Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Недейте така с тея вазелини ,има зимен комплект на VW в който си има точно едно флаконче за мазане на уплътнение.Другите неща в комплекта мисля че едното беше течност за чистачки и още нещо.Преди 3 години си го взех и с флакончето за уплътнения вече 3 зими си мазах 2-те коли по два пъти на сезон.Вече го изхабих и тея дни ще гледам пак да си поръчам.Комплекта беше не повече от 50 лева и не оставя никакви следи ,мажеш гумите и на другия ден все едно не са мазани ,Но не не залепват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е късно ми го каза.

аз ги омазах, че и гараж взех, така че се надявам да не залепват =)

btw почти съм сигурен, че в зимния комплект мазило на VW основното е парафин или няква подобна мазнинка, която не е водоразтворима.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох за quattro, че се сменя на 120к и профилактично смених моя, въпреки че имаше още хляб в него. Смених феродов + притискателен + лагерче, LUK - излезе около 300лв. Труда отделно. Маховика е ОК и го оставих стария - нямам оплаквания. Така,че ако усещаш, че отделя много високо или трудно влизат понякога 1-ва или задна скорост като загрее мотора - време е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм вече почти на 250к и не съм сменял,но усещам че започва да се обажда.

От време на време като тръгвам на първа се опитва леко да притресе.

А колко взимат приблизително за сваляне на скоростната кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Труда също е около 200-300лв - зависи от сервиза. Оригинално вгражданите са LUK доколкото знам. Специално за моя мотор на Sachs няма такъв съединител - липсват някакви пружини, които ги има само на LUK. Съединителя комплект го взех от Кокича. Стария също го пазя за всеки случай - чувал съм, че могат да се рециклират в Юнитрейд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглеждах снимки на Сеат Ексео, което много прилича на Ауди Б7 и ми стана интересно дали биха съвпаднали някои части, като например спортно окачване, ако и при Сеат има такова, спойлера над вратата на багажника, праговете долу на вратите?

Идеята ми е ако съвпадат, то там почти сигурно ще имат по-малка стойност, отколкото в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам запознатите!

Може ли на В6 с VAG-COM-а да се направят дългите светлини да светят с намален интензитет/20,30,50%/,за да се ползват за дневни светлини?

А има ли проблеми,ако фаровете за мъгла да се ползват за тази цел?По принцип според изискванията в правилника позволява,но заяждат ли се куките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В закона е описано кога се използват положените. Използват се само при намалена видимост заедно с къси светлини и затова куките се дразнят и си изравняват разликата с актовете от тях

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама те напълно отговарят на изискванията за дневни светлини:

"„Светлините за движение през деня трябва да съответстват на изискванията на Правило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвидена в правилото.

Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило 48, рев.5 на ИКЕ-ООН.”

В Правило 87 е записано, че интензитетът на светлината трябва да бъде в границите между 400 кандела и 800 кандела. За сравнение – лампа с нажежаема жичка 100W има интензитет 100 кандела.

В правило 87 се определя също така маркировката, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като „фар за движение през деня” или дневни светлини. На стъклото на светлините трябва да има буквата „Е”, оградена с кръг. След буквата „Е” следва кодът държавата от Европейския съюз, която е сертифицирала продукта. Обикновено там пише „Е4” , което означава, че продуктът е сертифициран в Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”. В близост до знака „Е” трябва да е изписан и номерът на сертификата.

В Правило № 48 е записано как трябва да бъдат монтирани дневните светлини. Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм."

p.s.-На 24 септември 2008 г. Европейската комисия издава Директива, в която се казва, че европейското законодателство трябва да бъде съобразено с Правило 48. Всички страни-членки трябва да съобразят одобрението на нови моторни превозни средства с това Правило, считано от 7 февруари 2011 г.

В Директивата се регламентира задължителното поставяне на Дневни светлини с цел повишаване на безопасността.

Пълният текст на Директивата може да бъде намерен тук:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:257:0014:0015:BG:PDF .

