgas. Отворих и всичко беше чистичко, имаше много малко графит, явно има значение това, че системата ми е само на 10 000 км. Изчистих с парцалче, продухах и затворих с новото Фобоското филтърче, понеже другото (по-хубавото) го изтървах на земята и деформирах, настъпвайки го без да искам. О-пръстените бяха перфектни, отавих старите. Сега имам още едно Фобоско филтърче и нови о-пръстени. Филтъра за изпарената газ го отворих, вътре имаше от тая лепкавата мизерия и от двете страни, което не беше добре. Оригиналното филтърче (елемента) се разпадна - падна му капачето, та ясно, защо е пропускало. О-пръстените пак бяха перфектни, пробвах да затворя, без смазка - не се получи добре, та с малко веро станаха нещата. Понеже всичко това съвпадна с обслужването на останалите неща по колата (за всеки 10 000 км) - масло и филтри, с новия въздушен филтър ми направи впечатление, че беднее сместа на празен ход (а и в натоварен режим) - понеже последните настройки бяха с въздушен филтър на около 7 000 км, а сега влиза повечко въздух. Та за да компенсира това ECU-то увеличава бензиновите времена от 3.5 милисекунди на празен ход до 4 милисекунди - не е ли малко множко това? Жоре?

Редактирано от kerekovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е съвсем нормално, всеки бензинов инжекцион варира в малки граници нагоре и надолу, според моментното състояние на нещата, всеки ден наблюдавам такива неща. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко речи :blink:/>

То това е нормално за бензиновия инжекцион, газта няма пръст в тая работа. Точно за такива разлики в качеството на гориво или въздух както е при колегата съществуват адаптациите на инжекциона. А и вече се минава на лайняната зимна газ та и от там има малко драма.

Тъпо се изрекламира.

Лека вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много зависи от монтажа и настройката..

но с ръка на сърцето мога да кажа, че по-големи мърлячи и отбивачи на номера от фобос долни богров няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен,за 2-та филтъра (като пластмасовият бе заменен от метален)ми взеха 32лв.(при обслужване на 10К )

на следващият ден отидох за проблем по инжекторите(и те пълни с мизерии(главно от шел зареждам/х )-не ме върнаха...

вярно бях и първят агргат от този тип с който работят...но се справиха :zustimm:

какво не им харесвате-не знам...

подкрепете българското :bia:/>

доволен съм от моите "газаджии" в началото имаше куп проблеми,но момчетата винаги бяха насреща(дори и в неделя след 22.00 )

само мнение :)/>

Редактирано от kiril mitev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко речи :blink:/>/>

То това е нормално за бензиновия инжекцион, газта няма пръст в тая работа. Точно за такива разлики в качеството на гориво или въздух както е при колегата съществуват адаптациите на инжекциона. А и вече се минава на лайняната зимна газ та и от там има малко драма.

Тъпо се изрекламира.

Лека вечер.

АЗ го рекох!Знам и какво съм рекъл и защо!

на мен,за 2-та филтъра (като пластмасовият бе заменен от метален)ми взеха 32лв.(при обслужване на 10К )

на следващият ден отидох за проблем по инжекторите(и те пълни с мизерии(главно от шел зареждам/х )-не ме върнаха...

вярно бях и първят агргат от този тип с който работят...но се справиха :zustimm:

какво не им харесвате-не знам... Тук пък беше погребан мита за евтината поддръжка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш да се излагаш като селски пазарджия дето вместо да хвали собствената си стока хули чуждата.

Ти си знаеш или мислиш, че си знаеш ама не казваш щото да не се изложиш. Или викаш тия инженери на Бош са тотални малоумници че са направили инжекциона адаптивен, трябвало е да ти се обадят да им обясниш как нищо не мърда при промяна в средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш да се излагаш като селски пазарджия дето вместо да хвали собствената си стока хули чуждата.

Ти си знаеш или мислиш, че си знаеш ама не казваш щото да не се изложиш. Или викаш тия инженери на Бош са тотални малоумници че са направили инжекциона адаптивен, трябвало е да ти се обадят да им обясниш как нищо не мърда при промяна в средата.

Първо коя стока хуля?Второ няма смисъл да споря с радио и неориентирани елементи! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за фобус нали? Изрови темата за А3-ката дето я осрахте с ваште неземни ландита и там обясни, че инжекторните времена не мърдат.

Ти и не спориш, само мяташ някакво твърдение а като трябва да го защитиш се ориваш с некъв тъп лаф като горния.

Лек ден :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подкрепете българското :bia:/>/>

какво българско има в тях?

и друго - визирам тия в Долни Богров, седя с факти и доказателства плътно зад думите си - адски ама адски безотговорни и мързеливи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...