Nedelchoo Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 В началото не, но едно момче се ровичка из ваг кома и го намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 Всички симптоми водят до датчика на коляновия вал (на Хол му казват някои). Доста често не излиза като грешка на vac-com. Индикация за проблем в този датчик е и промяна в паленето на колата.Колега, доста неща си сменил, не го купувай за начало този датчик, мотора ти е един от най-често срещаните, пробвай с такъв от друга, работеща кола.И ако още не си махнал катализатора - пробвай и без него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nedelchoo Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 При студен двигател работи добре, а когато загрее създава проблеми (точно признак за датчик на колянов вал. Откачи буксата на датчика и ако колата се държи по същия начин значи е от него (при мен беше точно така). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Аз само да се намеся, щото мисля че и при мен има подобен проблем. Има някаква забележима разлика като е студена и топла. Като сгрее не реагира толкова остро на натискането на педала като на студен мотор, но пак си върви... е може би малко по тромаво, но не съществено. Обаче преди няколко седмици стана и нещо другооооо. Паля колата, запалва светва оранжевата лампичка с нарисуван автомобил (и незнам какво още имаше вътре) и гасне. Втори опит пак светва и гасне. На третия запали нормално. Тва за 3 седмици ми го направи 4 пъти. Дали ще да е от тоя датчик на ХОЛ.... както при колегата и евентуална цена за него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) Това ти е имобилайзера на 101 процента и вътре в колата има ключе Редактирано 16 Август 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) Ако е имобилайзер не би ли трябвало в ключа да има чип, щото аз такъв нямам. Ако все пак е имобилайзера, кво правим по въпроса ако се влоши още повече ? Редактирано 16 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) И аз едно време си мислих, че е най-обикновен на външен вид ключ, който не подсказва с нищо, че вътре в пластмасата има чип, ама това е проблем при тези коли. Пробвай с резервния ключ, ако ти прави пак трябва да идеш при майстор да го оправи. Редактирано 16 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) Ок мерси колега. Явно моят проблем е от друг характер и ако се влоши още повече ще си пусна отделна тема. Няма да спамим повече темата на колегата с друг проблем Редактирано 16 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pauna Публикувано 16 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 колеги колата ми на студено и на топло се е така този датчика щеше да го покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nedelchoo Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Ако има имобилайзер тази лампа ще светва и изгасва всеки път, когато подава на контакт. Светва разпознава чипа в ключа и изгасва.колеги колата ми на студено и на топло се е така този датчика щеше да го покажеколега аз ти предложих да откачиш буксата на датчика и да видиш реакцията на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 колега аз ти предложих да откачиш буксата на датчика и да видиш реакцията на колатаНе знам какъв е двигателя ти колега, но при откачен датчик на коляновия вал 1,8 не пали въобще ! 1,6 пали, но работи зле. - затова му казват и "датчик запалване"В случая мисля, че темата е за 1,8 20V.Може правилно да се е насочил колегата към обтегач и верига ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanKolev85 Публикувано 10 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2012 Колеги, аз имам същия проблем с моето АДР-че и не знам какво да правя вече. Колата на иска да върви когато загрее. Когато е по-хладно върви повечко докато загрее и става една мудна, тромава и флегматична :-) Карам със сто на 3000об. подавам газ да изпреварвам и тц тя започва да се чуди какво да прави, казвам си това е бензин ще смъквам на 4-та като изпреварвам, но ефект няма, все едно тъпче на едно място и не е така да се стряска като подадеш газ. Няма значение колко газ ще подадеш, дали до долу или малко след половината колата си е труп и ме изнервя страшно много. По колата съм сменил кабели, свещи, верига(беше разпъната, но след смяната няма ефект), обтегач и няма и няма, не ще да върви. Сутрин като я паля пали малко трудно, трябва да въртя няколко секунди за да запали, имате ли идея дали може д е от този датчик на ХОУ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Дебитомерите гледате ли ги. На възраст са и с тоя нашия чист въздух. На такова ми мирише. Ако имате грешка - бедна смес най вероятно е това. Закачете ги и прочетете грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1sharky1 Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Колегата с АГН мотора,Аз имам сьшия мотор самоче моя е сус правилните колектори (целите метални с датчика на тях).Ако е обтегача или веригата да е прескочила зьб в VAG-COM ще има грешка (Нова верига е 20 лева а нов обтегач е 800 лева)Симтомите на не работеш обтегач е гьрмежи в гьрнето. Моя го смених понеже бесше се скапал (предишния собственик беше карал без масло),като сложих новия работи по мазно но качили колата имаше повеяе мошност сьс стария.Спорет мен не е проблема от обтегача Редактирано 11 Септември 2012 от 1sharky1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanKolev85 Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Дебитомерите гледате ли ги. На възраст са и с тоя нашия чист въздух. На такова ми мирише. Ако имате грешка - бедна смес най вероятно е това. Закачете ги и прочетете грешките.Да! Дава ми грешка за неправилно смесване или нещо такова, ако не се лъжа грешката е тази 00561. Но грешка за дебитомера няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pauna Публикувано 22 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 колеги сега ще взимам механичен оптегач да видя дали ще се оправи смених веригата но никав ефект бягаше ми вала с няколко градуса наистина и дано се оправи че полудявам вече ,и аз се сумнявам за датчик на колянов вал ама нямаше да ми пали сутрин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 Не само сутрин Попринцип не пали ако не работи.Да споделиш ефекта после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cakky Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Pauna, оправи ли си проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване