Jump to content

зов за помощ разорен съм ....А3 1.8 20в не върви


pauna

Recommended Posts

Всички симптоми водят до датчика на коляновия вал (на Хол му казват някои). Доста често не излиза като грешка на vac-com. Индикация за проблем в този датчик е и промяна в паленето на колата.

Колега, доста неща си сменил, не го купувай за начало този датчик, мотора ти е един от най-често срещаните, пробвай с такъв от друга, работеща кола.

И ако още не си махнал катализатора - пробвай и без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При студен двигател работи добре, а когато загрее създава проблеми (точно признак за датчик на колянов вал. Откачи буксата на датчика и ако колата се държи по същия начин значи е от него (при мен беше точно така).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да се намеся, щото мисля че и при мен има подобен проблем. Има някаква забележима разлика като е студена и топла. Като сгрее не реагира толкова остро на натискането на педала като на студен мотор, но пак си върви... е може би малко по тромаво, но не съществено. Обаче преди няколко седмици стана и нещо другооооо. Паля колата, запалва светва оранжевата лампичка с нарисуван автомобил (и незнам какво още имаше вътре) и гасне. Втори опит пак светва и гасне. На третия запали нормално. Тва за 3 седмици ми го направи 4 пъти. Дали ще да е от тоя датчик на ХОЛ.... както при колегата и евентуална цена за него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е имобилайзер не би ли трябвало в ключа да има чип, щото аз такъв нямам. Ако все пак е имобилайзера, кво правим по въпроса ако се влоши още повече ?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз едно време си мислих, че е най-обикновен на външен вид ключ, който не подсказва с нищо, че вътре в пластмасата има чип, ама това е проблем при тези коли. Пробвай с резервния ключ, ако ти прави пак трябва да идеш при майстор да го оправи.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок мерси колега. Явно моят проблем е от друг характер и ако се влоши още повече ще си пусна отделна тема. Няма да спамим повече темата на колегата с друг проблем :)

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има имобилайзер тази лампа ще светва и изгасва всеки път, когато подава на контакт. Светва разпознава чипа в ключа и изгасва.

колеги колата ми на студено и на топло се е така този датчика щеше да го покаже

колега аз ти предложих да откачиш буксата на датчика и да видиш реакцията на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колега аз ти предложих да откачиш буксата на датчика и да видиш реакцията на колата

Не знам какъв е двигателя ти колега, но при откачен датчик на коляновия вал 1,8 не пали въобще ! 1,6 пали, но работи зле. - затова му казват и "датчик запалване"

В случая мисля, че темата е за 1,8 20V.

Може правилно да се е насочил колегата към обтегач и верига ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, аз имам същия проблем с моето АДР-че и не знам какво да правя вече. Колата на иска да върви когато загрее. Когато е по-хладно върви повечко докато загрее и става една мудна, тромава и флегматична :-) Карам със сто на 3000об. подавам газ да изпреварвам и тц тя започва да се чуди какво да прави, казвам си това е бензин ще смъквам на 4-та като изпреварвам, но ефект няма, все едно тъпче на едно място и не е така да се стряска като подадеш газ. Няма значение колко газ ще подадеш, дали до долу или малко след половината колата си е труп и ме изнервя страшно много. По колата съм сменил кабели, свещи, верига(беше разпъната, но след смяната няма ефект), обтегач и няма и няма, не ще да върви.

Сутрин като я паля пали малко трудно, трябва да въртя няколко секунди за да запали, имате ли идея дали може д е от този датчик на ХОУ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомерите гледате ли ги. На възраст са и с тоя нашия чист въздух. :steinigung: На такова ми мирише. Ако имате грешка - бедна смес най вероятно е това. Закачете ги и прочетете грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с АГН мотора,

Аз имам сьшия мотор самоче моя е сус правилните колектори (целите метални с датчика на тях).

Ако е обтегача или веригата да е прескочила зьб в VAG-COM ще има грешка (Нова верига е 20 лева а нов обтегач е 800 лева)

Симтомите на не работеш обтегач е гьрмежи в гьрнето. Моя го смених понеже бесше се скапал (предишния собственик беше карал без масло),

като сложих новия работи по мазно но качили колата имаше повеяе мошност сьс стария.

Спорет мен не е проблема от обтегача

Редактирано от 1sharky1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомерите гледате ли ги. На възраст са и с тоя нашия чист въздух. :steinigung: На такова ми мирише. Ако имате грешка - бедна смес най вероятно е това. Закачете ги и прочетете грешките.

Да! Дава ми грешка за неправилно смесване или нещо такова, ако не се лъжа грешката е тази 00561. Но грешка за дебитомера няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги сега ще взимам механичен оптегач да видя дали ще се оправи смених веригата но никав ефект бягаше ми вала с няколко градуса наистина и дано се оправи че полудявам вече ,и аз се сумнявам за датчик на колянов вал ама нямаше да ми пали сутрин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...