Всички светлини, които отговарят на тези изисквания, трябва да бъдат признавани за Дневни светлини.

Редактирано от Васил
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам запознатите!

Може ли на В6 с VAG-COM-а да се направят дългите светлини да светят с намален интензитет/20,30,50%/,за да се ползват за дневни светлини?

А има ли проблеми,ако фаровете за мъгла да се ползват за тази цел?По принцип според изискванията в правилника позволява,но заяждат ли се куките?

Колкото и слабо да светят светлините на дългите, снопа светлина е определящ, т.е. ще светиш на останалите участници в движението и то неприятно. Ще отнасяш маса псувни.

Мен примерно мн ме дразнят такива шушляци, светкам им, но те неразбират, че макар и слаба светлината свети в очите, което заслепява макар и по-малко.

И за фаровете за мъгла отново ще удариш на камък, но там вече се намесват куките. В Гърция глобата да караш с фарове за мъгла включени при положение, че няма нужда мисля беше нещо от сорта на 250-300? :flehan:. В Б-я също не е разрешено да се използват не по предназначение.

От мен ти съвет карай си с нормалните фарове, като ги заложиш да се пускат автомат и си свиркай-никой нищо неможе да ти каже тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем да се кара на къси,Raino.

Аз 4-5години карам така/може и по-малко,не съм сигурен-откакто разрешиха да се кара през деня/

Колкото и да е всяка крушка нагрява и поврежда рефлектора/дори и лупа отзад има рефлектор/от това намаля силата на самото светене на фара.

По принцип като се намали интензитета удължава живота на крушката пък и щади инсталацията на автомобила.

На късите не мога да си сложа модул за намаляване на интензитета,защото съм с ксенон./дори и неоригинален/

При постоянно каране и техния живот се съкращава и изкарват максимум 2-3 години.

Не,че е проблем да се сменят крушките но и баластите на 2-3 смени сдават багажа.

Известно е че ефтините комплекти от 50-60лв понякога не изкарват и тези 2 години.

А уж "по-качествените" китове на "Luxima" крушките им са по 50-60лв едната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как колега, като искаш да си "hot-stepper" с ксенон, ще сменяш крушките като се наложи :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко, светлините за мъгла са с точно определени със закона кога се използват и се наричат фарове за мъгла. От което значи ще береш нерви, те не се определени за дневни светлини и директивата тук не важи, защото тези светлини са вече класирани като фарове за мъгла.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Васко, светлините за мъгла са с точно определени със закона кога се използват и се наричат фарове за мъгла. От което значи ще береш нерви, те не се определени за дневни светлини и директивата тук не важи, защото тези светлини са вече класирани като фарове за мъгла.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема в друг раздел ще попитам тук.

Продават ли се такива капачки?По принцип джантите са реплика и незнам дали тези от оригиналните стават?!Външния диаметър е 145мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготовка с нещата за поредните ъпгрейди - брави с подсветки и cruise control smile.gif. Някой може ли да помогне, ако е намирал някъде снимков материал как се сваля волана и еърбега, че това не ми е много ясно при монтажа на темпомата, а аз не намерих в гууглето.

5764455U.jpg

5764438w.jpg

5764450r.jpg

5764463T.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш клемата на акумулатора.

Отвиваш две торксчета отзад на аирбага, издърпваш го, разкачаш буксата.

Развиваш болта на волана, маркираш положението с маркер.

Издърпваш волана.

Ам това е..

ето и нагледно

http://www.diyaudi.com/Home/Entries/2011/4/27_Audi_Multi-Function_Steering_Wheel_Retrofit.html

http://www.audienthusiasts.com/ProjectSteeringSwap.html

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси и ти твоите smile.gif

Четох в нашия форум тема за поставяне на темпомат на колега stilko, като споменава, че е възможно да е необходим кабел от модула до ECU-то. Може ли да се разбере дали ми е необходим или ще се види чак, като се разглоби?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вагком, виж какво е твоето модулче(на какво завършва), около волана, което е. Оттам нататък ще се мисли вече.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...